a nie masz serwisówki?
-- dodano 26.05.2010 18:12 --nie ważne..
a więc:
amortyzator skrętu znanej firmy:
Elka SYSTEM 3-amortyzator skrętu oznaczony symbolem 3 pozwala na ustawienie amortyzatora s. w trzech różnych pozycjach. Każda z nich pozwala na redukcję wibracji w/na kierownicy zależnie od stylu jazdy i terenu po którym się poruszamy. Pozwala na zwiększenie sterowności na drobnych przeszkodach terenowych oraz redukuję zmęczenia ridera.
Możemy dowolnie ustawić:
- szybkie tłumienie
- wolne tłumienie
- poziom tłumienia powrotu
Pokrętła:
=LOW-SPEED=> Poziom tłumienia wolnej prędkości
CZERWONE- na wolną jazdę; słuzy do regulacji tłumienia podczas wolniejszych momentów i powolnej jazdy.
Kręcąc w prawo - utwardzasz
Kręcąc w lewo - "poluźniasz"
=HIGH SPEED=>>> Poziom tłumienia szybkiej prędkości
SZARE(obejma czerwonego)- na szybką jazdę; służy do tłumienia podczas szybkiej jazdy/winkli.
`TA SAMA ZASADA`
prawo-utwardzasz
lewo-poluźniasz
>=RETURN=< "Powrót do centrum tłumienia"
Środkowa śrubeczka "-" nad logo Elka System 3- Regulujesz szybkość powrotu kierownicy/amora do centralnego punktu po odbiciu w prawo lub w lewo;
To był szybki skrót instrukcji amora ELKI.
Aby doregulować go dokładnie zalecam wybrać się ze śrubokrętem i cierpliości w miejsce, w którym najczęściej jeździsz = tor/las/tras itd. Tam musisz sobie wyregulować i zapisywać ustawienia każdego z 3 pokręteł (każde cyknięcie to przeskok o 1 ustawienie.
Tylko metodą prób i błędów i z dużą cierpliwością uzyskasz upragniony efekt.
Pozdrawiam
arturatv-- dodano 26.05.2010 18:14 --PS.: Sam użwam owego amorka i jestem z niego baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo zadowlony!
Wg. spec. System 3 jest przeznaczony na tory na MX zaś 5 na turystykę/pustynie enduro itp..
Pozdro