Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Yamaha YFZ 450 NA ZAWODY!!!
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 16:28



Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Yamaha YFZ 450 NA ZAWODY!!! 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 17.03.2006 08:43
Posty: 1
Quad: Yamaha YFZ 450
PostWysłany: 17.03.2006 08:48 
Yamaha YFZ 450 NA ZAWODY!!!
Witam, co muszę zmienic (chodzi oczywiście o tuning) abym spokojnie jeździł na zawodach enduro???


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 17.03.2006 08:53 
żeby spokojnie jeździć t wystarczy skręcić gaz lub założyć kryzę :lol:

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 26.09.2005 19:25
Posty: 185
Miejscowość: Gostynin
Quad: Yamaha YFM 660 Grizzly
PostWysłany: 17.03.2006 09:00 
A wykorzystałeś 100% mocy tego potwora? :uśmiech:

_________________
W bagienku aż chce się żyć!!!!


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 17.03.2006 10:35 
Re: Yamaha YFZ 450 NA ZAWODY!!!
Tomek Czech napisał(a):
Witam, co muszę zmienic (chodzi oczywiście o tuning) abym spokojnie jeździł na zawodach enduro???


Obnizyc, poszerzyc, dobre amorki zalozyc; najpopularniejsze sa Elki, ewentualnie pomysl jeszcze o Ohlinsach (drogie) , Kayabach. Opony seryjne też pozegnaj, wsadz cos typu maxxis razr 2 lub mx, tudziez coz z Itp lub Kendy. Silnik- tu niech Axcid cos powie, ja dodam tylko ze podstawa to wydech + jakies ... typu filtr, dysze iglice itp. Jednak najwazniejszy jest zawias i opony, to po prostu podstawa zeby się nie zabic na pierwszym zakrecie.

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 17.03.2006 22:32 
Kayaby już ma, więc raczej mu niepotrzebne :D, polecam zdecydowanie Elki
Co do silnika - na sam poczatek zaczać od rzeczy prostych czyli tradycyjnie, dokładna polerka układu dolotowego - każda zadra powoduje ci zawirowanie mieszanki, a co za tym idzie gorszy dolot tejże do cylindra i gorsze jego napełnianie. Gorsze napełnianie=strata mocy.
Warto pokusić się o wałek rozrządu typu stage 1/stage 2, w zależności od tego jak długo chcesz na sprzecie jeździć. Wałek typu stage 2 wymaga zastosowania innych sprężyn zaworowych i innych zaworów, ze względu na możliwość rozsypania oryginałów.
Nie baw się w wynalazki typu stroker (wydłużony suw pracy poprzez uzycie dłuższego korbowodu, powoduje to BARDZO znaczne zużycie łożyska na korbowodzie i zwiększa napór tłoka na przednią ściankę cylindra (tworzy się owal zamiast okregu i pierścienie przestają uszczelniać).
Warto zainwestować w niedużego Big Bore kit'a , tak do 500 ccm, nie będzie to takim morderstwem jak sam stroker.
Nie nalezy zapominać także o samym zapłonie - tutaj czasami tkwi sedno, i zmiana zapołu na taki mający możliwość porogramowania różnych map może dać naprawdę duży przyrost mocy.
Tylko, wiekszość z tych modyfikacji wymaga OLBRZYMICH nakładów finansowych - proponuję zdecydowanie zacząć od dobrej polerki wlotu, i dobrze dobranego układu wydech+dynojet'y+filtr.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 27.01.2004 20:07
Posty: 159
Miejscowość: KRAKÓW
Quad: Suzuki LTR 450
PostWysłany: 17.03.2006 22:55 
Bez obrazy ,ale proponuje abyś zanim zinwestujesz pieniadze w tuning pojechał na zawody.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 18.03.2006 01:49 
... moja filozofia jest taka - w momencie kiedy przestajesz się bać śmigać na pełnej przepustnicy to :
1 / zmien quada na mocniejszego,
2 / zrob mu tuning
.....albo .....
3 / ...... idz do lekarza :uśmiech:

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.09.2005 20:47
Posty: 250
Miejscowość: Warszawa
Quad: KTM 505sx
PostWysłany: 18.03.2006 07:14 
Tomek Czech napisał(a):
Witam, co muszę zmienic (chodzi oczywiście o tuning) abym spokojnie jeździł na zawodach enduro???

W rajdach enduro jedzi wielu zawodników na prawie seryjnych sprzętach. na pewno powinieneś zakupić osłony pod wahacz i silnik, opony. Jeśli masz dużo pieniędzy to kup amorki long travel i dluzsze wahacze. Jak chcesz wiecej mocy to wyjmij kryze z wydechu, albo kup tuningowy, ale uwżaj na limit decybeli... Moc nie jest bardzo ważna w rajdach enduro i w czasie jazdy lepiej skup się na odpowiednim torze jazdy...
pzdr maciek


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 58 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.