Autor |
Wiadomość |
maciekkrk
Rejestracja: 23.10.2006 20:17 Posty: 778 Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
|
Wysłany: 23.01.2007 21:53
Poszerzenie(czy aby nie przesadziłem?)
Zastosowałem dystanse po 4 cm na strone i felgi po 1 calu na strone.Rozstaw kół jest w sumie o 13 cm szerszy. Czy to nie za dużo? Wyglada to tak:
_________________ //edited REGULAMIN
|
|
|
|
Seba78
Moderator Działu Side by Side
Rejestracja: 24.10.2005 21:20 Posty: 2017 Miejscowość: Podgrodzie
Quad: SxS - silnik - pierwsze odpalenie
|
Wysłany: 23.01.2007 21:57
Śnieg...... yhhhh
|
|
|
|
maciekkrk
Rejestracja: 23.10.2006 20:17 Posty: 778 Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
|
Wysłany: 23.01.2007 22:03
Co do śniegu to jak dla mnie rewelacja ale 661 storm nie nadają się !! Jak tak dalej pójdzie to do rana w Krakowie będzie metr śniegu...
_________________ //edited REGULAMIN
|
|
|
|
Pawel-Pol
Rejestracja: 27.12.2005 10:51 Posty: 118
Quad: Suzuki LT-R450
|
Wysłany: 23.01.2007 22:11
Jeśli jezdzisz po dużych trawersach i lubisz jazdę enduro to chyba jest ok. Ale teraz wahacz jest dłuższy więc zawieszenie chyba powinno się zrobić miękksze ( chodzi mi o to że np: kiedy mamy do odkręcenia śrubę to dłuższym kluczem jest łatwiej). Zauważyłeś u siebie taką zmianę twardości zawieszenia? Wydaje mi się że teraz jest mocno odsłonięta wewnętrzna część koła (przegub tarcza itd.) a to raczej nie za dobrze... Trzeba przyznać że tak wygląda super
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 23.01.2007 22:18
Co do zawieszenia to nie problem, poprostu utwardź przód i tył a będzie się nim jeździło idealnie, na pewno właściwości trakcyjne podczas szybkiej jazdy będą lepsze.
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
Łukasz Eliasz
Rejestracja: 23.07.2005 15:07 Posty: 718 Miejscowość: Częstochowa
Quad: Katy
|
Wysłany: 23.01.2007 22:27
Mi się wydaje że dość mocno w ten sposób obciążasz półośki A co do zawieszenia to na pewno będzie stabilniejszy Aha i jeszcze jedno przy takim rozstawie przy skokach , gdy lądujesz musisz puścić gaz ponieważ ukręcisz półoś. Wiem to z autopsji
_________________ # 463 Quady Śrem Racing Team
|
|
|
|
maciekkrk
Rejestracja: 23.10.2006 20:17 Posty: 778 Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
|
Wysłany: 23.01.2007 22:27
hmmm...własnie się boje o te odsłonięte części.Taka okragła dziurkowana blacha wręcz wylazła na zewnątrz felgi (czy to osłona tarczy czy coś innego?)Drugie moje pytanie to czy może być tak że z tyłu jest większy rozstaw niż z przodu?Czy powiniem być taki sam? Myslałem o tym żeby z przodu założyć pomniejszone dystanse(2 lub 3 cm). Tak pozatym to jezdzi się super no ale jak ma się rozkraczyć to wole zdjąć te dystanse...
_________________ //edited REGULAMIN
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 23.01.2007 22:36
Tył może być szerszy od przodu.
Tak jak napisał Łukasz Eliasz podczas skoków odpuszczaj gaz aby półośki się nie poukręcały. A nie są one mocne w grizzlakach także trzeba na nie uważać
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 23.01.2007 22:49
To jakieś 6cm na stronę... moim zdaniem za dużo, chyba, że wyłożysz na komplet półosi tuningowych i będziesz często zmieniał, łożyska, a o ukruszonych półosiach nie wspomnę.
|
|
|
|
sisot
Blue Bike
Rejestracja: 09.06.2005 22:28 Posty: 52 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Outlander 800
|
Wysłany: 23.01.2007 23:32
Przód uważam jest stanowczo za szeroki , będzie się źle prowadził i kierowca musi mieć bardzo dużo siły przy skręcaniu, co może jest mniej odczuwalne w G700 z wiadomych względów ale w innym quadzie to męczarnia dla kierowcy ,sprawdziłem na sobie:)
Natomiast tył jest ok. oczywiście jeżeli to nie przeszkadza np.w zawodach przeprawowych gdzie wielokrotnie zbyt szeroki quad ma trudności z pokonaniem trasy.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 23.01.2007 23:49
Kolega ma 660 więc będzie bardzo odczuwalne, a w G700 dało by się odczuć kiedy luz w układzie kierowniczym zaczął by żyć własnym życiem....
|
|
|
|
JARYS
ATV Partner
Rejestracja: 22.02.2005 21:23 Posty: 793 Miejscowość: Sokołów Podlaski
Quad: Polaris
|
Wysłany: 26.01.2007 14:10
wg mnie to dystansy powinieneś wyjąć, przynajmniej te z przodu
_________________ pozdrawiam Jarys www.atvpartner.pl
|
|
|
|
maciekkrk
Rejestracja: 23.10.2006 20:17 Posty: 778 Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
|
Wysłany: 26.01.2007 21:35
Jakbym je całkiem wyjął to bym dziś koziołkował w lesie na bank. To poszerzenie może nie jest zdrowe dla półosi itd. ale jezdzi się rewelacynie.Pozbyłem się uczucia że zaraz się przewróce które mi towarzyszyło na każdej stromiznie gdy jechałem bokiem.Pozatym moge z większa prędkoscią pokonywać zakręty. Ty masz Outlandera który jest szeroki fabrycznie ale Grizzly według mnie jest niedopracowany pod tym względem. Te dystanse z przodu wyjme i zmniejsze z 4 cm na strone na 2 cm na strone.Tylne zostawiam .
_________________ //edited REGULAMIN
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 26.01.2007 22:04
Bez przesady, pamiętaj, że Outlander ma miękkie przednie zawieszenie i to powoduje tendencję do odrywania tylnego koła po wew. zakrętu. Tylne zawieszenie nie ma stabilizatora. Wszystko kwestia techniki jazdy oraz założonych opon.
|
|
|
|