to ustalasz sobie pod siebie, nie ma czegoś takiego że powinno się ugiąc 2cm czy 5cm, ustawiasz tak żeby quad ci się dobrze prowadził, nie myszkował i żeby nie dobijał ci zawias po skokach
Na każdym torze zawieszenie powinno być dostrajane, bo na innej długości skoki są wykonywane zatem z inną siłą się ląduje - amortyzatory mają nie dobijać. Z drugiej strony nie można przesadzać, bo będzie za twarde na "wopsach" i powypadają plomby z zębów, a ramion nie wytrzymają dwóch pełnych okrążeń. Nie można więc upraszczać sprawy do pytanie: twarde czy miękkie? To jest kompromis pomiędzy wieloma składowymi: - styl i poziom jazdy - waga jeźdźca - rodzaj nawierzchni Efektem ma być jak najlepsza przyczepność przedniego i tylnego zawieszenie połączona z maksymalnym tłumieniem i amortyzacją podczas lądowania. Na odległość nie da się tego zrobić - trzeba wsiąść na gada i troszkę polatać obserwując jak się zachowuje w danym momencie.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum