|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Podstawy tuningu w Kawasaki V-force i Brute-force
Autor |
Wiadomość |
2can
Rejestracja: 09.12.2004 00:44 Posty: 4145 Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
|
Wysłany: 24.02.2005 21:29
Podstawy tuningu w Kawasaki V-force i Brute-force
Podstawową sprawą jest sprawdzenie czy masz wersję homologowaną czy odblokowaną , jak homologowaną trzeba wyjąć kryzę z gaźnika i przestawić zapłon oraz wyjąć zaślepkę z filtra powietrza , być może masz małe dysze w gaźnikach które też trzeba zmienić - to podstawa , dalej trzeba wymienić tłumik na sportowy , albo wyciąć przegrody , później można kupić kit do gaźnika dzięki niemu zyskasz kilka koników mocy oraz Twój silnik wreszcie zacznie oddychać (dynojety , filtr sportowy) następny w kolejności jest zestaw elektroniczny tzw. komputer sportowy , on podniesie moc o ok 12 KM , ale przede wszystkim zmieni charakterystykę silnika na sportową , dalej radziłbym założyć kit do sprzęgła odśrodkowego w skrzyni paskowej taki zestaw sprężyn i podkładek , dzięki któremu moc będzie lepiej oddawana na dyferencjał , i co za tym idzie na koła. Reasumując jest mnóstwo do zrobienia , czytałem że w USA wyciągają ponad 100 KM z tych silników .
_________________ „Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada" ------------------------------- www.3fun.pl
|
|
|
|
petrulio
Rejestracja: 26.04.2005 22:33 Posty: 2
|
Wysłany: 11.08.2005 21:13
2can widze ze masz już spore doswiadczenie w tuningu quada, doradz mi ktora firma robi dobre tlumniki sportowe bo chce taki zalozyc do mojego Kawasaki KFX. Jestem obecnie w usa wiec mam cala game producentow do wyboru i chyba wlasnie w tym problem ze jest tego za duzo i nie wiem który wybrac??
Przy okazji chce jeszcze kupić zestaw (opony + felgi) do jazdy na twardych nawiechrzniach (np asfalt) i z tym też mam problem??
Z gory wielkie dzięki.....
pozdrowionka:))))
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 11.08.2005 21:42
A teraz pozostaje sobie zadac pytanie czy to ma sens? może się okazac ze reszta elementow taka jak polosie i dyfry tego nie wytrzyma i masa zainwestowanych pieniedzy pojdzie w bloto. może lepiej zainwestowac nie w pelny tunning ale w pare modyfikacji tych drobniejszych i bardziej praktycznych np. modyfikacje zawieszenia czy zmiana dysz w gaznikach ktore poza marginalnym przyrostem mocy (niestety tak) dadza szybsza reakcje na otwarcie przepustnicy a co za tym idzie zmienia charakterystyke na bardziej agresywna, sportowa? Zreszta 100KM jasne ale tu już trzeba zmienic tloki i walki rozrzadu a może i korbowody... koszty takich przerobek sa niebagatelne tylko czy damy rade to wykorzystac jak się okaze ze zaweszenie nie wydaje...
|
|
|
|
SzaMan
Rejestracja: 18.11.2004 20:43 Posty: 265 Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
|
Wysłany: 18.12.2005 21:31
Przepraszam ze odgrzebuje takie stare posty. Ale chcialbym się dowiedziec jak można sprawdzic jaka ma się wersje ?? nie mam zielonego pojecia jak to zrobic. Czy ktoś z was może wie ?
Pozdro 750 V
_________________ BURN RUBBER , NOT YOUR SOUL ! ! !
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] oraz 42 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|