widziałem podobne zawieszenie w paru customowych quadach, prawdopodobnie to rozwiązanie powoduje mniejsza liniowość zawieszenia (coś ala łacznik tylny)
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
Hmm... Na pierwszy rzut oka to takie rozwiązanie odciąża tylny wahacz (przenosząc część obciążenia przez górny), i jeśli dobrze myślę to w miarę obciążenia zawieszenia zmienia się minimalnie ramie a co za tym idzie zmienia się twardość zawieszenia.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 37 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum