Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - YFZ - podniesienie mocy silnika - kto pomoże??
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 19.04.2024 16:40



Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
YFZ - podniesienie mocy silnika - kto pomoże?? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.04.2010 13:58
Posty: 19
Miejscowość: Ińsko
Quad: YFZ 450
PostWysłany: 28.07.2010 16:00 
YFZ - podniesienie mocy silnika - kto pomoże??
Witam kolegów,
Aktualnie poprzez wyciek z pompy wodnej zagotowalem silnik ( generalnie cala gora jest do wymiany) i chcialbym się was zapytac czy i jakie części silnika kupić ( i gdzie?) zeby jeszcze dołożyć trochę mocy. Nie robilbym tego ale ze sytuacja jest taka jaka jest to ja trochę wykorzystam i się pobawie tym silnikiem. Szukalem na ebay.com i sa gotowe zestawy tlok cylinder, uszczelki pierscienie itd oryginalne i inne drozsze tylko jestem laikiem w tych sprawach wiec prosilbym o pomoc. Aha i czy można dolna czesc silnika z YFZ z 2005r spasowac z gorna od nowszych modeli z YFZ r. Tam niby jest jakas delikatna różnica w pojemnosci chyba o 20 cm3.
Z góry dziekuje za kazda rade


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 28.07.2010 16:13 
Re: YFZ - podniesienie mocy silnika - kto pomoże??
Możesz kupić kit big bore, jeśli masz zdrowy, nowy dół silnika, albo ostre wałki hotcams i doprężony tłok... Ale najlepiej kupić przelotowy układ wydechowy, dysze do gaźnika i wszystko zestroić do tego bardziej przelotowy filtr powietrza.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.04.2010 13:58
Posty: 19
Miejscowość: Ińsko
Quad: YFZ 450
PostWysłany: 28.07.2010 17:43 
Re: YFZ - podniesienie mocy silnika - kto pomoże??
A co to wlasnie jest ten big bore??
Znalazlem na necie taki zestaw czy to mniej wiecej o to chodzi??