Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - KFX 450 R ZAWIESZENIE
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 15:13



Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
KFX 450 R ZAWIESZENIE 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 07.10.2013 21:10
Posty: 10
Imię: Kamil
Quad: KFX 450 R
Poprzednie quady: TRX 400 EX
PostWysłany: 08.10.2013 18:25 
KFX 450 R ZAWIESZENIE
WITAM,Panowie mam KFX'a i jak wszyscy wiem fabryczne zawieszenie jest twarde ,i mało komfortowe na dziury .. chce zmienić amortyzatory , wahacze i tylą ośke ,i tu powód z jakim do was pisze co najlepiej kupić żeby wszystko ze sobą współgrało ,a amortyzatory żeby były dobre do startów w zawodach ,od razu podkreślam że najwyższa półka mnie nie interesuje z powodów finansowych szukam czegoś pośrodku w sam raz ..mam nadzieje że pomożecie Pozdrawiam ;)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 08.10.2013 19:00 
Re: KFX 450 R ZAWIESZENIE
a jaką kwotę chcesz przeznaczyć ?

-- dodano 08.10.2013 19:00 --

wahacze lone star 500 usd ( z tylną ośką 750 usd)
Elka stage 3 1300 usd komplet

do tego wysyłka pewnie 150 usd (wyśle jako naprawione części więc pewnie bez cła)

koniec końca szykuj 6000 pln

http://stores.ebay.com/ATV-Galaxy/_i.ht ... 581&_pgn=5

to poważny sprzedawca

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


Ostatnio zmieniony przez paulus71, 08.10.2013 19:00, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 07.10.2013 21:10
Posty: 10
Imię: Kamil
Quad: KFX 450 R
Poprzednie quady: TRX 400 EX
PostWysłany: 08.10.2013 19:27 
Re: KFX 450 R ZAWIESZENIE
właśnie myslałem o Elka stage 3 właśnie za 1300$ tylko czy te amortyzatory są dobre? w 2000$ chciałbym się zmieścić


Ostatnio zmieniony przez youngboy+, 08.10.2013 19:27, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 08.10.2013 19:30 
Re: KFX 450 R ZAWIESZENIE
średnia półka tak jak chciałeś.....
można kupić lepsze ale drożej
tutaj dokładnie się mieścisz

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil

Rejestracja: 07.10.2013 21:10
Posty: 10
Imię: Kamil
Quad: KFX 450 R
Poprzednie quady: TRX 400 EX
PostWysłany: 08.10.2013 19:55 
Re: KFX 450 R ZAWIESZENIE
a co w przypadku gdybym nie wymieniał wahaczy czy takie amortyzatory można założyć wtedy do fabrycznych wahaczy ?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 08.10.2013 20:44 
Re: KFX 450 R ZAWIESZENIE
można
ale chcesz startować w zawodach i masz przeznaczone te fundusze więc nie szukaj niepotrzebnych oszczędności

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2011 17:37
Posty: 3420
Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
PostWysłany: 08.10.2013 20:46 
Re: KFX 450 R ZAWIESZENIE
Kupuj raz, a porządnie.


 
Profil

Rejestracja: 07.10.2013 21:10
Posty: 10
Imię: Kamil
Quad: KFX 450 R
Poprzednie quady: TRX 400 EX
PostWysłany: 08.10.2013 21:02 
Re: KFX 450 R ZAWIESZENIE
już startuje w zawodach ale fabryka mnie wykańcza bo zero amortzacji można powiedzieć ,będe myslał ale Elka stage 3 na pewno ;)


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 09.10.2013 05:27 
Re: KFX 450 R ZAWIESZENIE
Dziwna ta wymiana zdań ...nikt nawet nie zapytał o jaki rodzaj zawodów chodzi - MX czy CC? Bo na pewno inne zawieszenia i różne koszty będą.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


Ostatnio zmieniony przez FIŚMAN, 09.10.2013 05:27, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook

Rejestracja: 07.10.2013 21:10
Posty: 10
Imię: Kamil
Quad: KFX 450 R
Poprzednie quady: TRX 400 EX
PostWysłany: 10.10.2013 03:18 
Re: KFX 450 R ZAWIESZENIE
Myśle że raczej do CC ,ale na torze od czasu do czasu też bywam ale na południu są raczej kamieniste tory to myśle że zawieszenie do CC dla mnie wystarczy ,ale moge się co do tego mylis bo się nie znam za zawieszeniach ,wiem tyle że fabryka jest twarda i raczej się nie da na niej wykorzystać quada no chyba że się ma ręce ze stali ;D


Ostatnio zmieniony przez FIŚMAN 10.10.2013 03:18, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 10.10.2013 03:42 
Re: KFX 450 R ZAWIESZENIE
Do CC nie konieczne jest poszerzenie, bowiem często okazuje się, że trasa wytyczona bywa przez wąskie kręte (niemal trialowe) odcinki, zatem można się obyć bez wymiany wahaczy - jeśli zależy ci na minimalizacji kosztów. Jest to jednak rozwiązanie połowiczne, bo znacznie lepiej jest posiadać bardziej uniwersalną maszynę z szerokimi wahaczami zapewniającymi lepszą trakcję w szybkich zakrętach (lepiej rozkłada się środek ciężkości, wahacze typu "long travel" dają większe możliwości regulacji, poprawia się stabilność, itd.). Warto zatem zainwestować w szersze wahacze, choćby najtańszej firmy np. American Star czy Omnicompetition. Z powodów budżetowych można też, jak wspomniałem na początku, spróbować założyć tuningowe amortyzatory do seryjnych wahaczy, tylko należy się liczyć z tym, że poprawa tłumienia nie będzie aż tak różna ponieważ takie amortyzatory będą krótsze.
Co do samych amortyzatorów, to w zasadzie każde customowe będą lepsze od seryjnych, choćby dlatego, że dają większą możliwość regulacji. I tu dochodzimy do sedna, czyli do regulacji - jeśli kupisz amortyzatory pod swoją wagę i dedykowane pod Twój styl jazdy (ewentualnie dyscyplinę: pod MX są znacznie twardsze, pod CC maja być "komfortowe") to podstawą jest odpowiednie ich dostrojenie. Jeśli nie uda się poprawnie wyregulować amortyzatorów, albo nie dokonuje się korekt przy danej trasie efekt może być rozczarowujący - np. quad będzie wysadzać na muldach, zawias będzie dobijać, etc. Warto więc szukać amortyzatorów "szytych na miarę" lub kupować tej firmy (w przypadku używanych), których przedstawiciel w kraju daje możliwość ewentualnej przebudowy. W Polsce obecnie masz do wyboru trzech producentów: Elka, Ohlins i Fox - każdy oferuje produkty w kilku wariantach zaawansowania dopasowując jak gdyby ofertę do portfela klienta. Wiem, że Ohlins przebudowuje swoje produkty na miejsce w kraju, Elka umożliwia wymianę setów.
Ja używam zawieszenia dedykowanego do CC, ale dającego możliwość szybkiego przeregulowania, tak żeby ewentualnie na torze MX też "jako tako" zdawało egzamin: przód - wahacze LT Omnicompetition + amortyzatory TTX Ohlins, tył - oś Omnicompetition + amortyzator Ohlins (PDF).

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


Ostatnio zmieniony przez FIŚMAN, 10.10.2013 03:42, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook

Rejestracja: 07.10.2013 21:10
Posty: 10
Imię: Kamil
Quad: KFX 450 R
Poprzednie quady: TRX 400 EX
PostWysłany: 10.10.2013 17:17 
Re: KFX 450 R ZAWIESZENIE
czyli podsumowywując szerokie wahacze poprawiają stabilność to wiem ,i amortyzatory komfortowe pod CC zprawdzą się idealnie na trasach cc i bo dziórawych leśnych drogach ,będe szukał jak Kupię to podziele się wrażeniami ;)
dzięki za pomoc ;)


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 12 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] oraz 31 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.