Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Planowanie głowicy...
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 21:25



Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Planowanie głowicy... 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 26.10.2008 22:42
Posty: 82
Quad: 2_Stroke Twin :)
PostWysłany: 03.09.2009 21:44 
Planowanie głowicy...
Witam. Mam zamiar splanować głowice w brata Blasterze i czy jest w ogóle sens to robić... bo słyszałem, że podnosi moc, tylko jak z wytrzymałością i później z osiagami... Planował ktoś z was już głowice w quadzie.. No i myśle nad rozwierceniem kanału wydechowego.. :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.02.2009 12:55
Posty: 211
Miejscowość: Komorów
Quad: ZIELONY :)
PostWysłany: 04.09.2009 06:56 
Re: Planowanie głowicy...
..to po planowaniu proponuję rozwiercić cylinder na co najmniej 350 ccm - a co tam jak szaleć to szaleć - może 450 będzie lepiej - dołożyć PIMa - po rozwierceniu kanału wylotowego wymienić cały wydech np. na jakąś przelotówkę np. YOSHIMURY oczywiście o DYNOJETach nie zapominając...

brat będzie miał wypas quada... kurczę... tylko trochę za późno chęć was wzięła na tuning... bo byście mieli szansę w Pont de Voux sprzęt sprawdzić .... a tak trzeba będzie rok czekać :wizi:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 04.09.2009 16:35 
Re: Planowanie głowicy...
gkasp napisał(a):
..to po planowaniu proponuję rozwiercić cylinder na co najmniej 350 ccm - a co tam jak szaleć to szaleć - może 450 będzie lepiej - dołożyć PIMa - po rozwierceniu kanału wylotowego wymienić cały wydech np. na jakąś przelotówkę np. YOSHIMURY oczywiście o DYNOJETach nie zapominając...

brat będzie miał wypas quada... kurczę... tylko trochę za późno chęć was wzięła na tuning... bo byście mieli szansę w Pont de Voux sprzęt sprawdzić .... a tak trzeba będzie rok czekać :wizi:



:szok: :szok: :szok: :szok: :szok: :szok: :szok: :szok: :szok: :szok: :szok:

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


 
Profil Tlen Gadu-Gadu

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 04.09.2009 17:25 
Re: Planowanie głowicy...
Chciał być śmieszny i udało mu się. Wszyscy siedzą i się z niego śmieją :zalamka:
Andrzejo, da to coś ale tylko zrobione przez profesjonalistę i razem z wydechem oraz przestrojeniem gaźnika, inaczej szkoda roboty.


 
Profil

Rejestracja: 26.10.2008 22:42
Posty: 82
Quad: 2_Stroke Twin :)
PostWysłany: 04.09.2009 17:31 
Re: Planowanie głowicy...
no w blasterze jest już sportowy wydech, dysza w gaźniku i nić więcej.... rozwercać kanał wydechowy będę sam i go wypoleruje, a gowice dam do planowania specjalistycznej firmie.. tylko czy warto i czy zmieni to coś w mocy i będzie odczówalne...


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.12.2007 17:24
Posty: 817
Miejscowość: WLKP
Quad: LS 450 // ???
PostWysłany: 04.09.2009 19:27 
Re: Planowanie głowicy...
ciemno to widze... ja bym Ci proponowal odpuscic, chociaż by to cos pomogło to i tak nic nie odczujesz


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.02.2009 12:55
Posty: 211
Miejscowość: Komorów
Quad: ZIELONY :)
PostWysłany: 05.09.2009 18:30 
Re: Planowanie głowicy...
Kamikazeeee napisał(a):
Chciał być śmieszny i udało mu się. Wszyscy siedzą i się z niego śmieją :zalamka:


tak miało być śmiesznie - jednak ja nie widzę powodu aby śmiać się "z kogoś" ... no chyba, że planować głowicę będziemy szlifierką kątową... :uśmiech:
moja wypowiedź - między wierszami - mówi o całkowitym braku sensu dokonywania takich modyfikacji...
bo jaki jest cel ćwiczenia? więcej mocy o ile - o 5KM? i przy jakich kosztach?

jedynym prawdopodobnym skutkiem może być doprowadzenie do zniszczenia silnika....
Z syrenki czy malucha bolidu F1 chyba również nikt nie próbował zbudować...

Ty kamikazeeee jako doświadczony zawodnik jesteś bardziej zorientowany w tym temacie.


 
Profil

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 06.09.2009 15:22 
Re: Planowanie głowicy...
Cytuj:
rozwercać kanał wydechowy będę sam i go wypoleruje

Tym bardziej odradzam, chyba że jesteś fachowcem a tej dziedzinie. Można łatwo spartaczyć robotę i będzie gorzej niż przed polerką.


 
Profil

Rejestracja: 26.10.2008 22:42
Posty: 82
Quad: 2_Stroke Twin :)
PostWysłany: 06.09.2009 21:09 
Re: Planowanie głowicy...
z rozwiercaniem cylindra miałem już do czynienia i polerka... a głowice dam do firmy co zajmuje się planowaniem.. gadałem już z pracujacym tam kolesiem i powiedział, że powinienem odczuc różnice jak splanuje głowice, będzie lepszy stopień srężania i przy tym doda coś mocy...


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.02.2009 12:55
Posty: 211
Miejscowość: Komorów
Quad: ZIELONY :)
PostWysłany: 07.09.2009 06:47 
Re: Planowanie głowicy...
andrzejo122 napisał(a):
(...) będzie lepszy stopień srężania i przy tym doda coś mocy...


z całym szacunkiem i bez podtekstów - powiedz Andrzeju jaki jest cel ćwiczenia?
Jaki wzrost mocy chcesz uzyskać i do czego jest Ci on niezbędny?

dlaczego drążę temat? bo lepszy jest quad który jeździ (nawet te 4km/h wolniej) niż ten który nie jeździ...
domyślam się, że Twoje umiejętności jako ridera są ograniczane "niemocą" quada...

proponuję nie wyrzucać pieniędzy w "błoto" - sprzedać quada (bez przerabiania - bo w innym przypadku możesz go nie sprzedać)- i może uda się kupić na przyszły "sezon" coś większego.

P.S. co do gościa z warsztatu - a co miał powiedzieć jak z tego żyje - że nie ma sensu płacić za jego usługi?


 
Profil

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 07.09.2009 15:31 
Re: Planowanie głowicy...
Planowanie głowicy mający na celu zmniejszenie objętości komory spalania, przez co wzrasta kompresja... Pod warunkiem oczywiście, że tłok w zawory nie zacznie walić :o


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.12.2007 17:24
Posty: 817
Miejscowość: WLKP
Quad: LS 450 // ???
PostWysłany: 07.09.2009 16:38 
Re: Planowanie głowicy...
w 2 suwie nie ma zaworow ;)
przypomnialy mi się czasy jak ujezdzalem simsonka i też mi się zachcialo przerobek... przez ktore jedyne co uzyskalem to spadek mocy :oczy:


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 07.09.2009 19:03 
Re: Planowanie głowicy...
Poprawienie okien i porting dolotów - lepsze efekty - i bardziej sprężony tłok.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 07.09.2009 19:09 
Re: Planowanie głowicy...
Cytuj:
w 2 suwie nie ma zaworow

Byłem ciekaw kto się pierwszy zorientuje :wizi:
Tuning Blastera ma sens chyba tylko wtedy, kiedy jakiś młodzik chce koniecznie startować dwusuwem a nie Raptorem 250. A tak trochę za dużo roboty i za małe efekty. Ale co kto lubi.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.12.2007 17:24
Posty: 817
Miejscowość: WLKP
Quad: LS 450 // ???
PostWysłany: 07.09.2009 19:26 
Re: Planowanie głowicy...
Kamikazeeee tak się tlumacz :D :D
andrzejo122 a w jakim stanie w ogóle masz quada?? chodzi mi glownie o silnik, bo przeciez nie są to już sprzęty pierwszej młodości a takie zwiększanie kompresji wplywa też na zużycie wału (tak mi się wydaje)


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 39 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.