Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Ogień z wydechu
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 29.04.2024 13:07



Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Ogień z wydechu 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 26.10.2005 22:00
Posty: 270
Miejscowość: Poznań
Quad: Grizzly 700
PostWysłany: 13.08.2006 22:25 
Ogień z wydechu
Zastanawia mnie jedno pytanie, dlaczego po zmianie wydechu i dysz, przy mocniejszym dodaniu gazu z wydechu wydobywa się polmetrowy ogien?


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 13.08.2006 22:48 
Re: Ogień z wydechu
Normalne jesli zalozyles sportowy wydech, a z tego co się domyslam to pewno masz tylko przelotowa rure bez lapacza iskier stad ten ogien.

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 26.10.2005 22:00
Posty: 270
Miejscowość: Poznań
Quad: Grizzly 700
PostWysłany: 13.08.2006 22:52 
No właśnie żeby było ciekawiej to mam łapacz iskier a i tak wali ogien :P


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 13.08.2006 22:58 
spark arrestor nie zatrzyma ognia - ma za zadanie łapać iskry jak sama nazwa wskazuje :lol:

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 26.10.2005 22:00
Posty: 270
Miejscowość: Poznań
Quad: Grizzly 700
PostWysłany: 13.08.2006 23:02 
A może to wina za dużej dyszy??


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.11.2003 22:13
Posty: 510
Miejscowość: Kraków / Nowy Sącz
Quad: g660 / Nissan Patrol GR '92 :D
PostWysłany: 14.08.2006 00:42 
A źle ci się jeździ z tym ogniem? :uśmiech:

_________________
Małe zabawki są dla małych chłopców, duże dla dużych :D "Moja stodoła"


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 14.08.2006 08:37 
Za dużo paliwa, mieszanka nie jest spalana w całości i dopala się w tłumiku - stąd ta kita.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 26.10.2005 22:00
Posty: 270
Miejscowość: Poznań
Quad: Grizzly 700
PostWysłany: 14.08.2006 12:40 
aXcid napisał(a):
Za dużo paliwa, mieszanka nie jest spalana w całości i dopala się w tłumiku - stąd ta kita.


czyli że co? dysze zmienic na mniejszą? Czy przestawic może na tej takiej iglicy to kółko? Mam nadzieje ze ktoś mnie zrozumie, bo nie pamietam dokladnej nazwy.. :oczy: :)


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.12.2005 10:23
Posty: 725
Quad: run.. Forrest.. run
PostWysłany: 14.08.2006 14:40 
Ja tam bym zostawił ten ogień. Wiesz jakie poważanie zyskasz na zlocie jak przy starcie syrniesz ogniem i wypalisz do przodu. A w nocnym trialu na pewno zdobędziesz tytuł master of fire.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 14.08.2006 18:40 
Dysza główna odpowiada za otwarcie przepustnicy od 3/4 do max - jesli tam się pojawia ogien, to zmniejsz ja.
Iglica odpowiada za zakres od 1/2 do 3/4 - analogicznie jak wyzej, tylko bez zmniejszania, należy ją opuścić o "ząbek".

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 14.08.2006 18:44 
Co fachowiec to fachowiec :uśmiech:
..... aż dziw, ze jeszcze nie masz trzeciego green quada :oczy:

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 26.10.2005 22:00
Posty: 270
Miejscowość: Poznań
Quad: Grizzly 700
PostWysłany: 14.08.2006 18:44 
czosnek napisał(a):
Ja tam bym zostawił ten ogień. Wiesz jakie poważanie zyskasz na zlocie jak przy starcie syrniesz ogniem i wypalisz do przodu. A w nocnym trialu na pewno zdobędziesz tytuł master of fire.
buehehhe :D :lol:

aXcid napisał(a):
Dysza główna odpowiada za otwarcie przepustnicy od 3/4 do max - jesli tam się pojawia ogien, to zmniejsz ja.
Iglica odpowiada za zakres od 1/2 do 3/4 - analogicznie jak wyzej, tylko bez zmniejszania, należy ją opuścić o "ząbek".


Wielkie dzięki za pomoc, wszystko jasne ;)


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.11.2005 18:41
Posty: 96
Miejscowość: Siemiatycze
Quad: LTR450
PostWysłany: 14.08.2006 18:49 
Spoko z ogniem tak jak w samochodzie rajdowym :lol:


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 39 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.