Korekty paliwa są zwykle małe i to prawda. Niestety w pewnych zakresach zmienia się przepływ i zaczyna brakować paliwa. Przykładem może być nasze G700 z układem HMF gdzie przez wysterowanie paliwa udało się urwać 2 sekundy...
Producenci tak piszą, bo tak jest łatwiej średni przyrost mocy za pomocą samego wydechu to około 3KM... często brak regulacji i założenie samego wydechu prowadzi do pogorszenia osiągów, ale to że wydech jest głośniejszy karze nam wierzyć, że jest szybciej...
Cytuj:
DO I NEED TO RE-JET MY BIKE AFTER PURCHASING AN HMF EXHAUST?
Yes, all HMF pipes require the air fuel ratio be adjusted after installation. Carburetor models require re-jetting, fuel-injected models require an HMF Optimizer.
Firma HMF bezwzględnie zaleca regulacje-patrz powyżej. Nie jestem w stanie uwierzyć w nie regulowanie - bo powstaje sens po co kupować wydech jeśli coś ma to nie zmienić...