Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 04:29



Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Regulacja Po Zmianie Końcówki ? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.06.2009 13:45
Posty: 364
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza/Sosnowiec/Psary
Quad: YFZ 450 <3
PostWysłany: 24.04.2010 11:12 
Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
Witam, Przeczytałem trochę dzisiaj na forum o końcówkach wydechu. I z tego co doczytałem to po każdej zmianie trzeba regulować skład mieszanki, czy to prawda? Czy tylko na wtrysku ?

Dodam że końcówke mam z Suzuki GSXR 600 (Ścigacz)
Dobrze zrobiłem wymieniając tą końcówke?


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.04.2008 10:00
Posty: 868
Miejscowość: Głogów , Dolnośląskie
Quad: szukam
Poprzednie quady: LTZ, LTR, 2X TRX450r TRX 700 xx :)
PostWysłany: 24.04.2010 11:33 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
Efi napisał(a):
Dobrze zrobiłem wymieniając tą końcówke?

Raczej nie dobrze , tym bardziej że założyłęś końcówkę od 4t do 2 t , lepiej było poszukać jakiegoś tuningowego dedykowanego do Blastera . Zawsze trzeba regulować skłąd mieszanki bo takich modyfikacjach zwłaszcza w maszynach na gaźniku.

_________________
BYŁ LTZ,LTR ,2x TRX 450r a Jest TRX 700xx


 
Profil Gadu-Gadu
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 24.04.2010 12:31 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
Załóż z powrotem serię lub zainwestuj w np. FMF Power Core II lub FMF Turbine Core II - koszt ok. 600zł za sam tłumik. To co zrobiłeś może nawet nie dać się teraz dostroić.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.06.2009 13:45
Posty: 364
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza/Sosnowiec/Psary
Quad: YFZ 450 <3
PostWysłany: 24.04.2010 12:35 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
Orginalnej nawet nie mam :). Wcześniej miałem pustą w środku strumienice.

Nie dać się dostroić? Jakie będą powikłania?


Inwestować nie chcę bo próbuje teraz sprzedać Blastera.


 
Profil Gadu-Gadu
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 24.04.2010 12:56 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
Szczególnie 2T układ wydechowy, jego średnica i przepustowość mają kluczowe znaczenie na zawirowanie i wydalenie spalin. Przypuszczam, że tłumik ze ścigacza ma dużo większą średnicę niż oryginalny dedykowany do tego silnika, zatem nie uzyskasz pełnej mocy. Objawy ...może to być obniżenie mocy.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.06.2009 13:45
Posty: 364
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza/Sosnowiec/Psary
Quad: YFZ 450 <3
PostWysłany: 24.04.2010 18:37 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
Narazie jechałem na nim tylko 1 raz. Więc nic nie zauważyłem. Jutro dokładnie napisze czy stracił na mocy. A jakieś powikłania w silniku nie wystąpią?

-- dodano 24 Kwi 2010 13:18 --

Przynajmniej chodzi ciszej :)

-- dodano 24 Kwi 2010 14:16 --

Po Takiej operacji trzeba odkręcić czy przykręcić powietrza?

-- dodano 24 Kwi 2010 18:37 --

Zmiany zaszły w tych częściach tłumiku:
Rura łącząca tubę z końcówką;
http://fooh.pl/zobacz?file=ft5zs9yeoj1c8yx9vrwo.jpg
Końcówka:
http://fooh.pl/zobacz?file=semrpb16mvje8udjqskx.jpg


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.07.2008 11:28
Posty: 775
Miejscowość: Białobrzegi
Quad: TRX 400EX
PostWysłany: 24.04.2010 19:50 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
Człowieku to jeździ w ogóle? Szybko zmieniaj na wydech od 2T. Nie zestroisz tego i będziesz miał same kłopoty. A jak ktoś to kupi to po krótkim czasie wróci... już mniej zadowolony :wizi:


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.06.2009 13:45
Posty: 364
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza/Sosnowiec/Psary
Quad: YFZ 450 <3
PostWysłany: 24.04.2010 20:30 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
Narazie nie ma żadnych problemów z jazdą. Jakie same kłopoty?

-- dodano 24 Kwi 2010 20:30 --

Nie rozuiem o co Wam chodzi :D. Przecież ta wielka tubaaaaa co wychodzi z cylindra nie była ruszana, a podobno to jest serce.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 24.04.2010 20:51 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
ta wielka tuba to dyfuzor... do 2 t potrzeba przystosowanych wydechów taki zabieg może tylko zaszkodzić..

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.06.2009 13:45
Posty: 364
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza/Sosnowiec/Psary
Quad: YFZ 450 <3
PostWysłany: 25.04.2010 20:19 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
Na co zaszkodzić ? Nikt mi wkońcu nie odpowiada na to pytanie. Tylko na moc silnika?

Wcześniej miałem Pusty wydech, dosłownie nic w nim nie było. Tego fabrycznego dawnooo... nie mam.

-- dodano 25 Kwi 2010 20:19 --

Witam. Jezdziłem z kolegą który jezdził na Ogarze, więc tempo było niskie, max. 40km. Blaster strasznie dużo mi spalił. Często robiliśmy przerwy na pogawędke, ok.30minutowe. Silnik się schłodził a po 2 min zaś był gorący, aż tak szybko się nigdy nie grzał.

Czy to że dużo spalił i szybko się grzal to jest wina:
Złego wyregulowania gaźnika? (dyszy w gaźniku)
Nowego Wydechu?


Nigdy tak nie palił! Teraz zrobiliśmy 30km, a wcześniej był zrobił na tym z 80km.


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 18.12.2007 13:19
Posty: 264
Miejscowość: Częstochowa
Quad: Yamaha YFZ 450
PostWysłany: 25.04.2010 21:09 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
No ten wydech to porażka

_________________
#56
Sprzedam Yamaha Raptor 250 SE rocznik 08 - full tuning .


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 26.04.2010 06:03 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
Dyfuzor powoduje odpowiednie, zaprojektowane prze konstruktora, zawirowanie i schładzanie spalin.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.06.2009 13:45
Posty: 364
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza/Sosnowiec/Psary
Quad: YFZ 450 <3
PostWysłany: 26.04.2010 14:14 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
A końcówka ma coś do zawirowania? Może najlepiej odkręce wszystko i będę jeździł bez :). A odpowie ktoś na pytanie dot. spalenia?


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 26.04.2010 14:26 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
jejus kwestia jest tego typu ze tlumiki 2t sa bardzo "waskie" w srodku wydech od szlifierki ma w sobie dziure wieksza od calego wydechu sam sobie odpowiedz czemu spalanie ci drastycznie wzroslo a osiagi nie...

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.06.2007 18:40
Posty: 32
Miejscowość: RZESZÓW
PostWysłany: 26.04.2010 16:55 
Re: Regulacja Po Zmianie Końcówki ?
Efi napisał(a):
Na co zaszkodzić ? Nikt mi wkońcu nie odpowiada na to pytanie. Tylko na moc silnika?

Wcześniej miałem Pusty wydech, dosłownie nic w nim nie było. Tego fabrycznego dawnooo... nie mam.

-- dodano 25 Kwi 2010 20:19 --

Witam. Jezdziłem z kolegą który jezdził na Ogarze, więc tempo było niskie, max. 40km. Blaster strasznie dużo mi spalił. Często robiliśmy przerwy na pogawędke, ok.30minutowe. Silnik się schłodził a po 2 min zaś był gorący, aż tak szybko się nigdy nie grzał.

Czy to że dużo spalił i szybko się grzal to jest wina:
Złego wyregulowania gaźnika? (dyszy w gaźniku)
Nowego Wydechu?


Nigdy tak nie palił! Teraz zrobiliśmy 30km, a wcześniej był zrobił na tym z 80km.


kolego wydałeś kasę w błoto, 2t to inna filozofia niz 4t, podziwiam ze to w ogóle jeździ,


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.