Autor |
Wiadomość |
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 28.01.2008 12:10
Wyciszający tłumik do quada
|
|
|
|
SXO
Rejestracja: 25.01.2008 20:59 Posty: 23
Quad: Honda Rincon 680
|
Wysłany: 28.01.2008 12:19
Ciekawie wygląda ale czy nie straci mocy??
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 28.01.2008 12:27
Stracić straci, ale wartości rzędu 2-3KM zauważ, że puszka drugiego tłumika jest opowiednio większa. Jest to zamysł celowy konstruktora.
Plus to wyciszenie quada do tego stopnia, że przestaje być uciążliwy.
Każdy wie co oznacza wyjeżdżanie rano lub przemieszczanie się po lesie lub przy osadach ludzkich.
Tak jak pisałem wcześniej cichy wydech też oszczędza uszy i redukuje zmęczenie.
|
|
|
|
Topinka
Rejestracja: 11.11.2006 22:53 Posty: 233 Miejscowość: Chorzów
Quad: Suzuki KQ700, Eiger
|
Wysłany: 28.01.2008 13:55
Normalne cacko!
Tylko wylot troszkę nisko jak, ktoś lubi popływać sprzętem (a kto czasem nie lubi?)to go szybko zaleje.
_________________ Jak się bawić to się bawić! (tylko z głową bo szkoda życia)
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 28.01.2008 14:12
Jest 10 cm róźnicy, ale tłumik jest komorowy więc to ma też zalety. Póki silnik pracuje jest ok. Zauważcie, że więkoszość samochodów terenowych ma rurę jeszcze niżej.
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 28.01.2008 14:18
Cytuj: Tak to wygląda wersja ekologiczna.
Ladne, to nasze czy z USA??
Poza tym to g700 ma cos modyfikowane??
O ile 2-3km jestem w stanie przebolec, ale czy nie odbija się to na krzywej momentu??
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 28.01.2008 14:21
Generalnie mówiąc prosto poprawia chcrakterystykę z dołu, niestety pogarszając górny zakres i wchodzenie na wysokie obroty. Jak zwykle coś zacoś. To G700 to firmowy sprzęt jak widać. Lekko dłubnięta elektryka, reszta OEM. To jest tzw. model kaskader który służy do eksperymentów i analiz. Tzw. pojazd laboratoryjny
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 28.01.2008 17:11
Fajnie wygląd.
Jednak pierwsze co mi się narzuca do podpowiedzi to to że STOP będzie się nieźle nagrzewał - ciekawe czy to spowoduje szybsze przepalanie żarówki.
Czy cały czas będzie miał to zamocowane? Czy okresowo będziesz zdejmować zestaw?
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 28.01.2008 22:06
Ale żarówka jest 20 cm od wydechu... to nie będą kosmiczne temperatury, oczywiście można wykleić taśmą termiczną.
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 29.01.2008 08:42
Niby 20 cm ale centralnie pod lampką - wyjdzie w praniu.
Jeżeli miałbym tego użyć do przeprawówki to warto by było pomyśleć aby końcówka schodziła swoją powierzchnią w kierunku do ziemi a nie tak jak jest tutaj równiutko za plecy - to zapobiegnie automatycznemu wlewowi wody (włóż butelkę do wody poziomo a pionowo otworem do wody - kiedy ci się zaleje do pełna?).
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 29.01.2008 09:23
Adaś nie wyjdzie w praniu, bo jest od prawie dwóch lat testowane i od roku na G700 więc nic nie wyjdzie w praniu. Nie miał, nie dotykał , nie jeździł nie wydawać pochopnych opinii
Mr.Quad vel Jacek Bujański jeździ na czymś takim od dłuższego czasu. Jeśli chcesz specjalnie dla ciebie zrobię perforowany deflektor.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 29.01.2008 09:34
Tłumik wewnątrz cały wyłożony jest wełną do tłumików i ona przyciśnieta jest do ścianek blachą dziurkowaną tak że stanowi barierę przed nagrzewaniem. Jeździłem trochę w obecnych temperaturach czyli zimno i spokojnie po jeździe można było oprzeć się kolanem o tłumik w spodniach bawełnianych i nie zostawał ślad przypalenia.
|
|
|
|
denis
Rejestracja: 09.11.2005 18:45 Posty: 845 Miejscowość: legionowo
Quad: Suzuki Vinson 500, Honda Rincon 680
|
Wysłany: 29.01.2008 10:33
Ideałem byłaby wersja którą możemy w razie potrzeby zdemontować w szybki i prosty sposób.
Przykład:
http://www.arkansasduckhunter.com/honda_silencer.asp
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 29.01.2008 11:07
Sympatycznie, ale z taką wersją podwieszaną nie pojeździsz agresywniej... i może odpaść... Na przelot przez las może to dobry pomysł, lub jazdę spacerową.
|
|
|
|
johnder
Rejestracja: 15.11.2003 15:49 Posty: 142 Miejscowość: Warszawa
|
Wysłany: 29.01.2008 11:53
Przykład od Denisa też trzeba mocować na śrubki do bagażnika i w reklamie to fajnie wygląda a wystaje poza obrys quada. Kiedyś dokładnie prześwietlałem taki tłumik i jego budowa nie jest szczytem techniki po prostu jakby włożyć do cienkościennej rury kawałek koca gaśniczego i przepuścić spaliny. Przy wolnej jeździe ok, ale po wejściu na obroty blokuje całkowicie.
|
|
|
|