Wiec tak... tuning warty roboty, ceny części bardzo przyzwoita i dostępnosc w Usa jest duża. Tak jak piszesz silniki w EX są naprawde wytrzymałe, tylko dlatego, że nie są mocno wyżyłowane. Po stuningowaniu żywotność spadnie, coś za coś, cieżko powiedzieć tak ile nim powariujesz, jeśli z tego co piszesz, że myślisz o weekendowym śmiganiu to pochodzi sporo mth. ile "no i to jest pytanie"
. Myślisz o Big Bore na 440 + korba Hot Rods + tłok Namura, warto odrazu zastanowić się i zamontować układ wydechowy np: FMF oraz Powerbomb FMF, CDI Box Dynatek, no i dysze Dynojet + filtr K&N, chyba, że masz dużo kasy to lepiej włożyć wiekszy gaźnik. Części tuningowe są po to, żeby ktoś je kupił, założył i miał z tego kupe frajdy
Ja jak najbardziej polecam.