Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Podstawy tuningu w Kawasaki V-force i Brute-force
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 16:56



Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Podstawy tuningu w Kawasaki V-force i Brute-force 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 24.02.2005 21:29 
Podstawy tuningu w Kawasaki V-force i Brute-force
Podstawową sprawą jest sprawdzenie czy masz wersję homologowaną czy odblokowaną , jak homologowaną trzeba wyjąć kryzę z gaźnika i przestawić zapłon oraz wyjąć zaślepkę z filtra powietrza , być może masz małe dysze w gaźnikach które też trzeba zmienić - to podstawa , dalej trzeba wymienić tłumik na sportowy , albo wyciąć przegrody , później można kupić kit do gaźnika dzięki niemu zyskasz kilka koników mocy oraz Twój silnik wreszcie zacznie oddychać (dynojety , filtr sportowy) następny w kolejności jest zestaw elektroniczny tzw. komputer sportowy , on podniesie moc o ok 12 KM , ale przede wszystkim zmieni charakterystykę silnika na sportową , dalej radziłbym założyć kit do sprzęgła odśrodkowego w skrzyni paskowej taki zestaw sprężyn i podkładek , dzięki któremu moc będzie lepiej oddawana na dyferencjał , i co za tym idzie na koła. Reasumując jest mnóstwo do zrobienia , czytałem że w USA wyciągają ponad 100 KM z tych silników .

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 26.04.2005 22:33
Posty: 2
PostWysłany: 11.08.2005 21:13 
2can widze ze masz już spore doswiadczenie w tuningu quada, doradz mi ktora firma robi dobre tlumniki sportowe bo chce taki zalozyc do mojego Kawasaki KFX. Jestem obecnie w usa wiec mam cala game producentow do wyboru i chyba wlasnie w tym problem ze jest tego za duzo i nie wiem który wybrac??
Przy okazji chce jeszcze kupić zestaw (opony + felgi) do jazdy na twardych nawiechrzniach (np asfalt) i z tym też mam problem??
Z gory wielkie dzięki.....
pozdrowionka:))))


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 11.08.2005 21:42 
A teraz pozostaje sobie zadac pytanie czy to ma sens? może się okazac ze reszta elementow taka jak polosie i dyfry tego nie wytrzyma i masa zainwestowanych pieniedzy pojdzie w bloto. może lepiej zainwestowac nie w pelny tunning ale w pare modyfikacji tych drobniejszych i bardziej praktycznych np. modyfikacje zawieszenia czy zmiana dysz w gaznikach ktore poza marginalnym przyrostem mocy (niestety tak) dadza szybsza reakcje na otwarcie przepustnicy a co za tym idzie zmienia charakterystyke na bardziej agresywna, sportowa? Zreszta 100KM jasne ale tu już trzeba zmienic tloki i walki rozrzadu a może i korbowody... koszty takich przerobek sa niebagatelne tylko czy damy rade to wykorzystac jak się okaze ze zaweszenie nie wydaje...


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.11.2004 20:43
Posty: 265
Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
PostWysłany: 18.12.2005 21:31 
Przepraszam ze odgrzebuje takie stare posty. Ale chcialbym się dowiedziec jak można sprawdzic jaka ma się wersje ?? nie mam zielonego pojecia jak to zrobic. Czy ktoś z was może wie ?

Pozdro 750 V

_________________
BURN RUBBER , NOT YOUR SOUL ! ! !


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 47 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.