Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Poszerzenie(czy aby nie przesadziłem?)
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 17:20



Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Poszerzenie(czy aby nie przesadziłem?) 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 23.01.2007 21:53 
Poszerzenie(czy aby nie przesadziłem?)
Zastosowałem dystanse po 4 cm na strone i felgi po 1 calu na strone.Rozstaw kół jest w sumie o 13 cm szerszy. Czy to nie za dużo? Wyglada to tak:
Image

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
Moderator Działu Side by Side

Rejestracja: 24.10.2005 21:20
Posty: 2017
Miejscowość: Podgrodzie
Quad: SxS - silnik - pierwsze odpalenie
PostWysłany: 23.01.2007 21:57 
Śnieg...... yhhhh


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 23.01.2007 22:03 
Co do śniegu to jak dla mnie rewelacja ale 661 storm nie nadają się !! Jak tak dalej pójdzie to do rana w Krakowie będzie metr śniegu...

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.12.2005 10:51
Posty: 118
Quad: Suzuki LT-R450
PostWysłany: 23.01.2007 22:11 
Jeśli jezdzisz po dużych trawersach i lubisz jazdę enduro to chyba jest ok. Ale teraz wahacz jest dłuższy więc zawieszenie chyba powinno się zrobić miękksze ( chodzi mi o to że np: kiedy mamy do odkręcenia śrubę to dłuższym kluczem jest łatwiej). Zauważyłeś u siebie taką zmianę twardości zawieszenia? Wydaje mi się że teraz jest mocno odsłonięta wewnętrzna część koła (przegub tarcza itd.) a to raczej nie za dobrze... Trzeba przyznać że tak wygląda super :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 23.01.2007 22:18 
Co do zawieszenia to nie problem, poprostu utwardź przód i tył a będzie się nim jeździło idealnie, na pewno właściwości trakcyjne podczas szybkiej jazdy będą lepsze.

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.07.2005 15:07
Posty: 718
Miejscowość: Częstochowa
Quad: Katy
PostWysłany: 23.01.2007 22:27 
Mi się wydaje że dość mocno w ten sposób obciążasz półośki :? A co do zawieszenia to na pewno będzie stabilniejszy :!: Aha i jeszcze jedno przy takim rozstawie przy skokach , gdy lądujesz musisz puścić gaz ponieważ ukręcisz półoś. Wiem to z autopsji :lol:

_________________
# 463
Quady Śrem Racing Team


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 23.01.2007 22:27 
hmmm...własnie się boje o te odsłonięte części.Taka okragła dziurkowana blacha wręcz wylazła na zewnątrz felgi (czy to osłona tarczy czy coś innego?)Drugie moje pytanie to czy może być tak że z tyłu jest większy rozstaw niż z przodu?Czy powiniem być taki sam? Myslałem o tym żeby z przodu założyć pomniejszone dystanse(2 lub 3 cm). Tak pozatym to jezdzi się super no ale jak ma się rozkraczyć to wole zdjąć te dystanse...

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 23.01.2007 22:36 
Tył może być szerszy od przodu.
Tak jak napisał Łukasz Eliasz podczas skoków odpuszczaj gaz aby półośki się nie poukręcały. A nie są one mocne w grizzlakach także trzeba na nie uważać :D

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 23.01.2007 22:49 
To jakieś 6cm na stronę... moim zdaniem za dużo, chyba, że wyłożysz na komplet półosi tuningowych i będziesz często zmieniał, łożyska, a o ukruszonych półosiach nie wspomnę.


 
Profil Facebook WWW
Blue Bike
Blue Bike
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.06.2005 22:28
Posty: 52
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Outlander 800
PostWysłany: 23.01.2007 23:32 
Przód uważam jest stanowczo za szeroki , będzie się źle prowadził i kierowca musi mieć bardzo dużo siły przy skręcaniu, co może jest mniej odczuwalne w G700 z wiadomych względów ale w innym quadzie to męczarnia dla kierowcy ,sprawdziłem na sobie:)
Natomiast tył jest ok. oczywiście jeżeli to nie przeszkadza np.w zawodach przeprawowych gdzie wielokrotnie zbyt szeroki quad ma trudności z pokonaniem trasy.


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 23.01.2007 23:49 
Kolega ma 660 więc będzie bardzo odczuwalne, a w G700 dało by się odczuć kiedy luz w układzie kierowniczym zaczął by żyć własnym życiem.... :D


 
Profil Facebook WWW
ATV Partner
ATV Partner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.02.2005 21:23
Posty: 793
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Quad: Polaris
PostWysłany: 26.01.2007 14:10 
wg mnie to dystansy powinieneś wyjąć, przynajmniej te z przodu

_________________
pozdrawiam Jarys
www.atvpartner.pl


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 26.01.2007 21:35 
Jakbym je całkiem wyjął to bym dziś koziołkował w lesie na bank. To poszerzenie może nie jest zdrowe dla półosi itd. ale jezdzi się rewelacynie.Pozbyłem się uczucia że zaraz się przewróce które mi towarzyszyło na każdej stromiznie gdy jechałem bokiem.Pozatym moge z większa prędkoscią pokonywać zakręty. Ty masz Outlandera który jest szeroki fabrycznie ale Grizzly według mnie jest niedopracowany pod tym względem. Te dystanse z przodu wyjme i zmniejsze z 4 cm na strone na 2 cm na strone.Tylne zostawiam .

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 26.01.2007 22:04 
Bez przesady, pamiętaj, że Outlander ma miękkie przednie zawieszenie i to powoduje tendencję do odrywania tylnego koła po wew. zakrętu. Tylne zawieszenie nie ma stabilizatora. Wszystko kwestia techniki jazdy oraz założonych opon.


 
Profil Facebook WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 14 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 35 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.