Jak w temacie, Po założeniu sportowego wydechu, zmianie dysz załączonych w zestawie 118 na 172, i zmianie pozycji iglicy - na manualu od wydechu pokazana jest iglica z 7 pozycjami i ustawienie na 5 a w moim gadzie jest 5 pozycji i ustawiłem na 4 (niby to samo?!?) Odpalenie i jazda i wielka dupa, szybko zwaliłem dekiel air boxu i już było ok, ale jednak ten max przerywa prace nie na cynglu do końca tylko troszeczkę szybciej (wyczuwalne głównie na 5 biegu) . Wina tej iglicy? Nie jestem za otwieraniem air boxu bo tam gdzie latam jest wielka kurzawa, tylko dyno jet ratuje sytuacje? czy patrzeć z ta iglica na 5 lub 3?? różnica w pracy silnika bardzo wyczuwalna, moc ok- wydech slip on two brothers m7
-- dodano 21.09.2009 20:53 --``` doczytałem o tej siateczce, czy nie zrobić górnej pokrywki w całości z tego (
viewtopic.php?f=87&t=20436&hilit=przer%C3%B3bka+powietrza )
Dodam żer filtr mam Uni duży gąbkowy