Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Regulacja gaznika TRX450R po zalozeniu filtra K&N
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 06:16



Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Regulacja gaznika TRX450R po zalozeniu filtra K&N 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 22.11.2005 11:31
Posty: 2
Miejscowość: Dubai
PostWysłany: 12.11.2006 12:45 
Regulacja gaznika TRX450R po zalozeniu filtra K&N
Witam,

Zalozylem filtr K&N oraz usunalem spark arrestora z oryginalnego tlumika w mojej Hondzie TRX450R (model 2004, czyli jeszcze "kopana") :) . Jak dalo się przewidziec, mieszanka ma zbyt duzo powietrza ponieważ po odpaleniu i dodaniu gazu, silnik dusi się i gasnie. Chcialem sam podregulowac gaźnik i wzbogadzic mieszanke, ale tu powstaja pytania:
- jak dołożyć wiecej paliwa do mieszanki (chyba trzeba "podniesc" iglice w gazniku?)
- jak to zrobic, tzn przydalby się jakis schemat gaznika ze wskazowkami co i gdzie odkrecic/dokrecic, jak się do tego zabrac itp :)

Jesli ktoś posiada instrukcje/schemat lub może dokladnie wytlumaczyc co i jak nalezy zrobic, to proszę o kontakt na priv [email protected]

dziekuje & pozdrawiam

_________________
Masafi
* Problemy to czesto dobre okazje, tylko ze w przebraniu *


 
Profil Tlen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 12.11.2006 13:23 
Masafi napisał(a):
- jak dołożyć wiecej paliwa do mieszanki (chyba trzeba "podniesc" iglice w gazniku?)
- jak to zrobic, tzn przydalby się jakis schemat gaznika ze wskazowkami co i gdzie odkrecic/dokrecic, jak się do tego zabrac itp

Owszem trzeba ustawic odpowiednio iglice, ja do KN mialem dysze glowna wieksza, wraz z instrukcja montazu i rysunkiem jak ustawic iglice.

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 08.01.2006 22:20
Posty: 7
Miejscowość: Wrocław
Quad: Honda TRX 400FA
PostWysłany: 12.11.2006 17:12 
Według mojej wiedzy nic nie zrobisz ze składem mieszanki - jeśli ruszyłeś tłumik, to nie ustawisz, aby dobrze chodziła.. Hondy 450 tak mają.. Trzeba założyc cały kit, ktorego podstawowym składnikiem jest inny wałek rozrządu, a oprócz tego jest inny filtr (ale może być także K&N), zestaw dysz i wkład inny do tłumika - pozdr..


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 12.11.2006 20:49 
gregory napisał(a):
Według mojej wiedzy nic nie zrobisz ze składem mieszanki - jeśli ruszyłeś tłumik, to nie ustawisz, aby dobrze chodziła.. Hondy 450 tak mają.. Trzeba założyc cały kit, ktorego podstawowym składnikiem jest inny wałek rozrządu, a oprócz tego jest inny filtr (ale może być także K&N), zestaw dysz i wkład inny do tłumika - pozdr..


Nie nie, to nie tak ze "Hondy 450 tak mają" - wszystko się tak będzie zachowywac, jeśli zaburzysz pewne propoorcje. Całego kitu to tu nie potrzeba, niezbędne są odpowiednie dysze oraz lepszy dolot powietrza. Nie ma nic za darmo, gmeranie przy tłumiku i zostawianie reszty fabrycznej to proszenie się o problemy.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 05.03.2006 19:39
Posty: 579
Miejscowość: Wołomin
Quad: Polaris Scrambler 500 4x4 nissan patrol GR y60
PostWysłany: 12.11.2006 21:40 
Powinieneś kupić zestaw dysz o więszych otwotach (często są w zestawach dysze + iglice, czasem nawet uszczelki do gaźnika) strojenie w Twoim przypadku polegałoby na montazu coraz wiekszych dyszy, aż do uzyskania prawidłowego składu mieszanki lub uzyskamiu miesznki zbyt bogatej i założenie dyszy o rozmiar mniejszej . Wydaje mi się że ciężo będzie zestoić to no "oko i ucho" bez miernika składu mieszanki.


 
Profil

Rejestracja: 22.11.2005 11:31
Posty: 2
Miejscowość: Dubai
PostWysłany: 13.11.2006 07:21 
Panowie,

dziekuje za odpowiedzi, ale proszę CZYTAJCIE UWAZNIE PYTANIA! Wiem, ze można wynmienic dzysze (nazywaja się DYNOJET), rozrzad, tlok, wal, zebatki, sprzeglo, kolektor, tlumik i jeszcze pare innych elementow. Nie pytalem "jak stuningowac quada?" tylko jak się zabrac to regulacji gaznika.

pzd.

PS w tegorocznym Desert Challenge znowu Honda dojechala przed Yamaha :)

_________________
Masafi
* Problemy to czesto dobre okazje, tylko ze w przebraniu *


 
Profil Tlen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 13.11.2006 07:39 
Masafi patrz co napisał aXcid - musisz w tym przypadku jeszcze tylko wymienic dysze na większe i doprowadzic wiecej powietrza. Bez tego nie wyregulujesz poprawnie gaznika.
To jest obieg współzależny - ilość zasysanego powietrza, ilość dawkowanego paliwa i wydajnosc wydechu spalin.

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 7 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 38 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.