Autor |
Wiadomość |
maciekkrk
Rejestracja: 23.10.2006 20:17 Posty: 778 Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
|
Wysłany: 12.03.2007 23:51
Wymiana tłoka
Taki tłok z bardziej wypukłym denkiem. Czy jest sens go zakładać?Jakie są plusy i minusy? I jaka firma jest godna uwagi?
_________________ //edited REGULAMIN
|
|
|
|
maciekkrk
Rejestracja: 23.10.2006 20:17 Posty: 778 Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
|
Wysłany: 13.03.2007 12:49
Shelton,nie daj się prosić.Napisz coś o tłoku...
_________________ //edited REGULAMIN
|
|
|
|
wizi
Rejestracja: 20.09.2004 16:22 Posty: 463
|
Wysłany: 13.03.2007 13:13
Popros aXcida on może powiedziec duzo madrych rzeczy w tym temacie(z tego co wiem sam stosowal takie tloki)
Ja moge powiedziec od siebie za jest to brdzo fajna faza tuningu do tego stosunkowo nie droga, a chodzi mniej wiecej o to ze kupujemy tloka o innym czyt. wiekszym stopniu sprezania(kompresji). Bylo o tym nawet ostatnio w jakims temacie, generalnie im wiekszy stopien sprezania tym wieksza moc i lepsze paliwo trzeba lac. różnica w mocy jest spora wiec moim zdaniem warto
Ps. znalazlem temat o ktorym wspomnialem
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... ght=#61009
Pamietam jeszcze ze dawniej aX opisywal temat na przykladzie swojego trx400
_________________ so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters?
|
|
|
|
wizi
Rejestracja: 20.09.2004 16:22 Posty: 463
|
Wysłany: 13.03.2007 13:15
btw. sorry za post pod postem ale zapomnialem dodac ze polecal bym firme Wiseco, latwo dostpne produkty w pl i super wykonanie
*Jesli jakis Mod może to proszę o polaczenie tego posta z moim poprzednim
_________________ so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters?
|
|
|
|
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 13.03.2007 14:18
Ja używam w swoim quadzie tłoka Atheny o kompresji 12:3;1, o ile dobrze pamiętam. Różnica jest dość duża, zwłaszcza w kręceniu się ... Narazie jestem na etapie docierania, ale i tak widać dużą różnicę. No ale jest tego jedyny chyba minus - paliwo lepszej jakości trzeba lać. Jeszcze jedno, jest ciut głośniejszy.
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|
maciekkrk
Rejestracja: 23.10.2006 20:17 Posty: 778 Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
|
Wysłany: 13.03.2007 20:34
To jakie paliwo lejesz? 98 wystarcza czy jakies dodatki wlewasz? i co się dzieje jak zwykłe paliwo zalejesz?
_________________ //edited REGULAMIN
|
|
|
|
wizi
Rejestracja: 20.09.2004 16:22 Posty: 463
|
Wysłany: 13.03.2007 20:43
pozwole sobie odpowiedziec za Radka
Przy takim stopniu sprezania 98 spokojnie wystarczy, bardziej w tym przypadku martwil bym się o jakosc tego paliwa niz o liczbe oktanowa... czyli raczej unikac tankowania na jakis niepewnych CPNach
A co się dzieje jesli lejesz zle paliwo?
Spalanie Stukowe
tutaj mozesz poczytac wiecej na ten temat:
http://www.automotoserwis.com.pl/artyk/ ... naliza.htm
ogolnie nic przyjemnego, ale jesli nie przesadzisz ze stopniem sprezania to na pewno nie będzie problemow i tak naprawde nie ma się czego obawiac jesli robi się to z glowa
_________________ so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters?
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 13.03.2007 20:51
Wadą doprężonego silnika jest szybsze zużycie łożysk tocznych wału i panewek korbowodu. Jeśli robimy to z głową i w stosunkowo nowym silniku nie ma problemu. Kiedy zmiany są bardziej stanowcze dobrze wymienić korby. Idąc tym tropem kolejnym wydatkiem i stosunkowo niedrogim w montażu może być ostry, sportowy wałek(ki) rozrządu.
Ja ostatnio uważam, że pierwszą zmianą w zależności od pojazdu jest zawieszenie. Ówczesne silniki mają spory zapas mocy, zawieszenia już nie.
|
|
|
|
maciekkrk
Rejestracja: 23.10.2006 20:17 Posty: 778 Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
|
Wysłany: 13.03.2007 20:54
Ok .dzięki dzięki będe myslal nad tym tłokiem.Chociaż...dzis się nauczyłem jeździć na tylnych kołach .tzn.nauczyłem to może za dużo powiedziane,ale przejechałem z 10 metrów. I to normalnie siedzac bez zadnego stawania na bagażniku. A w sumie o to stawanie na tylne koła mi chodziło. A czy ten tłok zwiększy prędkość maxymalną czy tylko przyspieszenie?
_________________ //edited REGULAMIN
|
|
|
|
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 14.03.2007 08:24
Mi się wydaje, że to i to ! Ja tankuje Verve 98 z Orlenu albo V Power Racing na Shell'u.
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|
Frank
Rejestracja: 05.03.2007 14:46 Posty: 9
|
Wysłany: 14.03.2007 21:41
Witam Kształcę się w dziedzinie elektromechamiki i moim zdaniem ten tłok zwiększy przyśpieszenie ale n ie w dużej mierze...
|
|
|
|