Autor |
Wiadomość |
żółty
Rejestracja: 26.03.2006 18:17 Posty: 20 Miejscowość: Koziegłowy
Quad: Honda Rincon680
|
Wysłany: 16.04.2006 12:39
DYSZE DYNOJET
MAM PYTANIE CO DAJA DYSZE DYNOJET W HONDZIE Rincon CZY WARTO JE ZAŁOŻYĆ ?
|
|
|
|
2can
Rejestracja: 09.12.2004 00:44 Posty: 4145 Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
|
Wysłany: 16.04.2006 13:10
Same dysze dostarczają tylko większą ilość paliwa do spalenia , jeżeli nie dostanie więcej powietrza będzie się dławił . W założeniu dynojety mają podnieść moc w pojeździe kosztem zużycia paliwa , i tak istotnie jest należy tylko zestroić sprzęt by poprawnie funkcjinował.
_________________ „Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada" ------------------------------- www.3fun.pl
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 16.04.2006 14:00
Co oznacza dodatkowe powieksznie dolotu powietrza-otworzenie filtra, oraz dobranie iglic i dostrojenie mieszanki. W zaleznosci od pojazdu dochodza dodatkowe pytania-jaki mamy wydech-czy otwarty -czy nie, bo to takze wplywa na zestrojenie zestawu.
|
|
|
|
żółty
Rejestracja: 26.03.2006 18:17 Posty: 20 Miejscowość: Koziegłowy
Quad: Honda Rincon680
|
Wysłany: 16.04.2006 17:31
A O ILE ZWIĘKSZA SIĘ ZUŻYCIE PALIWA CZY TO JEST TEGO WARTE?
proszę nie pisac z caps lockiem, bo to warte jest ostrzezenia Tippo.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 16.04.2006 18:08
Wszystko kwestia regulacji i doboru dysz, jesli silnik trzyma kompresje, można zyskac pare koni wiecei, i zmienic charakterystyke. Tak jak napisalem wczesniej dysze, wydech, filtr powietrza. Spalanie wzrasta przykladowo motocykl singiel pojem. 600 palacy 5,5-7l. pali po wym. dysz w zaleznosci od konfiguracji: 6-7,8l.
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 16.04.2006 21:29
żółty napisał(a): NIEMOGĘ GO POSTAWIĆ NA KOŁO NIEWIEM OD CZEGO TO ZALEŻY BO JEŹDZIŁEM NA RINCONIE JARZYNY I JEST OK
A czy Jarzyna ma dynojety i filtr K&N ?
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
Błażej_Raaazz
Rejestracja: 08.05.2005 22:32 Posty: 157 Miejscowość: Żarki Letnisko
Quad: Honda Rincon 680 Camo
|
Wysłany: 17.04.2006 08:28
Hmm Ani Jarzyna ani ja nie posiadamy dynojeta czy fitra K&N a Rincona na koło stawia się bez problemu. Oczywiscie po założeniu przedniego zderzaka i Wyciągarki jest troszke trudniej gdyz waga przodu wzrosla ale mysle ze troszke ćwiczen i Twojego żółtego Rincon bedziesz podnosil bez problemu:) Mozne powiem to troszke zbyt ogólnie, ale rzeczywiscie zauważylem ze czasami Rincon Rinconowi nie jest równy pod względem mocy. Zapewne składa się na to wiele czynników - dotarcie, paliwo, rozmiar opon czy też dodatkowo zamontowane akcesoria zwiekszajace mase quada. Ale na pewno jedno stwierdzenie jest tu jak najbardziej na miejscu : "Ćwiczenia czynią mistrza"
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 17.04.2006 10:27
Cytuj: Ani Jarzyna ani ja nie posiadamy dynojeta czy fitra K&N a Rincona na koło stawia się bez problemu.
Tak przypuszczałem. Dlaczego pytałem o zamontowany dynojet w porównywanym Rinocnie ? Dlatego, że nie tylko moc silnika decyduje o tym jak szybko i gwałtownie nastąpi przekazanie napędu z silnika na koła. Przyczyną może być słabszy silnik, ale także może być lekki poślizg sprzęgiełek albo zbyt małe ciśnienie oleju na konwektorze.
Sam jeździłem Rinconem bez dynojetów, z dużym przebiegiem, a przy każdym gwałtownym dodaniu gazu podrzucał przodem aż miło.
Sprawdź jeszcze czy osiągi po ruszeniu na przykład od 20 - 80 km/h są podobne, czy Twój Rincon nie odstaje przy prędkość maksymalnej itd.
Osobiście uważam, że akurat do Rincona nie warto wstawiać dynojetów, bo różnica jest mizerna. Niewielki przyrost mocy przy większym zużyciu paliwa, a osiągi i tak są niwelowane przez specyficzną skrzynię biegów Hondy. Ten typ tak ma.
Trzeba jeździć i się cieszyć z innych możliwości Rincona. Do jeżdzenia na tylnym kole lepiej kupić lekkiego 4x2.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
jaro136
Rejestracja: 12.01.2005 21:35 Posty: 51 Miejscowość: ŁÓDZKIE
Quad: Suzuki KQ700
|
Wysłany: 17.04.2006 11:55
witam ja ostatnio zakładałem dynojet do swojej Hondy 350 4x4 i odziwo dysza standartowa miała rozmiar 130 a z dynojeta rozmiar 120 więc chyba nie jest regółom ze dysze tuningowe są większe
|
|
|
|
żółty
Rejestracja: 26.03.2006 18:17 Posty: 20 Miejscowość: Koziegłowy
Quad: Honda Rincon680
|
Wysłany: 17.04.2006 13:00
Jarzyna podnosi mojego rincona na koło ale i on stwierdził że jest zamulony
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 17.04.2006 13:15
Cytuj: Jarzyna podnosi mojego rincona na koło ale i on stwierdził że jest zamulony
Ale więcej szczegółów !
Jak już ruszy to idzie do przodu jak inne, czy brakuje mu mocy cały czas ?
Pierwsze co bym zrobił to sprawdził kompresję. Przy okazji - sprawdzenie świecy. W jakim jest stanie i czy jest odpowiednia do Rincona. Czy nie jest okopcona lub wypalona. To też wiele wyjaśnia.
Następnie możesz sprawdzić gaźnik. Wyczyścić, wyregulować. Sprawdź przewód elektryczny i fajkę, czy nie przebija gdzieś na masę.
Sprawdź poziom oleju. Jeśli za mało to skrzynia potrzebuje zwiększonego ciśnienia, które uzyskuje dopiero na wyższych obrotach, żeby ruszyć do przodu.
Zrób taki teścik: na obu sprzętach przy minimalnym gazie spróbuj delikatnie ruszyć. Kiedy zaczyna się toczyć Twój, a kiedy kolegi ? Jeśli potrzebujesz wyższych obrotów to ciśnienie oleju może być słabe. Wtedy należałoby sprawdzić ciśnienie oleju. Są specjalne zaworki dla każdego biegu z osobna.
Dynojety to się montuje gdy maszyna chodzi dobrze, a chcę się więcej.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
żółty
Rejestracja: 26.03.2006 18:17 Posty: 20 Miejscowość: Koziegłowy
Quad: Honda Rincon680
|
Wysłany: 17.04.2006 13:19
Tak dokładnie jest słaby z dolnych obrotów a później jest już dobrze
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 17.04.2006 13:22
To bierz się za gaźnik / filtr powietrza.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
żółty
Rejestracja: 26.03.2006 18:17 Posty: 20 Miejscowość: Koziegłowy
Quad: Honda Rincon680
|
Wysłany: 17.04.2006 13:26
Dzięki za porady
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 17.04.2006 18:56
jaro136 napisał(a): witam ja ostatnio zakładałem dynojet do swojej Hondy 350 4x4 i odziwo dysza standartowa miała rozmiar 130 a z dynojeta rozmiar 120 więc chyba nie jest regółom ze dysze tuningowe są większe
Tak może być w istocie, ze na malej będzie lepiej chodzil niz na wiekszej, pamietaj, ze sa takze dysze od powietrza i iglice o roznym ksztalcie...
|
|
|
|