Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Tuning-Grizzly
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 01:49



Odpowiedz  [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Tuning-Grizzly 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 16.03.2006 22:59 
aduko napisał(a):
Zamiast wydechu, dołóż do np. osłon, opon, felg, wyciągarki (jak już masz to do liny)...dużo jest pomysłów :)


A nie przyznawaj się nawet ze walisz kase w wydech a nie masz kompletu ochraniaczy.

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 16.03.2006 22:59 
Linę zamówiłem na własny koszt :lol: Opony, felgi i osłony mam....


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.11.2003 22:13
Posty: 510
Miejscowość: Kraków / Nowy Sącz
Quad: g660 / Nissan Patrol GR '92 :D
PostWysłany: 16.03.2006 23:03 
Podrzewane manetki :D Lub zainwestuj w tic tacki :D Może amorki? :)

_________________
Małe zabawki są dla małych chłopców, duże dla dużych :D "Moja stodoła"


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 16.03.2006 23:08 
aduko napisał(a):
Podrzewane manetki :D Lub zainwestuj w tic tacki :D Może amorki? :)

Adu znow guzik pisownia :D

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 16.03.2006 23:09 
I tu jest problem....Podgrzewane manetki też mam :P Amorki np. z Elki trochę drogie bo komplet najtańszych kosztuje 5400 :zły: Chyba jednak tic Tac :uśmiech: Może jest jakaś inna firma która robi amortyzatory do utility oprócz Elki ?


 
Profil

Rejestracja: 26.09.2005 19:25
Posty: 185
Miejscowość: Gostynin
Quad: Yamaha YFM 660 Grizzly
PostWysłany: 17.03.2006 07:45 
Kamkazeeeeee jeszcze tylko szyberdach i bedziesz miał full wypas :uśmiech:

_________________
W bagienku aż chce się żyć!!!!


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 17.03.2006 08:55 
A byłeś choć raz tym grizly w prawdziwym terenie , do którego jest stworzony...?

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 30.09.2005 11:07
Posty: 269
Miejscowość: Niezrzeszony, Płock
Quad: brak
PostWysłany: 17.03.2006 10:31 
Właśnie. Ja przygotowuję swojego do ciężkiej pracy w trudnym terenie. Oto wyniki mojej pracy:

Image

Image

Image


Między czasie doszły jeszcze skarpety na amortyzatory, kevlarowa lina i główka haku holowniczego z zamontowaną na stałe szeklą.
Grizzz w takim wydaniu zupełnie nie nadaje się do szybkich jazd po 100 km na godzinę, ale za to w terenie jestem o niego spokojny. Nowością jest folia, która ma chronić plastiki przed zarysowaniami. Ciekaw jestem jak będzie zdawać egzamin.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 17.03.2006 10:43 
2can napisał(a):
A byłeś choć raz tym grizly w prawdziwym terenie , do którego jest stworzony...?


Kamikaze jesli Ty jezdzisz ubrany tak jak na tej focie to masz jeszcze sporo do nabycia poza wydechem :?

http://www.atvpolska.pl/galeriapriv/11294987022.jpg

Pietrek; Widze wlasnie ze bezbarwna foila okleiles chyba kazdy plastik :D Jakiej grubosci ta folia i ile dales za arkusz i w jakim wymiarze ??

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 17.03.2006 10:51 
Pieetrek napisał(a):
Grizzz w takim wydaniu zupełnie nie nadaje się do szybkich jazd po 100 km na godzinę,


Dlaczego? Czy to agresywne opony (chyba 27cali) tak zle się prowadza i wibruja przy wiekszych predkościach, czy po prostu waga opon i pozeranie momentu silnika przez wiekszą średnice?
Do tego dolicz ok 13-15kg extra w oslonach....

Co ciekawe Mud-lite XTR są cięzsze niz zwykle mud-lite o jakies 2kg na oponie przy tym samym wymiarze, ale ich radialna konstrukcja spawai, ze powinny prowadzić się lepiej....


 
Profil

Rejestracja: 30.09.2005 11:07
Posty: 269
Miejscowość: Niezrzeszony, Płock
Quad: brak
PostWysłany: 17.03.2006 13:03 
Ja poprostu uważam, że Grizz nie jest stworzony do dużych prędkości, a do przeprawowej jazdy. Jechałem swoim podad 100 km/h i nic w tym fajnego nie widzę.


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 30.09.2005 11:07
Posty: 269
Miejscowość: Niezrzeszony, Płock
Quad: brak
PostWysłany: 17.03.2006 13:18 
Tippo napisał(a):
Pietrek; Widze wlasnie ze bezbarwna foila okleiles chyba kazdy plastik Jakiej grubosci ta folia i ile dales za arkusz i w jakim wymiarze ??



To jest zwykła bezbarwna folia kupowana na arkusze o standartowych wymiarach. Koszt arkusza to około 6 zł


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.11.2003 13:46
Posty: 598
Miejscowość: okolice Warszawy
Quad: zostawił mi pamiątkę na głowie
PostWysłany: 17.03.2006 13:41 
Pieetrek a myślałeś o jakimś porządnym zaczepie do liny z przodu quada ?
(myślę o sytuacji gdy ktoś ma Cię holować, lub wyciągać np kinetykiem)

Bo zaczepianie za przednie rury fabryczne nie zawsze dobrze się kończy ...
Może jakieś ucho należałoby przyspawać do płyty wyciągarki ?

_________________
ASTERIX 100% original


 
Profil

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 17.03.2006 14:17 
2can napisał(a):
A byłeś choć raz tym grizly w prawdziwym terenie , do którego jest stworzony...?

żeby to raz.... Czemu sądzisz że nie jeżdżę nim w ''prawdziwy teren'' ?

Tippo napisał(a):
Kamikaze jesli Ty jezdzisz ubrany tak jak na tej focie to masz jeszcze sporo do nabycia poza wydechem

To był chyba 2 dzień kiedy miałem griza :oops: Możesz się nie martwić, mam już ochraniacze, buty i inne ciuchy do jazdy :)
Pieetrek napisał(a):
Ja przygotowuję swojego do ciężkiej pracy w trudnym terenie.

Mój ma już to co mi jest potrzebne w teren. Mam na myśli wyciągarkę, uchwyt do holowania i wyciągania, skarpety na amorki, ITP MUD-LITE, osłony pod podwozie (chyba nawet takie same jak Ty) i różne taśmy, liny, zestaw do łatania opon i jeszcze pare innych przydatnych rzeczy w torbie.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 17.03.2006 14:19 
Pieetrek napisał(a):
Ja poprostu uważam, że Grizz nie jest stworzony do dużych prędkości, a do przeprawowej jazdy. Jechałem swoim podad 100 km/h i nic w tym fajnego nie widzę.


Na zamarznietych Mamrach było przyjemnie....co prawda tylko 90km pociągnął... :lol:


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 34 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.