|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Tuningowy moduł Gold Casoli –DC
Autor |
Wiadomość |
anet2004
Rejestracja: 17.07.2009 13:24 Posty: 11
Quad: Hummer 250cc
|
Wysłany: 18.05.2012 21:16
Tuningowy moduł Gold Casoli –DC
Witam,
Sporo się nasłyszałem i nieco poczytałem na temat tuningowego modułu Gold Casoli – DC, co z tego, skoro trudno go było kupić co najmniej w ostatnim czasie i nagle się pokazał na ,,alletanio,, w związku z zamiarem kupienia tego modułu chciałby się zwrócić z prośbą do tych wszystkich którzy praktycznie mieli do czynienia w swoich quadach z tego typu modułem, przy okazji chciałbym zaznaczyć że jakiekolwiek komentarze tzw. ,,teoretyków gawędziarzy,, wszystkich innych zainteresowanych i mnie nie interesują, wszelkie praktyczne informacje i osobiste doświadczenia z tym modułem są mile widziane.
_________________ Sekretem biznesu jest wiedzieć to, czego nie wiedzą inni.
|
|
|
|
jendrek2008
Rejestracja: 10.11.2011 10:17 Posty: 27 Miejscowość: Zachodniopomorskie
Quad: 250cc
|
Wysłany: 19.05.2012 10:49
Re: Tuningowy moduł Gold Casoli –DC
Mam zamontowany od dobrego już roku w moim loncinie 172MM moduł Gold Casoli DC, kupiony dzięki koledze z Francji, koszt wtedy z przesyłką ok. 280.- zł poniżej w miarę wszystkie spostrzeżenia w ciągu ostatnich 12 miesięcy:
1. na początku wymieniłem gaźnik PZ-30 na Mikuni VM26, żadnych wycieków paliwa które miały miejsce regularnie w poprzednim gaźniku. 2. nieporównywalna zamiana na lepsze począwszy od odpalenia silnika w każdych warunkach począwszy od wolnych poprzez średnie do wysokich obrotów, oczywiście swój udział na pewno ma też gaźnik, zużycie paliwa w granicach 4.L/100km. prędkość maksymalna wzrosła do około 118-120 km/h mierzona z samochodem jadącym obok.
3. Cewka wysokiego napięcia zmieniona z czarnej na pomarańczową.
3. próba zmierzenia mocy na hamowni nie mogła być przeprowadzona, gdyż rozstaw tylnych kół w moim przypadku 50cm nie pozwolił wjechać na rolki, minimalna wymagana szerokość to 70 cm.
4. W końcowej maksymalnej osiągalnej prędkości ma także swój udział zmiana zębatki przedniej z 15 na 16 –zębów.
5. świeca zmieniona na NGK, kolor elektrod brązowy.
5. Przymierzam się do zmiany tłumika na przelotowy (bass), taki ma zamontowany jeden z moich kolegów, basowy klang robi naprawdę wrażenie.
Nie mogę nic negatywnego powiedzieć na temat jakichkolwiek minusów i mam na ten temat swoją teorię, wymiana tych kilku (pięciu) podstawowych elementów daje podstawę do pozytywnej opinii w szczególności zamontowanie modułu zapłonowego Gold Casoli/DC, tylko polecam.
_________________ Prędzej czy później okazuje się, że ci, którzy mają rację to ci, którzy myślą, że ją mają.
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|