Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Czy ktoś używał coolantów typu Water Wetter?
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 17:02



Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Czy ktoś używał coolantów typu Water Wetter? 
Autor Wiadomość
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 10.12.2006 20:35 
O tyle wiecej ile w chlodznicy. Najjpierw nalej wymagana ilosc, pozniej uzupelnisz. Na chwile poluzowujesz, zeby pociekl olej. Czasami nie jest to w ogóle konieczne. Jesli nie ma cisnienia będzie się palila kontrolka oleju, zawsze się na chwile zapala po wymianie oleju zanim napelni się filtr oleju i reszta ukladu...


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.07.2004 14:33
Posty: 409
Miejscowość: Miasto Świętej Wieży =>+
Quad: G7
PostWysłany: 10.12.2006 20:48 
Dzięki ;)

_________________
...::: Ból przemija - chwała jest wieczna :::...
#633


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.07.2004 14:33
Posty: 409
Miejscowość: Miasto Świętej Wieży =>+
Quad: G7
PostWysłany: 16.12.2006 17:23 
Zastanawiam się jeszcze nad odpowiednim miejscem jej zamontowania. Czy powinienem ją założyć przed chłodnicą cieczy ? Wtedy prawie połowę chłodnicy cieczy jest zasłonięte, a odstęp między nimi może wynosić max. ok. 2cm. Czy wtedy nie pogorszy się chłodzenie cieczą np. wskutek trudniejszego oddawania ciepła ?
Gdybym chciał ją zamontować za chłodnicą cieczy, wtedy już nie zostałoby w ogóle miejsca i obie chłodnice będą się prawie stykać.
Aha czy w ogóle ma znaczenie ustawienie chłodnicy oleju poziomo lub pionowo ? Tak żeby kanały wlot/wylot były z boku lub u dołu.

_________________
...::: Ból przemija - chwała jest wieczna :::...
#633


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 16.12.2006 19:26 
Najlepiej zamontuj ją nad chłodnicą cieczy lub pod. Chłodnica oleju niech będzie ustawiona w poziomie tzn., tak jak idą przewody, powinny być od dołu. Inne ustawienie, przy wymianie oleju, może powodować zapowietrzanie układu. Gdzieś czytałem, że ktoś robił testy Hondy Rincon z chłodnicą i nie, sprawdzał po jakim czasie uruchamia się wentylator. Była spora różnica, sprzęt stał w czasie testu na luzie. Chłodnica oleju sporo daje. Łącznie z przedłużeniem żywotności środka smarnego.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.07.2004 14:33
Posty: 409
Miejscowość: Miasto Świętej Wieży =>+
Quad: G7
PostWysłany: 16.12.2006 22:05 
Góra raczej odpada, bo tam jest wlot powietrza. Pod chłodnicą może być dobre miejsce, tylko ciekawe czy zostanie miejsce na jakąś wyciągarkę :lol: może też wtedy trochę zakłócać obieg powietrza.
Czy Rincon ma seryjnie chłodnicę oleju ? Jeśli tak to gdzie i jak jest ona umieszczona ?
Z ustawieniem pion/poziom chyba się nie zrozumieliśmy. Wg zdjęć z adresów które były podane wcześniej wynika, że ustawienie powinno być pion z wlot/wylot na górze :|

Image
Image

_________________
...::: Ból przemija - chwała jest wieczna :::...
#633


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 46 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.