Autor |
Wiadomość |
radekwrc
Rejestracja: 27.11.2008 21:33 Posty: 42 Miejscowość: olsztyn
Quad: kfx 400
|
Wysłany: 26.10.2009 21:22
Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Witam.Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto to robić zaraz wszyscy powiecie ze tylko 450 ale LTZ może mieć pare zalet przede wszystkim ekonomia silnik miej wyżyłowany skrzynia mało awaryjna dobra wygoda jazdy ja jako amator mam zamiar wystartować w sezonie 2010 w Pucharze PZM wiadomo 1 sezon jedzie się po nauke czy wiec warto przeplacać bo myśle ze będzie taniej i dlatego bym prosił bardziej doświadczonych kolegów o porady w 1 opcjy jak najtaniej a w 2jak najlepiej niepatrząc na koszty i podanie co ile kosztowało o proszę o porady i może zdjecia tych co startowali lub startują co przerabiali i co w ich odczuciach przynosi najleprze efekty może jakieś porady co do techniki jazdy ltz.
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 27.10.2009 07:05
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Według mnie warto. W pierwszym sezonie mocy ci nie zabraknie, ważniejsze jest dobre zawieszenie, bo dzięki niemu będziesz rozwijał większe prędkości, a równocześnie mniej się męczył. Zatem najtaniej: - poszerzyć maszyną (dystanse, a na tył oś) - przestroić amortyzatory (ideałem byłoby je wymienić, ale to spory koszt) - założyć agresywne, terenowe opony chociaż na tył - zamontować zrywkę - nerfbary - odblokować tłumik, wymienić filtr powietrza na sportowy i przestroić gaźnik wymieniając dysze (najlepiej byłoby zmienić cały wydech, ale to znowu koszt) - wybrać odpowiednio wysoką kierownicę lub o optymalnym wygodnym kształcie i ją ewentualnie podnieść do swojego wzrostu Wyżej wymienione modyfikacje to najtańszy wariant i absolutne minimum - łączny koszt nieco poniżej 3tys. zł.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
LukaszYFZ
Rejestracja: 03.01.2009 17:48 Posty: 1204 Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
|
Wysłany: 27.10.2009 08:01
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Dodałbym jeszcze amortyzator skrętu.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
Łukasz Eliasz
Rejestracja: 23.07.2005 15:07 Posty: 718 Miejscowość: Częstochowa
Quad: Katy
|
Wysłany: 27.10.2009 09:20
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
LukaszYFZ napisał(a): Dodałbym jeszcze amortyzator skrętu. Masz rację. Amor skrętu w CC to nieoceniona rzcz... Tym barddziej że rórkowy to koszt 600 zł a może nadgarstki uratować ;] Co do opon: Polecam Razr 2, sam jeździłem pierwsze 2 sezony na nich i było ok.
_________________ # 463 Quady Śrem Racing Team
|
|
|
|
radekwrc
Rejestracja: 27.11.2008 21:33 Posty: 42 Miejscowość: olsztyn
Quad: kfx 400
|
Wysłany: 27.10.2009 20:59
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Pare modyfikacj mam zrobionych pełen wydech FMF filtr powietrza sportowy i dodatkowe otwory w obudowie i dysze nerfbary zrywke i opony ITP H-D tylko trochę obawiam się dystansow jakie najtansze wahacze a może sruby tuningowe?
|
|
|
|
Feny
Rejestracja: 15.07.2008 21:24 Posty: 488 Miejscowość: Sosnowiec
Quad: LTZ 400 & TRX 450ER
|
Wysłany: 27.10.2009 21:16
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Widziałem na alle**gro wahacze do LTZ z LAEGER'S +3 i są pod seryjne amory
|
|
|
|
radekwrc
Rejestracja: 27.11.2008 21:33 Posty: 42 Miejscowość: olsztyn
Quad: kfx 400
|
Wysłany: 31.10.2009 12:18
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Feny widze ze śmigasz na ltz może napisze co w swoim pozmieniałeś i jak jeżdzileś na innych sprzetach to jak wypada twoja maszynka na tle 450 i jak w zawodach startowałeś to jakie wrażenia pod kontem sprzetu.
-- dodano 31.10.2009 12:18 --
Jak najprościej podnieś kierownice i jaki to koszt i jeszcze takie pytanko czy da się kupić tylna ośke i amortyzator skrętu dystanse uniwersalne żeby potam pasowały do Hondy TRX 450 lub ltr bo i tak potem trzeba będzie zmienić sprzęt na 450.
|
|
|
|
Madras
Rejestracja: 13.04.2008 10:00 Posty: 868 Miejscowość: Głogów , Dolnośląskie
Quad: szukam
Poprzednie quady: LTZ, LTR, 2X TRX450r TRX 700 xx :)
|
Wysłany: 31.10.2009 13:06
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Dystanse i amorek skrętu możesz kupić uniwersalne i będą pasowały do innych sprzętów , oś to już raczej nie , trzeba kupować pod konkretny model , co do podniesienia kiery to poszukaj na allegro w dziale części do motocykli są takie specjalne dystanse . LTZ -em spokojnie na początku możesz startować w CC tam bardziej od mocy ważna jest kondycja , podkręcony LTZ będzie tak samo mocny jak seryjna 450 , JA jak się przesiadłem z LTZ na LTR to na początku nie czułem różnicy w mocy , dopiero po dotarciu i wykręceniu kryzy i zamontowaniu cherry bomba do LTR-a czuć większą moc .
_________________ BYŁ LTZ,LTR ,2x TRX 450r a Jest TRX 700xx
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 01.11.2009 07:05
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Madras napisał(a): Dystanse i amorek skrętu możesz kupić uniwersalne i będą pasowały do innych sprzętów No średnio z tymi dystansami - ważny jest rozstaw śrub, a nie zawsze się pokrywa. Amortyzator skrętu - uniwersalny, to zwykły teleskopowy, najtańszy nie bardzo nadający się do offroadu (ze względu na trwałość). Madras napisał(a): co do podniesienia kiery to poszukaj na allegro w dziale części do motocykli są takie specjalne dystanse Uchwyty z dystansami podwyższające od 1,5 do 3,5 cm., ale tu też nie ma pełnej uniwersalności bo jest rozróżnienie czy to fatbar, czy kiera z poprzeczką. Ważne: pamiętaj, że przy podnoszeniu kierownicy ważna jest długość przewodów - jeśli podniesiesz ją powyżej 3,5cm prawdopodobnie będziesz musiał zmieniać linkę hamulcową (na dłuższą), a linkę gazu trzeba poprowadzić z drugiej strony kolumny.Madras napisał(a): podkręcony LTZ będzie tak samo mocny jak seryjna 450 Nie bardzo inny moment obrotowy... różnica między 450, a 400 jest, ale moc nie jest najistotniejsza w CC - szczególnie w pierwszym roku startów - najważniejsza jest wygoda
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
Madras
Rejestracja: 13.04.2008 10:00 Posty: 868 Miejscowość: Głogów , Dolnośląskie
Quad: szukam
Poprzednie quady: LTZ, LTR, 2X TRX450r TRX 700 xx :)
|
Wysłany: 01.11.2009 11:27
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Co do dystansów to są przecież takie które mają różny rozstaw śrub , a od LTZ do TRX i LTR na pewno pasują bo rostaw śrub jest identyczny
_________________ BYŁ LTZ,LTR ,2x TRX 450r a Jest TRX 700xx
|
|
|
|
Feny
Rejestracja: 15.07.2008 21:24 Posty: 488 Miejscowość: Sosnowiec
Quad: LTZ 400 & TRX 450ER
|
Wysłany: 01.11.2009 12:32
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
radekwrc napisał(a): Feny widze ze śmigasz na ltz może napisze co w swoim pozmieniałeś i jak jeżdzileś na innych sprzetach to jak wypada twoja maszynka na tle 450 i jak w zawodach startowałeś to jakie wrażenia pod kontem sprzetu.
-- dodano 31.10.2009 12:18 --
Jak najprościej podnieś kierownice i jaki to koszt i jeszcze takie pytanko czy da się kupić tylna ośke i amortyzator skrętu dystanse uniwersalne żeby potam pasowały do Hondy TRX 450 lub ltr bo i tak potem trzeba będzie zmienić sprzęt na 450. Ja jestem zadowolony z LTZ jak na początek ma dużo mocy. W CC daje rade w MX to już idą umiejętności zawodnika A tak to polecam LTZ idealna maszyna do pierwszych startów w zawodach ;D
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 01.11.2009 13:31
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Madras napisał(a): Co do dystansów to są przecież takie które mają różny rozstaw śrub , a od LTZ do TRX i LTR na pewno pasują bo rostaw śrub jest identyczny Są jeszcze inne 450'tki na rynku ....zatem nie ma uniwersalnych dystansów. Uniwersalne to są śruby dystansowe, ale zdecydowanie nie do wyczynu.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
wariatex
U-quad warszawski
Rejestracja: 31.07.2008 17:27 Posty: 2216 Miejscowość: warszawa
Quad: LTZ 400
|
Wysłany: 23.11.2009 22:31
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Może ja też coś napisze na temat LTZ i CC smigam już 1 sezon na LTZcie w CC i jestem zadowolony w moim mam tylko dystanse z tyłu a tak to pełna seria... Tak jak pisali inni kondycja i wytrzymałość organizmu jest na 1 planie Kolega FIŚMAN ostatnio dał mi kilka cennych rad z których mam zamiar skorzystać ... mianowicie amor skrętu oponki i dystanse na przód. Mocy mi nie brakuje chodź zawsze można zmienić zębatki by lepiej się zbierał z dołu...
|
|
|
|
Łukasz Eliasz
Rejestracja: 23.07.2005 15:07 Posty: 718 Miejscowość: Częstochowa
Quad: Katy
|
Wysłany: 24.11.2009 08:34
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
wariatex napisał(a): dystanse na przód Z tym nie przesadź, im większe dystanse założysz tym bardziej będzie Ci "bić" po łapach... Sam to kiedyś przerabiałem. Najlepszym wyjściem są wahacze szersze.
_________________ # 463 Quady Śrem Racing Team
|
|
|
|
wariatex
U-quad warszawski
Rejestracja: 31.07.2008 17:27 Posty: 2216 Miejscowość: warszawa
Quad: LTZ 400
|
Wysłany: 24.11.2009 09:20
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Łukasz Eliaszpodziękował za uwagę
|
|
|
|