Postanowiłem napisać pierwszy swoim życiu mini poradnik
Zdjęcia są mojego autorstwa i wykonane przypadkowo wiec nie pochodzą wszystkie z jednego pojazdu, wymiarów nie pamiętam wiec pozostanę tylko przy ogólnym nazewnictwie.
Potrzebujemy:- pompa hamulcowa z jakiegoś np. japońskiego motocykla (kompletna z klamką i mocowaniem do kierownicy)
- przewód hamulcowy ok. 80cm
- podkładki aluminiowe/miedziane (5 sztuk)
- trójnik hamulcowy
- śruba przelotowa "pojedyncza" do węży hamulcowych (2 sztuki)
- śruba przelotowa "podwójna" do węży hamulcowych
- śruba do zaślepienia korektora hamulcowego
- śrubka z podkładką do przykręcenia trójnika
- tulejka (może być zwykła nakrętka o rozmiar większa) do przykręcenia trójnika w/w śrubką
A wiec zaczynamy 1. Lokalizujemy korektor hamulcowy który znajduje się z przodu pojazdu miedzy kolami pod chłodnicą i odkręcamy, zależnie od wersji z prawej lub lewej strony dwa skręcone ze sobą przewody hamulcowe idące do przednich kół.
2. Zaślepiamy korektor odpowiednią śrubą z podkładką aluminiowa/miedziana.
3. Odkręcamy jedna ze śrub trzymającą korektor.
4. Przykręcamy trójnik za pomocą śruby, zwyklej podkładki oraz pomiędzy wkładamy tulejkę dystansującą.
5. Przykręcamy wcześniej odkręcone od korektora przewody hamulcowe do właśnie przykręconego trójnika.
6. Przykręcamy do trójnika wężyk który będzie szedł do nowej pompy hamulcowej.
7. Montujemy "nowa" pompę hamulcowa do kierownicy.
8. Przykręcamy do pompy przewód idący od trójnika.
10. Pozostało nam nalać płyn i odpowietrzyć przedni oraz tylny hamulec.
GOTOWE Uwagi mile widziane.POZDRAWIAM