|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Jaki rodzaj gazu jest lepszy fabryczny kciuk czy rollgaz
Autor |
Wiadomość |
soraj
Rejestracja: 15.02.2006 02:25 Posty: 16
Quad: prawdopodobnie LTR 450
|
Wysłany: 08.10.2006 23:45
Jaki rodzaj gazu jest lepszy fabryczny kciuk czy rollgaz
Witajcie .Przeglądam własnie forum i niezauważyłem tematu "co jest lepsze fabryczy kciuk czy rollgaz" .Ja ten temat własnie przerabiam i mam swoje zdanie ,ale chetnie posłucham opinii innych .Mówi się ze na rollgazie jeżdzą profesjolaliści ,ale zauważyłem na fotach profesjonalnie poprzerabianych quadów , ze wiecej jest jednak kciuków . Co o tym myślicie .Mnie osobiscie jezdzi się lepiej na kciuku, lepiej na dziurach duzo lepiej na zakretach .
|
|
|
|
Jelonekrogacz
Rejestracja: 03.04.2004 19:19 Posty: 13 Miejscowość: Poznań
|
Wysłany: 09.10.2006 00:00
kciuk ma tą zatetę że gdy stracisz panowanie nad maszyną to łatwiej puścić gaz
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 09.10.2006 08:49
To prawda kciuk bardziej pasuje do quada, zwlaszcza ciezkich maszyn, wada to wspomniana latwosc puszczenia w sytuacji utraty kontroli nad sprzetem, wada - nie trzymamy kierownicy cala reka, nieco gorsza dozowalnosc. W mojej opinii wole jedzic quadem 4x4 z kciukowym gazem, mimo, ze pol zycia jezdzilem motocyklami i będę jeździć... jakos mi to pasuje. Kcukowy gaz ma takze jedna wade, mozliwosc, uruchomienia np. kolanem - zdarzylo mi się to pare razy i nie jest to bezpieczne. Rolgazu w ciezkim quadzien na pewno nie chialbym miec.
|
|
|
|
filipfil
Rejestracja: 05.03.2006 19:39 Posty: 579 Miejscowość: Wołomin
Quad: Polaris Scrambler 500 4x4 nissan patrol GR y60
|
Wysłany: 09.10.2006 15:43
A ja założyłem rollgaz bo orginalne pudełko z manetką i przełącznikiem kosztuje jakieś chore pieniądze a w moim sprzęcie go nie było.
wady:
- przy schyleniu przy np pod gałęzią można przypadkowo dać za dużo ognia
- przy atakowaniu górki jak jest zbyt stroma i stawia nas ostro do pionu można dodać gazu ( co w tej sytuacji nie wychodzi na dobre)
- przy głębokim skręcie w lewo "samoczynnie" dodajemy gazu
- rollgaz (nawet najlepszy) może się zablokować co w sytuacji gdy nagle "zsiedliśmy" ze sprzęta i nie mamy zrywki może spowodować znaczne straty
zalety:
- wygodna jazda "na stojąco"
A jak się człowiek przyzwyczai to wydaje mi się że nie ma wielkiej różnicy.
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 42 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|