dzidzius35dokładnie
widzę że odrobiłeś lekcje i przerobiłeś lekturę,ja kupiłem nowe Gorilla Duty CV
za mnie odrobil lekture kolega
Kamilson100 wrzucam tłumaczenie
Powszechnie wiadomo, że części OEM dokonano by były tylko wystarczająco silne, aby otrzymać pracę. Dlatego właśnie Gorilla Axle stworzył bardzo wytrzymałe Gorilla Duty CV osi do odbioru w przypadku gdy producenci ATV zostało przerwane.
Jest znacznie silniejszy niż ich odpowiedniki OEM, Goryl Duty Osie mogą przetrwać 40 stopni kąty, które czyni je doskonałymi dla zawodników w celu długotrwałego podnoszenia zawieszenia lub zamontowania wielkogabarytowych opon! Zwykle po zainstalowaniu (podniesienia?), osie są ich najsłabszym punktem i nie mogą wytrzymać ciągłego stresu kątów. Z czasem powoduje zwiększenie słabości ... i ostatecznie ... pęknięcia i wstyd!
Aby obsłużyć ekstremalny kąt powodowany przez dźwignie zawieszenia Gorilla Duty Oś posiada unikalnie zaprojektowane, opatentowany (górnej cv wspólnych?) pozwalając im na wypadanie szczególnie dobrze w porównaniu do innych. Jednakże, będąc w stanie pracować z dużymi kątami to tylko połowa specjalnych funkcji oferowanych przez Gorilla mosty napędowe.
Aby sprostać bardzo wysokiemu obciążeniu i mocy silników SUPER agresywnych opon ponadgabarytowych, Gorilla mosty napędowe wykonane są z 4340 (nierdzewnej?) Stali, jednej z najsilniejszych w branży stali, która jest następnie obrabiana na dokładne dopasowanie do Quada! Następnie są one poddawane obróbce termicznej i kriogenicznej, aby zapewnić ich absolutną wytrzymałość i trwałość.
Pokrycie CV jest mocne (neoprenowe?) wypełnione Lucas Oil Xtra Heavy Duty Grease, aby upewnić się, że oś nadal działa tak samo sprawnie, jak wtedy, gdy była montowana nawet w najtrudniejszych warunkach jazdy.
Gorilla mosty napędowe montowane są ręcznie w centrali Gorilla Axle z siedzibą w Monroe, LA, aby pasowały do określonej marki i modelu na potrzeby naszych klientów.
Gorilla mosty napędowe są wyposażone w jedno-letnią gwarancją przed rozbiciem
-- dodano 23.12.2010 11:43 --możę warto do polarka takie półosie
podobno w polarkach też podobnie jak w g700 szlag trafia przeguby