Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Tuning YFZ 450 Gaźnik
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 14:27



Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Tuning YFZ 450 Gaźnik 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 17.11.2012 20:28
Posty: 3
Quad: YFZ 450 2008r
Poprzednie quady: LTZ 250/YFZ 450 GYTR --> ........
PostWysłany: 17.11.2012 20:52 
Tuning YFZ 450 Gaźnik
Witam, Mam YFZ 450 z 2008r. idzie zima sezon skończony więc chciałem podnieść moc Yamaszki :D
A mianowicie chodzi mi o max podniesienie osiągów przy jednoczesnym nie obciążaniu silnika także big bory itp. odpadaja. Quad nie dokońca seria, zawias zmieniony właśnie kupiłem niedawno, Wydech LRD Pro 4 niestety nie jestem pewny czy całość jest tuningowa czy tylko końcówka, Airbox otwarty + K&N. Myślałem nad kupnem dynojetów tylko niewiem czy stage 2 czy 3 ?? Zmiana wydechu na jakiś pod YFZ'ke, Moduł zapłonowy - czy jest sens (różnica??) i jakiej firmy, progresywne wałki rozrządu - co to ?? i czy nie obciąży silnika. Proszę o jakieś propozycje, z góry dzięki :D


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2010 14:22
Posty: 448
Miejscowość: Białystok
Quad: YFZ 450
Poprzednie quady: YFM 350R , chińczyk 110
PostWysłany: 18.11.2012 17:01 
Re: Tuning YFZ 450 Gaźnik
Ja bym zamontował tak jak u mnie tylko wydech przelotowy+dysze dyno jet+ filtr powietrza. K&N'a masz ze ''skarpetką :D ''? Jak nie to albo kup prefiltr albo gąbka. Sam K&N będzie przepuszczać brud do silnika lecz z prefiltrami(u mnie jest ta ''skarpetka'' i pokrywka filtra PRO-TECH) będzie lepiej chronić do gąbki. Wiem co mówię bo mam już remont silnika za sobą i widziałem jak wygląda cylek(w bdb stanie) i gaźnik(czyściutki). Wydaje mi się, że lepiej stage 3 ale poczekaj na odpowiedź kogoś kto będzie pewny. Ja nie pamiętam jakiego stage'a mam dysze. Przy remoncie silnika wsadziłbym też korbę kutą Prox'a i tłok Vertex'a kuty(pro replica 12,1:1). Mocy nieodczuwalnie przybędzie ale tłok fabryczny jest marnej jakości. Będzie mniejsze ryzyko awarii. Ten tłok i korba na pewno więcej wytrzymają. Modułu zapłonowego bym nie brał. A przede wszystkim +2000/3000RPM. Chyba nie chcesz żeby tłok się z zaworami spotkał :wizi: ?
Wałki progresywne:
*Stage 1- Normalny zakres mocy
*Stage 2- Będziesz musiał kręcić do wyższych obrotów by uzyskać moc.
*Stage 3- Idealna charakterystyka pod MX. Musisz kręcić prawie na maxa by wydobyć moc. Będzie się lepiej zbierać ale koni dużo nie przybędzie. Pamiętaj, że będzie niewygodnie jeździć po polach itp.
Jest jeszcze Stage 4 ale to jest prawie niemożliwe by je dostać w PL. Na zamówienie.
Ja bym wsadził wałek ew. wałek wydechowy z YZ 450(tak pasuje). Da to z 2-3km.
No i przede wszystkim PORTING głowicy. Czyli wygładzanie/ formowanie kanałów dolotowych i wydechowych. Nie wpływa to na żywotność ale sporo na pracę silnika. Jest to natomiast trochę drogie i powinien to ktoś doświadczony zrobić. Jak dorwie się do tego amator to będzie gorzej niż było.
Jak masz kasę to pomyśl o silniku z YZ 450 :^^D: . On ma fabrycznie 54km i osiąga je przy ponad 9000RPM. Silnik ten został stworzony do MX i jest wytzymalszy od silnika z YFZ. Będzie pasować w ramę tylko musiałbyś wydech przerobić.
Poszło też na PW ;) .

-- dodano 18.11.2012 18:01 --

P.S. Jaki zawias kupiłeś?

_________________
SPRZEDAM YFZ 450 po tuningu!!!
#505


Ostatnio zmieniony przez extremekid12, 18.11.2012 17:01, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 17.11.2012 20:28
Posty: 3
Quad: YFZ 450 2008r
Poprzednie quady: LTZ 250/YFZ 450 GYTR --> ........
PostWysłany: 18.11.2012 20:45 
Re: Tuning YFZ 450 Gaźnik
Cylinder tłok korba itp. robione niedawno tłok Wossner, cylek tuleja. Zawias to I-Shock i wahacze HydroDynamics to cały zestaw z USA. Wiem że stage 4 jest nawet w Stanach ciężko dostać ale trzeba by robić tuning silnika żeby był sens zakładać te dysze. Jeśli zmienię wałek na ten od YZ czy nie spadnie żywotność silnika?? Swap od YZ odpada nie zależy mi aż tak na mocy, Kupię FMF'a całego jak będzie to z bombem i dysze dołoże + strojenie wszystkiego powinienem czuć różnice na nowy sezon ;P jakie oponki do MX chodzi mi głównie o rozmiarówkę :)

P.S. Latanie po polach to nuda ;D


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.02.2010 19:24
Posty: 387
Miejscowość: Częstochowa
Quad: TRX 450r
PostWysłany: 18.11.2012 21:26 
Re: Tuning YFZ 450 Gaźnik
Więc do mx najczęściej stosuje się opony o rozmiarze 18-10x8. Co do tuningu silnika to wydech i dysze pwinny dać dosyć ciekawe efekty. Przecież możesz kupić wałek do YFZ a nie yz :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2010 14:22
Posty: 448
Miejscowość: Białystok
Quad: YFZ 450
Poprzednie quady: YFM 350R , chińczyk 110
PostWysłany: 19.11.2012 07:29 
Re: Tuning YFZ 450 Gaźnik
Oski371 Ale wałek od yz pasuje i ma inną charakterystykę. Do tego używka jest tania. Ale ja bym silnika nie tuningował.
Co do opon MX to na tył 18-10x8 a przód 20-6-7x10. Najlepsze opony robi GoldSpeed. Dobre są też ITP. Ja bym do tych dysz,wydechu i filtra zrobił jeszcze porting głowicy. Nie osłabi to silnika ale na pewno będzie różnica. Wałki na razie odstaw.

_________________
SPRZEDAM YFZ 450 po tuningu!!!
#505


 
Profil

Rejestracja: 17.11.2012 20:28
Posty: 3
Quad: YFZ 450 2008r
Poprzednie quady: LTZ 250/YFZ 450 GYTR --> ........
PostWysłany: 21.11.2012 18:30 
Re: Tuning YFZ 450 Gaźnik
:^^D: No i dzięki mam już jasność w temacie kasa gotowa więc niedługo zakupy, chodziło mi o rozmiar na przód - dzięki tył mam właśnie 18x10-8 a przód 20x6-10 więc może zostać tylko chciałem zmienic na inny model bo mam Razr MX ale są zbyt płaskie wydaje mi się i chciałem coś w stylu goldspeed ew. Razr 2. Silnika jako tako nie ruszam zrobię porting ponieważ mechanik również to doradził. Coś odnośnie zębatek do MX?? mam serie obie i myślałem nad 40 tył??


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2010 14:22
Posty: 448
Miejscowość: Białystok
Quad: YFZ 450
Poprzednie quady: YFM 350R , chińczyk 110
PostWysłany: 21.11.2012 20:53 
Re: Tuning YFZ 450 Gaźnik
Ja mam chyba 37 z tyłu i 13 z przodu. Napęd oczywiście 520. Mój jest właśnie pod MX. Co do opon nie kupuj Razr 2! To są bdb opony ale za ciężkie na przód! Poszło PW.

_________________
SPRZEDAM YFZ 450 po tuningu!!!
#505


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.02.2010 19:24
Posty: 387
Miejscowość: Częstochowa
Quad: TRX 450r
PostWysłany: 21.11.2012 22:33 
Re: Tuning YFZ 450 Gaźnik
Ja na przód mogę Ci polecić oponki sunf sx. Bardzo dobrze trzymają w zakrętach na twardym jak i w piachu. Naprawde super oponki . Ja na nich śmigam już dosyć sporo i dają radę :)


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 42 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.