Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - tuning 110
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 21:30



Odpowiedz  [ 51 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
tuning 110 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 20.12.2009 11:44
Posty: 7
Quad: ATV 110ccm
PostWysłany: 24.12.2009 11:56 
Re: tuning 110
no czy ATV ma jakies blokady na silniku??


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.07.2009 13:24
Posty: 11
Quad: Hummer 250cc
PostWysłany: 31.12.2009 18:57 
Re: tuning 110
Witam wszystkich którzy, ten sylwestrowy wieczór spędzają razem z ATV-Polska.
Jako posiadacz 110, też myślałem o delikatnym podrasowaniu mojego quada, z tego co zdążyłem poczytać na forum naprawdę jak narazie żadnych konkretów, mimo że zainteresowanie tematem jest duże. Dlatego ciekawa wydaje mi się ofereta którą znajdziecie koledzy poniżej:
http://moto.allegro.pl/item871415171_ze ... 10cm3.html nasuwa się pytanie czy już ktoś z kolegów montował tego typu zestaw, jeżeli tak jak się rzeczywiście spisuje ?. W sumie zapraszam do szeroko zakrojonej dyskusji.
Pozdrawiam

_________________
Sekretem biznesu jest wiedzieć to, czego nie wiedzą inni.


 
Profil
Awatar użytkownika
PostWysłany: 31.12.2009 19:03 
Re: tuning 110
Szkoda tyle kasy wkładać w 110 - tkę :)


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.03.2009 20:42
Posty: 385
Miejscowość: Zabrze
Quad: Aeon Cobra 180
PostWysłany: 31.12.2009 19:29 
Re: tuning 110
Jest szansa że ten zestaw coś zmieni, ale nie wierzę że da 10KM. Na początek to moc podana 7,5KM jest przesadzona. Może się mylę, jeśli tak to proszę nie bić tylko wytłumaczyć. Mając dwie 110 i trochę kilometrów na nich przejechanych chciałbym zrobić coś ze soprzęgłem, albo spowodować żeby łapało przy wyższych obrotach silnika lub w ogóle żeby lepiej łapało. Piszę to bo miałem styuacje kiedy dając po gazie chcąc podjechać pod górkę na przykład silnik kręci a sprzęgło wpada w poślizg. Tylko nie piszcie że zajechane sprzęgło, bo tak nie jest. Sprzegło zasprzęgla mocniej wraz ze wzrostem obrotów silnika. Jest tu jeden minus automatycznego sprzęgła, gdyby było na lince to wkręcamy silnik na wyższe obroty i puszczamy sprzęgło a tutaj nie ma takiej możliwości.
Pozdrawiam


 
Profil

Rejestracja: 23.07.2007 13:06
Posty: 584
Quad: Honda TRX 440ex
PostWysłany: 31.12.2009 22:27 
Re: tuning 110
mohinder napisał(a):
Jest szansa że ten zestaw coś zmieni, ale nie wierzę że da 10KM. Na początek to moc podana 7,5KM jest przesadzona. Może się mylę, jeśli tak to proszę nie bić tylko wytłumaczyć. Mając dwie 110 i trochę kilometrów na nich przejechanych chciałbym zrobić coś ze soprzęgłem, albo spowodować żeby łapało przy wyższych obrotach silnika lub w ogóle żeby lepiej łapało. Piszę to bo miałem styuacje kiedy dając po gazie chcąc podjechać pod górkę na przykład silnik kręci a sprzęgło wpada w poślizg. Tylko nie piszcie że zajechane sprzęgło, bo tak nie jest. Sprzegło zasprzęgla mocniej wraz ze wzrostem obrotów silnika. Jest tu jeden minus automatycznego sprzęgła, gdyby było na lince to wkręcamy silnik na wyższe obroty i puszczamy sprzęgło a tutaj nie ma takiej możliwości.
Pozdrawiam

Jeżeli chcesz żeby sprzęgło łapało na wyższych obrotach załóż w wariatorze lżejsze rolki. Będzie wtedy bardziej zrywny.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.03.2009 20:42
Posty: 385
Miejscowość: Zabrze
Quad: Aeon Cobra 180
PostWysłany: 01.01.2010 01:07 
Re: tuning 110
Dobra, dobra, rolki w wariatorze. W tych silnikach nie ma wariatora, ani żadnej przekładni pasowej.


 
Profil

Rejestracja: 23.07.2007 13:06
Posty: 584
Quad: Honda TRX 440ex
PostWysłany: 01.01.2010 10:41 
Re: tuning 110
mohinder napisał(a):
Dobra, dobra, rolki w wariatorze. W tych silnikach nie ma wariatora, ani żadnej przekładni pasowej.

Jeździsz quadem i nie wiesz jaką budowę ma silnik :szok: Z tego co wiem w Twoim Aeonie jest automatyczna skrzynia biegów CVT... co oznacza, iż posiadasz przekładnię pasową... Nie bij tylko idź do garażu i odkręć sobie lewą pokrywę silnika.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.03.2009 20:42
Posty: 385
Miejscowość: Zabrze
Quad: Aeon Cobra 180
PostWysłany: 01.01.2010 11:13 
Re: tuning 110
Boro napisał(a):
mohinder napisał(a):
Dobra, dobra, rolki w wariatorze. W tych silnikach nie ma wariatora, ani żadnej przekładni pasowej.

Jeździsz quadem i nie wiesz jaką budowę ma silnik :szok: Z tego co wiem w Twoim Aeonie jest automatyczna skrzynia biegów CVT... co oznacza, iż posiadasz przekładnię pasową... Nie bij tylko idź do garażu i odkręć sobie lewą pokrywę silnika.


Dobra, dobra. Co mam w Aeonie to wiem. Nie przeczytałeś ze zrozumieniem tego oto fragmentu "....wytłumaczyć. Mając dwie 110 i trochę kilometrów na nich przejechanych.... ". Pisałem o dwóch chińskich 110 które również posiadam.


 
Profil
Zbanowany

Rejestracja: 02.01.2010 21:12
Posty: 6
Quad: chiński 110
PostWysłany: 03.01.2010 18:28 
Re: tuning 110
Zgadzam się z bartona05

-- dodano 03.01.2010 18:28 --

Zgadzam się z bartona05

_________________
masz zielonego=masz luz u modów


 
Profil

Rejestracja: 20.12.2009 11:44
Posty: 7
Quad: ATV 110ccm
PostWysłany: 21.01.2010 12:08 
Re: tuning 110
czy w 110 hummerze da się przelozyc silnik??standardowy mam 110 a chcialbym mocniejszy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.02.2009 09:55
Posty: 481
Miejscowość: Teren scyzoryków
Quad: Zonda FX 150
PostWysłany: 22.01.2010 06:25 
Re: tuning 110
marcin1989 napisał(a):
czy w 110 hummerze da się przelozyc silnik??standardowy mam 110 a chcialbym mocniejszy

We wszystkim da się przełożyć silnik. Kwestia tylko jaki masz do tego sprzęt, umiejętności i nakład finansowy.
Proponuję poszukać silnika podobnego kształtem. Jeśli w grę będzie wchodzić tylko przespawanie uchwytów to koszt nie będzie duży. Jeśli będzie całkiem inny silnik i trzeba będzie kroić ramę to odradzam.

_________________
Ostatnio prawie nie bywam na forum z powodu ogromu pracy.
Jeśli ktoś potrzbuje pomocy proszę pisać na [email protected] w wolnej chwili postaram się odpisać.

Pozdrawiam
Michał


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.05.2009 23:06
Posty: 35
Quad: 110ccm Full Tuning
PostWysłany: 22.01.2010 19:49 
Re: tuning 110
Może od 150-tki. Dosyć podobny kształt ale nie wiem jak z mocowaniami bo się nie przyglądałem temu silnikowi :> . No chyba że chcesz jakiś markowy silnik :lol: :oczy: :^^D: :^^D: Suzuki,Honda,Yamaha i inne .

_________________
CZYTAM REGULAMIN!


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 09.05.2010 13:25
Posty: 15
PostWysłany: 09.05.2010 14:01 
Re: tuning 110
Witam mam pytanko co do quada 110 oczywiście chińczyk mam w nim gaźnik 125 i jest słaby.
Nie wiem może trzeba iglice przestawić na któryś zombek :>
proszę o szybką odpowiedz

-- dodano 09.05.2010 15:01 --

maro27 napisał(a):
Witam mam pytanko co do quada 110 oczywiście chińczyk mam w nim gaźnik 125 i jest słaby.
Nie wiem może trzeba iglice przestawić na któryś zombek :>
proszę o szybką odpowiedz


PS: jeżdzę bez filtra powietrza bo jeszcze nie kupiłem


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
PostWysłany: 15.05.2010 09:24 
Re: tuning 110
maro27 napisał(a):
jeżdzę bez filtra powietrza bo jeszcze nie kupiłem

To szybko kupuj ,bo będziesz go czyścił cały czas.

110cc=125cc Takie same części ,tylko cylinder większy. Iglica na 3 rowku od dołu.


 

Rejestracja: 09.05.2010 13:25
Posty: 15
PostWysłany: 15.05.2010 12:21 
Re: tuning 110
ok. a czy moduł odblokowany by coś pomógł w osiągach


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 51 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.