Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - dyna jet
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 15:26



Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
dyna jet 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.05.2006 17:02
Posty: 145
Miejscowość: Sosnowiec
Quad: ltr
PostWysłany: 13.12.2006 20:44 
dyna jet
witam

jakie macie koledzy doświadczenie w stosowaniu dysz dyna jet ?
w jakim stopniu faktycznie odczuwalny jest przyrost mocy ?
czy nie zmienia się drastycznie zużycie paliwa bo nie sposób więcej dawkować silnikowi paliwa jak go nie przepali ....
czy przypadkiem nie jest ta jak robię ze wydech wymieniłem na przelotowy , filtr założę o większym wydatku i teraz trzeba więcej paliwa dawkować ... tylko czy nie wystarczy przeregulować gaźnika ?
czy dyna jest nie jest bajerem reklamowym ??


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.09.2006 17:07
Posty: 160
Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 450R
PostWysłany: 13.12.2006 21:55 
geble napisał(a):
czy przypadkiem nie jest ta jak robię ze wydech wymieniłem na przelotowy , filtr założę o większym wydatku i teraz trzeba więcej paliwa dawkować ... tylko czy nie wystarczy przeregulować gaźnika ?
czy dyna jest nie jest bajerem reklamowym ??


Nie jest to chwyt reklamowy, DynoJety mają większą średnicę, przez co przez dyszę może się przedostać większa ilość paliwa, zużycie trochę wzrasta, jednak przy wymianie wydechu i dolotu i seryjnym gaźniku (oryginalne dysze) mieszanka paliwowo-powietrzna byłaby zbyt uboga (za mało paliwa) i quadzik nie jechał by lepiej, lub ew. minimalnie lepiej.. Zastosowanie TYLKO dynojetów bez zmiany filtra powietrza i wydechu równierz NIC by nie dało, lub mogłoby nawet zaszkodzić, lecz przy wymianie wydechy, dolotu (filtra powietrza) i dysz, efekt (czyli przyrost mocy) będzie wyraźnie odczuwalny. :D
Mam nadzieję, że nie skomplikowałem tego nadto... :D
PZDR!

_________________
If I'm Going To Hell, I'm Going On My TRX 450R !


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 03:46
Posty: 109
Miejscowość: Eudezet
Quad: Outlander 800xt
PostWysłany: 06.01.2007 00:24 
dyno jet to zestaw
w takim zestawie oprócz kilkunastu dysz sa również inne sprężyny i krótkie iglice z regulacją. dodatkowo na przykład w moim modelu naweirca się dziurę. reakcja na gaz jest nieporównywalna z orginałem.
pali wiecej, ale cisnie od samego dołu. u mnie w Kawasaki BF staje teraz Sprzęt na tylne koła po prostu za nacisnieciem guzika :)


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 29.12.2006 23:26
Posty: 30
Miejscowość: BEDZIN
Quad: Brute Force KVF 650
PostWysłany: 11.01.2007 22:27 
Raptor ma dwa gazniki, mysle ze jest wystarczajace podniesienie iglic ewentualnie wymiana dysz, na większe, wymiana zestawu calego na dyno jet bylo by niezlym pomyslem po wymianie tloka np. na Wossnera podnoszacego kompresje do 12,5 i do tego rozwiert cylindra, niedlugo swojego Raptora skoncze, mysle ze do soboty będzie gotowy , wiec zapraszam na probe zobaczymy jak się zmieni moc i moment obrotowy


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 47 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.