Cześć, chciał bym żebyśmy tutaj opisywali wykonane prace przy naszych maszynach.
Chciał bym żebyśmy opisywali nasze piękne
w punktach:
zawieszenie, wygląd i rama , moc. No i oczywiście na koniec kilka fotek te w trakcie pracy jak i efekt końcowy
Dla przykładu jako pierwszy zaczynam
Yamaha YFZ 450 2006 rama z 2004 LE- LIPTON EDITION
Zawieszenie:
Kierownica: FASST FLEX
Kolumna kierownicza: lonestar racing +1 ale pod swój wzrost musiałem podwyższyć jeszcze o 1"
Wahacze przednie: houser slicast long travel +2"
Wahacz tył: oryginalny
Amortyzatory przód: Ohlins LT podwójna regulacja dobicia, odbicie oraz PDS
Amortyzator tył: Ohlins podwójna regulacja dobicia, odbicie oraz PDS
Oś: Dominator II +2"
Felgi przód: OMF 10x5, 3+2 pojedynczy beadlock
Felgi tył: OMF 8x8, 3+5 pojedynczy beadlock
Opony przód: ITP HOLESHOT MXR6
Opony tył: MAXXIS RAZR MX
Przewody hamulcowe: stalowy oplot
Pompa hamulcowa przód: oryginał
Pompa hamulcowa tył : oryginał
Amortyzator skrętu: Precision
Wygląd i rama :
Front bumper: Drenaline
Grab bar: oryginalny był PRO ARMOR ale jest zbyt ciężki
Nerf bar: AC RACING
Rear down bumper: GOLDSPEED
Zaślepka hamulca ręcznego: DUNCAN
Osłona zębatki: DUNCAN
Osłona Wahacza: GOLDSPEED
Nosek: QUAD TECH
Naklejki: DUNCAN oraz inwencja własna
Osłony boczne ramy: GYTR
Hand guard: ACERBIS
Moc:
Wydech:Akrapovic
Filtr powietrza: quad racing i pokrywa airboxa K&N
Dysze: GYTR
Wałki rozrządu: HOR CAMS
Korba: HOT RODS
Cylinder: Pivot 490ccm
Porting głowicy
Chyba to wszystko mam nadzieję że o czymś nie zapomniałem.
A to co chciał bym jeszcze zrobić to sprzęgło, pompy hamulcowe
Tutaj jak jeszcze prace trwały
A to już projekt ukończony
Jak oceniacie moją śliczną ????????????