|
Honda TRX 400EX MUD PRO EDITION
Autor |
Wiadomość |
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 17.05.2012 06:54
Re: Honda TRX 400EX MUD PRO EDITION
Jeśli zębatka ma wieloklin a pierścień ma tylko dosadzać to nie musi sam mieć wieloklinu. Niestety pierścień musi być podparty tuleją wałka lub czymś w tym stylu, żeby nie zadziałał jak szlifierka. Jeśli odsadzenie jest w wersji fabrycznej nie będzie problemu.
|
|
|
|
Boro
Rejestracja: 23.07.2007 13:06 Posty: 584
Quad: Honda TRX 440ex
|
Wysłany: 17.05.2012 07:47
Re: Honda TRX 400EX MUD PRO EDITION
stanisław obejrzyj jeszcze dokładnie swoją zębatkę zdawczą, ponieważ w zależności od rocznika występowały różnice w ilości frezów do osadzania na wałku. Z tego co kojarzę to, do 2004 było ich 17 a 2005 w górę 13. Druga sprawa to ten dystans na zębatce. Zębatka mocowana jest za pomocą 2 śrub do elipsowatej "podkładki" z niecentrycznie umieszczonym otworem na wałek zdawczy. Ma to na celu wsunięcie się tej "podkładki" mocującej w rowek na wałku. I tutaj wydaje mi się, że sama tulejka jako dystans się nie sprawdzi, ponieważ śruby mocujące zębatkę będą w powietrzu (łebek śuby oprze się o mocowanie, dalej gwint będzie odsłonięty, i dopiero na końcu wkręcony w zębatkę). Dystans musiałby mieć kształt taki sam jak ta blaszka mocująca zębatke na wałku, ewentualnie bardziej przypominający zwykłą podkładkę, chodzi o szerokość ścianki a co za tym idzie większą powierzchnię podparcia.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 17.05.2012 08:27
Re: Honda TRX 400EX MUD PRO EDITION
No to jest konkretna wskazówka od osoby która wie jak to dokładnie wygląda. Czyli trzeba dobrać coś fabrycznego, ew. zmienić z tyłu ilość zębów.
|
|
|
|
stanisław
Rejestracja: 25.07.2008 11:28 Posty: 775 Miejscowość: Białobrzegi
Quad: TRX 400EX
|
Wysłany: 17.05.2012 16:10
Re: Honda TRX 400EX MUD PRO EDITION
Chyba pozostaje tył. Tyle tylko, że tam dodatkowe zęby to większy obwód a tym samym trzeba będzie odsunąc osłonę zębatki a to z kolei zmniejszy prześwit. Na ebayu pełno tego w śmiesznych cenach - u nas brak. Eh, trudno. Coś pomyślę, jak się uda to będe się chwalił. Dzięki za pomoc
|
|
|
|
Boro
Rejestracja: 23.07.2007 13:06 Posty: 584
Quad: Honda TRX 440ex
|
Wysłany: 17.05.2012 19:20
Re: Honda TRX 400EX MUD PRO EDITION
To prawda, w naszym kraju ciężko znaleźć części inne niż seryjne do 400ex gdzie w USA 400ex zbudujesz od podstaw z części tuningowych. Widzę, że Twoja Honda jest z rocznika 2005 w górę, więc nie masz jeszcze tak źle na normalnych oponach 20, ponieważ bez problemu dostaniesz zębatkę z 14 zębami. W moim przypadku szukałem właśnie takiej jednak moja Honda jest z 2004r i najmniejsza zębatka dostępna w Polsce to 15 zębów. Co do tej zębatki z Larssena 12T (to nie są wygórowane koszta) osobiście bym zaryzykował, widać, że łebski człowiek jesteś, więc coś powinieneś wymysleć, żeby ją zdystansować. Ważne, że pasuje ilości i rozmiar frezów.
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] oraz 54 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|