Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Tuning-Grizzly
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 00:14



Odpowiedz  [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Tuning-Grizzly 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.11.2003 13:46
Posty: 598
Miejscowość: okolice Warszawy
Quad: zostawił mi pamiątkę na głowie
PostWysłany: 17.03.2006 14:40 
Kamikazeeee napisał(a):
Mój ma już to co mi jest potrzebne w teren. Mam na myśli wyciągarkę, uchwyt do holowania i wyciągania, ...

Kamikazeeee napisz więcej o tym uchwycie (jeżeli on jest z przodu quada)
A najlepiej zrób fotę i umieść na forum.

_________________
ASTERIX 100% original


 
Profil

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 17.03.2006 14:46 
Jest z przodu przymocowany do płyty od wyciągarki. Fotek nie mogę zrobić bo aparat mi się zapsuł ostatnio i dość długo już go oddaje do naprawy :oops: Poza tym quad jeszcze w serwisie...


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 04.04.2006 16:02 
znalazlem ciekawy link opisujacy jak tuningowe filtry odfiltrowuja pyły/brudy. Niestety popularny filtr K/N puszcza duzo do silnika:
http://home.usadatanet.net/~jbplock/ISO5011/SPICER.htm
Pytanie: na ile nakładny na niego pre-filtr poprawia filtrowanie?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 05.04.2006 00:26 
W trakcie szukanie czegos na zagranicznej grupie dyskusyjnej trafilem wlasnie na wymiane zdan na temat skutecznosci filtra K&N. Kilka osób faktycznie potwierdzilo, że jak stosowali sam filtr i ostro jezdzili (piasek,kurz itp) to po pewnym czasie silnik zaczal "brac olej" , kopcil jak 2 suw i tego typu historie. Natomiast kilka osób potwierdzilo ze stosuje z powodzeniem filtr K&N ale właśnie z prefiltrem K&N PreCharger i silnik hula aż miło. Wiec pewnie cos w tym jest.

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 09.04.2006 15:05 
Czy ktoś wiec czy wymiana świecy na inna cos daje? Muszą ja zmienić tak czy inaczej, wiec skoro już to robić to dlaczego by nie poprawić pracy silnika.
Oryginalnie jest NGK DPR8EA-9


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 09.04.2006 15:14 
cos tam na pewno da - może poprawic kulutrę pracy silnika ale jakiegos przyrostu mocy się nie spodziewaj :D

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 09.04.2006 15:16 
nie spodziewam się przyrostu mocy. Czy ktoś może podac jakieś konkretne przykłady zamiennych świec tuningowych? Taka świeca będzie pracowała z power kitem (dynojet, k&n, prefiltr).


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 09.04.2006 15:23 
Pamietam, ze do Kawasaki kfx-700 założyłem swiece NGK CR7EIX IRIDIUM (zalecane przez tunerów Kawasaki) ale nie dane mi było dokładnie przetestować czy są wyraźnie lepsze od fabrycznych. Mysle ze trzeba szukać serii IRIDIUM.

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 30.09.2005 11:07
Posty: 269
Miejscowość: Niezrzeszony, Płock
Quad: brak
PostWysłany: 09.04.2006 15:52 
[...........reklama...........] :oczy://mod


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 09.04.2006 15:56 
dzięki, zauwazyłem i przestudiowałem :D
To sa jednak spore koszty i trochę szkoda takiego wydechu na taplanie się w błocie, ale endurowcy na pewno je docenią :D


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 09.04.2006 16:32 
MaciekP napisał(a):
nie spodziewam się przyrostu mocy. Czy ktoś może podac jakieś konkretne przykłady zamiennych świec tuningowych? Taka świeca będzie pracowała z power kitem (dynojet, k&n, prefiltr).


można nabyc swiece z elektorda platynowa (drozsze) lub irydowa, najdrozsze. Taka świeca po prostu dluzej pozyje, nagar praktycznie się nie osadza. Ja kupilem platyne do KXR i do konca zycia quada, teoretycznie nie trzeba się martwic o zywotnosc świecy. chyba ze ktoś zrobi 90 tys km. :szok:

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 09.04.2006 20:31 
Tuning grizzlego (moc, prędkośc) jest sprawa trochę bardziej skomplikowana niz się wydaje i bardziej kosztowna . Tu nie wystarczy zalozyc dynojety i tuningowy komputer oraz wydech a to dlatego, że ten quad nie jest konstrukcyjnie przewidziany do ostrej gonitwy. Jak podniesiemy moc i do tego założymy większe i cieższe felgi i opony to nie wytrzyma przeniesienie napędu i beda padały przeguby i półosie - oczywiscie możemy jak najbardziej założyć również wzmacniane przeguby i półosie np. f-my Gorilla ale to już sa spore kwoty ( za jedna półoś musimy wybulić ok $380 ).
I tak w kółko ..... :uśmiech:

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 09.04.2006 20:38 
christo napisał(a):
Jak podniesiemy moc i do tego założymy większe i cieższe felgi i opony to nie wytrzyma przeniesienie napędu i beda padały przeguby i półosie -

i dlatego chcialem podnieść moc tylko nieznacznie do pewnego skompensowania wiekszych i cięższych kół. Nie sądzę, żeby te +10% mocy coś popsuło...ale niestety jak mnie ostatnie doświadczenia uczą, nawet na zwykłych kołach bez napraw i koszownych przeglądow nie da się w to dlugo bawić. można oczywiście chować głowę w piasek, ponaklejac folie na błotniki. Ze 4000km się zrobi a potem sprzedać trupa ale ładnie wyglądającego, bez rys i itp :uśmiech:


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 09.04.2006 20:55 
MaciekP napisał(a):
i dlatego chcialem podnieść moc tylko nieznacznie do pewnego skompensowania wiekszych i cięższych kół. Nie sądzę, żeby te +10% mocy coś popsuło...ale niestety jak mnie ostatnie doświadczenia uczą, nawet na zwykłych kołach bez napraw i koszownych przeglądow nie da się w to dlugo bawić. można oczywiście chować głowę w piasek, ponaklejac folie na błotniki. Ze 4000km się zrobi a potem sprzedać trupa ale ładnie wyglądającego, bez rys i itp :uśmiech:


Przyrost mocy i duze kola niestety powoli przyspieszaja agonie sprzetu i nie ma co się ludzic. Topienie sprzetu takze, niestety Macku taki Sprzęt nie pozyje dlugo, ale do tego zostal stworzony, przed tym nie uciekniesz. 4000km i dokladnie zdejmujesz folie plastik cacy, mechanika niezyje jak nie byla adekwatnie serwisowana. Jesli chcesz nie miec zludzen, kup uzywanego foremana, przerob i masz spokoj, a Grizzly uzywaj na bardziej lajtowe imprezy. Ja pare razy wyjechalem motocyklem do Afryki, fabrycznie nowy Sprzęt, dobrze przygotowany, wygladal po 3 tygodniach jak zlom, lacznie z prawie zatartym silnikiem.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 09.04.2006 21:01 
Shelton napisał(a):
niestety Macku taki Sprzęt nie pozyje dlugo,

oj pożyje :D ...jest tylko kwesja czy mój portfel to wytrzyma... :?
Afryka to już zupelnie inna historia a drobniutki piasek chyba bardziej szkodzi niz 20 sekundowa kąpiel (tyle mi z Krecikiem zajęło postawienie go na kolach, kilka minut do całkowitego wyciagniecia z wody. Akcja była błyskawiczna)


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 28 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.