Autor |
Wiadomość |
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 16.03.2006 22:59
aduko napisał(a): Zamiast wydechu, dołóż do np. osłon, opon, felg, wyciągarki (jak już masz to do liny)...dużo jest pomysłów
A nie przyznawaj się nawet ze walisz kase w wydech a nie masz kompletu ochraniaczy.
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 16.03.2006 22:59
Linę zamówiłem na własny koszt Opony, felgi i osłony mam....
|
|
|
|
aduko
Rejestracja: 17.11.2003 22:13 Posty: 510 Miejscowość: Kraków / Nowy Sącz
Quad: g660 / Nissan Patrol GR '92 :D
|
Wysłany: 16.03.2006 23:03
Podrzewane manetki Lub zainwestuj w tic tacki Może amorki?
_________________ Małe zabawki są dla małych chłopców, duże dla dużych "Moja stodoła"
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 16.03.2006 23:08
aduko napisał(a): Podrzewane manetki Lub zainwestuj w tic tacki Może amorki?
Adu znow guzik pisownia
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 16.03.2006 23:09
I tu jest problem....Podgrzewane manetki też mam Amorki np. z Elki trochę drogie bo komplet najtańszych kosztuje 5400 Chyba jednak tic Tac Może jest jakaś inna firma która robi amortyzatory do utility oprócz Elki ?
|
|
|
|
Mr.Sebaq
Rejestracja: 26.09.2005 19:25 Posty: 185 Miejscowość: Gostynin
Quad: Yamaha YFM 660 Grizzly
|
Wysłany: 17.03.2006 07:45
Kamkazeeeeee jeszcze tylko szyberdach i bedziesz miał full wypas
_________________ W bagienku aż chce się żyć!!!!
|
|
|
|
2can
Rejestracja: 09.12.2004 00:44 Posty: 4145 Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
|
Wysłany: 17.03.2006 08:55
A byłeś choć raz tym grizly w prawdziwym terenie , do którego jest stworzony...?
_________________ „Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada" ------------------------------- www.3fun.pl
|
|
|
|
Pieetrek
Rejestracja: 30.09.2005 11:07 Posty: 269 Miejscowość: Niezrzeszony, Płock
Quad: brak
|
Wysłany: 17.03.2006 10:31
Właśnie. Ja przygotowuję swojego do ciężkiej pracy w trudnym terenie. Oto wyniki mojej pracy:
Między czasie doszły jeszcze skarpety na amortyzatory, kevlarowa lina i główka haku holowniczego z zamontowaną na stałe szeklą.
Grizzz w takim wydaniu zupełnie nie nadaje się do szybkich jazd po 100 km na godzinę, ale za to w terenie jestem o niego spokojny. Nowością jest folia, która ma chronić plastiki przed zarysowaniami. Ciekaw jestem jak będzie zdawać egzamin.
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 17.03.2006 10:43
2can napisał(a): A byłeś choć raz tym grizly w prawdziwym terenie , do którego jest stworzony...?
Kamikaze jesli Ty jezdzisz ubrany tak jak na tej focie to masz jeszcze sporo do nabycia poza wydechem
http://www.atvpolska.pl/galeriapriv/11294987022.jpg
Pietrek; Widze wlasnie ze bezbarwna foila okleiles chyba kazdy plastik Jakiej grubosci ta folia i ile dales za arkusz i w jakim wymiarze ??
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 17.03.2006 10:51
Pieetrek napisał(a): Grizzz w takim wydaniu zupełnie nie nadaje się do szybkich jazd po 100 km na godzinę,
Dlaczego? Czy to agresywne opony (chyba 27cali) tak zle się prowadza i wibruja przy wiekszych predkościach, czy po prostu waga opon i pozeranie momentu silnika przez wiekszą średnice?
Do tego dolicz ok 13-15kg extra w oslonach....
Co ciekawe Mud-lite XTR są cięzsze niz zwykle mud-lite o jakies 2kg na oponie przy tym samym wymiarze, ale ich radialna konstrukcja spawai, ze powinny prowadzić się lepiej....
|
|
|
|
Pieetrek
Rejestracja: 30.09.2005 11:07 Posty: 269 Miejscowość: Niezrzeszony, Płock
Quad: brak
|
Wysłany: 17.03.2006 13:03
Ja poprostu uważam, że Grizz nie jest stworzony do dużych prędkości, a do przeprawowej jazdy. Jechałem swoim podad 100 km/h i nic w tym fajnego nie widzę.
|
|
|
|
Pieetrek
Rejestracja: 30.09.2005 11:07 Posty: 269 Miejscowość: Niezrzeszony, Płock
Quad: brak
|
Wysłany: 17.03.2006 13:18
Tippo napisał(a): Pietrek; Widze wlasnie ze bezbarwna foila okleiles chyba kazdy plastik Jakiej grubosci ta folia i ile dales za arkusz i w jakim wymiarze ??
To jest zwykła bezbarwna folia kupowana na arkusze o standartowych wymiarach. Koszt arkusza to około 6 zł
|
|
|
|
ASTERIX
Rejestracja: 17.11.2003 13:46 Posty: 598 Miejscowość: okolice Warszawy
Quad: zostawiĹ mi pamiÄ
tkÄ na gĹowie
|
Wysłany: 17.03.2006 13:41
Pieetrek a myślałeś o jakimś porządnym zaczepie do liny z przodu quada ?
(myślę o sytuacji gdy ktoś ma Cię holować, lub wyciągać np kinetykiem)
Bo zaczepianie za przednie rury fabryczne nie zawsze dobrze się kończy ...
Może jakieś ucho należałoby przyspawać do płyty wyciągarki ?
_________________ ASTERIX 100% original
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 17.03.2006 14:17
2can napisał(a): A byłeś choć raz tym grizly w prawdziwym terenie , do którego jest stworzony...? żeby to raz.... Czemu sądzisz że nie jeżdżę nim w ''prawdziwy teren'' ? Tippo napisał(a): Kamikaze jesli Ty jezdzisz ubrany tak jak na tej focie to masz jeszcze sporo do nabycia poza wydechem To był chyba 2 dzień kiedy miałem griza Możesz się nie martwić, mam już ochraniacze, buty i inne ciuchy do jazdy Pieetrek napisał(a): Ja przygotowuję swojego do ciężkiej pracy w trudnym terenie.
Mój ma już to co mi jest potrzebne w teren. Mam na myśli wyciągarkę, uchwyt do holowania i wyciągania, skarpety na amorki, ITP MUD-LITE, osłony pod podwozie (chyba nawet takie same jak Ty) i różne taśmy, liny, zestaw do łatania opon i jeszcze pare innych przydatnych rzeczy w torbie.
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 17.03.2006 14:19
Pieetrek napisał(a): Ja poprostu uważam, że Grizz nie jest stworzony do dużych prędkości, a do przeprawowej jazdy. Jechałem swoim podad 100 km/h i nic w tym fajnego nie widzę.
Na zamarznietych Mamrach było przyjemnie....co prawda tylko 90km pociągnął...
|
|
|
|