Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Gasienice do Linhaia 300 4x4
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 29.04.2024 08:48



Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Gasienice do Linhaia 300 4x4 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 26.02.2008 21:05
Posty: 130
Miejscowość: Dolnoslaskie
Quad: Yamaha Grizzly 700 FI EPS
PostWysłany: 15.03.2008 09:58 
Gasienice do Linhaia 300 4x4
Witam kolegow mam pytanie jak w temacie czy może ktorys z kolegow orientuje się czy sa w ogóle do dostania gasienice do Linhaia 300 4x4 i jaki jest ich koszt?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.12.2006 21:21
Posty: 905
Miejscowość: dolnośląskie
Quad: KRÓL
PostWysłany: 15.03.2008 13:14 
Za mało mocy do gąsienic !!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.10.2007 20:44
Posty: 129
Miejscowość: Łeba
Quad: Allroad CHALLANGER 300 ,SP 800 Touring
PostWysłany: 19.03.2008 09:34 
z tego co pamietam to taka zabawka kosztuje 13 tyś zł ale jak kolega powiedział za mała moc

_________________
Filmiki
http://pl.youtube.com/ptak060188

Mój team WWW
http://www.quadowisko.pc-help.pl/


 
Profil Tlen Gadu-Gadu

Rejestracja: 26.02.2008 21:05
Posty: 130
Miejscowość: Dolnoslaskie
Quad: Yamaha Grizzly 700 FI EPS
PostWysłany: 20.03.2008 10:18 
To do jakiego sprzetu jakiej pojemnosci można podpiac gasienice? Aby wszystko bylo ok?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.10.2007 20:44
Posty: 129
Miejscowość: Łeba
Quad: Allroad CHALLANGER 300 ,SP 800 Touring
PostWysłany: 21.03.2008 21:03 
Linhai nie nadaje się jak narazie to tego
polecam pojemności od 660

_________________
Filmiki
http://pl.youtube.com/ptak060188

Mój team WWW
http://www.quadowisko.pc-help.pl/


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2008 07:56
Posty: 257
Miejscowość: Kraków
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
PostWysłany: 21.03.2008 22:00 
Opory toczenia po założeniu gąsienic, wbrew pozorom nie wzrastają jakoś drastycznie, a Linhai po włączeniu reduktora ( L) ma wystarczająco duży moment napędowy, żeby poradzić sobie na gąsienicach na tym przełożeniu. Linhaie dają sobie przecież radę np. z odśnieżaniem za pomocą pługa, gdzie opory są znacznie większe, niz podczas jazdy na gąsienicach. A gąsienice służą do pokonywania bardzo trudnego terenu z raczej niewielkimi prędkościami, czyli właśnie szczególnie na przełożeniu terenowym. Natomiast na przełożeniu H raczej kiepsko by sobie radził, bo i na kołach odczuwalny jest niedobór momentu/mocy.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.12.2006 19:38
Posty: 1741
Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
PostWysłany: 21.03.2008 23:02 
za gąsienice kupisz drugiero linhaia :lol:

_________________
Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 26.02.2008 21:05
Posty: 130
Miejscowość: Dolnoslaskie
Quad: Yamaha Grizzly 700 FI EPS
PostWysłany: 22.03.2008 08:39 
Czyli z tego co mi kolega Mark napisal rozumiem ze bez wiekszych trudnosci da się jeździć Linhaiem na gasienicach?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2008 07:56
Posty: 257
Miejscowość: Kraków
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
PostWysłany: 22.03.2008 09:15 
tak jak pisałem, moim zdaniem na biegu terenowym da radę, ale osobiście nie próbowałem jazdy Linhaiem na gąsienicach. Poza tym jest jeszcze kwestia proporcji cenowych, o których wspomniał Darekk310, gąsienice są niewspółmiernie drogie, w stosunku do ceny Linhaia, a na pewno nie można by wykorzystać w tym quadzie ich pełnych możliwości ze względu na ograniczone parametry silnika - raczej spokojna jazda przeprawowa, niż szaleństwa w błocie, czy na śniegu.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.10.2007 20:44
Posty: 129
Miejscowość: Łeba
Quad: Allroad CHALLANGER 300 ,SP 800 Touring
PostWysłany: 22.03.2008 09:30 
A ktoś pomyślał co na to sprzęgło, oski i skrzynia ??

_________________
Filmiki
http://pl.youtube.com/ptak060188

Mój team WWW
http://www.quadowisko.pc-help.pl/


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2008 07:56
Posty: 257
Miejscowość: Kraków
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
PostWysłany: 22.03.2008 09:51 
sprzęgło, ośki i skrzynia specjalnie nie mają tu wiele do rzeczy, będa przenosić maksymalnie tylko taki moment obrotowy i taką moc, jakie da silnik, i na jakie są obliczone. Takie obciążenia występują również podczas jazdy na kołach. A w grząskim terenie, który dosłownie "betonuje" koła, układ napędowy będzie miał nawet lżej na gąsienicach, niż na kołach. Poza tym w Linhaiu 300 układ napędowy jest i tak przewymiarowany w stosunku do mocy silnika.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.12.2006 00:42
Posty: 275
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: Kymco MXU 500, Yamaha Wild Star 1600
PostWysłany: 25.03.2008 01:46 
Mark napisał(a):
Poza tym w Linhaiu 300 układ napędowy jest i tak przewymiarowany w stosunku do mocy silnika.


Ciekawe :idea:

_________________
czasem sama podróż sprawia więcej przyjemności niż dotarcie do celu


 
Profil ICQ
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.12.2006 00:42
Posty: 275
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: Kymco MXU 500, Yamaha Wild Star 1600
PostWysłany: 25.03.2008 01:49 
Jak jest bardzo zle z warunkami na trasie można zawsze pomyśleć o łańcuchach a w najgorszym wypadku o oplocie grubej liny

_________________
czasem sama podróż sprawia więcej przyjemności niż dotarcie do celu


 
Profil ICQ
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.