Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Z LINHAIA 300 4X4 NA 700
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 29.04.2024 04:10



Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Z LINHAIA 300 4X4 NA 700 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 26.02.2008 21:05
Posty: 130
Miejscowość: Dolnoslaskie
Quad: Yamaha Grizzly 700 FI EPS
PostWysłany: 07.04.2008 22:00 
Z LINHAIA 300 4X4 NA 700
Witam wszystkich kolegow mam takie pytanie co byscie polecili
Mam teraz Linhaia 300 4x4 i pewnie przez dlugi czas go nie zmienie na nic innego z powodu funduszy
Ale kiedys chcial bym sobie kupić jakas 700 pytanie tylko jaka czy Suzuki KING QUADA czy Polarisa Sportsmana czy może YAMAHE Grizzly
Ktora z tych maszyn byla by najlepsza waszym zdaniem.
dzięki za opinie.


 
Profil
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2006 09:31
Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
PostWysłany: 07.04.2008 22:06 
oto jest pytanie!
Podpowiem, że kilku użytkowników LH zamieniło go z biegiem czasu na KQ ;-)

_________________
PAZUR
POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p
HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo...... :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.09.2007 18:19
Posty: 88
Miejscowość: Warszawa
Quad: CF-MOTO 500
PostWysłany: 07.04.2008 22:09 
Kolego jak się przymierzasz do kupna quada za długi czas to po co 700 King quada jest już 750 ;)

_________________
MoD.


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 26.02.2008 21:05
Posty: 130
Miejscowość: Dolnoslaskie
Quad: Yamaha Grizzly 700 FI EPS
PostWysłany: 07.04.2008 22:10 
Czyli KQ nad Polarisa I YAMAHE? nie znam się wiec pytam czyz by byla to lepsza maszyna? :)


 
Profil

Rejestracja: 26.02.2008 21:05
Posty: 130
Miejscowość: Dolnoslaskie
Quad: Yamaha Grizzly 700 FI EPS
PostWysłany: 07.04.2008 22:13 
Wiem ze dzisiaj jest 700 jutro 750 a pojutrze 800
Chodzi mi o wieksza pojemnosc i dlatego pytanie który z tych quadow waszym zdaniem byl by najlepszy badz byl by w czolowce


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.10.2007 20:44
Posty: 129
Miejscowość: Łeba
Quad: Allroad CHALLANGER 300 ,SP 800 Touring
PostWysłany: 08.04.2008 07:27 
Ja teraz się szykuje na Sportsmana 800 ....z miana po lecie jak kasa będzie

_________________
Filmiki
http://pl.youtube.com/ptak060188

Mój team WWW
http://www.quadowisko.pc-help.pl/


 
Profil Tlen Gadu-Gadu

Rejestracja: 26.02.2008 21:05
Posty: 130
Miejscowość: Dolnoslaskie
Quad: Yamaha Grizzly 700 FI EPS
PostWysłany: 08.04.2008 15:14 
Czyli widac ze wszystkie z tych marek sa dobre jedni wola KQ inni Sportsmana czyli pewnie tzeba wybrac to co będzie się podobalo wizualnie?


 
Profil

Rejestracja: 18.02.2008 20:12
Posty: 28
Miejscowość: bytom
PostWysłany: 08.04.2008 16:42 
KQ jest najtanszy w zakupie i nie awaryjny, grizzli mam małą kanape i podobno wspomaganie jest wadliwe, ja bym stawial na Rincona, tylko ze mocy ma malo 36 KM chyba, ale za to nie do zajechania, a Polarisy dosc dobre ale brzydkie w mojej ocenie:),
pozdr


 
Profil

Rejestracja: 18.02.2008 20:12
Posty: 28
Miejscowość: bytom
PostWysłany: 08.04.2008 16:44 
a zreszta kazdy z tych quadow w porownaniu z naszymi chiniolami jest rewelacyjny:)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.10.2007 20:44
Posty: 129
Miejscowość: Łeba
Quad: Allroad CHALLANGER 300 ,SP 800 Touring
PostWysłany: 08.04.2008 20:37 
Już tak nie dramatyzuj ........... jak się zrobi chińczyka po własnej myśli to jest OK tylko ze mało mocy .... to dla mnie jest jedyna przyczyna zmiany maszyny

_________________
Filmiki
http://pl.youtube.com/ptak060188

Mój team WWW
http://www.quadowisko.pc-help.pl/


 
Profil Tlen Gadu-Gadu

Rejestracja: 18.02.2008 20:12
Posty: 28
Miejscowość: bytom
PostWysłany: 09.04.2008 06:16 
Ptak napisał(a):
Już tak nie dramatyzuj ........... jak się zrobi chińczyka po własnej myśli to jest OK tylko ze mało mocy .... to dla mnie jest jedyna przyczyna zmiany maszyny

masz racje, ale mialem na mysli maszyny seryjne:)
jak się poprawia chinczyka stopniowo, to z czasem stanie się nawet bezawaryjny:)
ps. kiedys pisalem tu na forum ze mam luz na drazku kierowniczym, Ty odpisales ze się przyzwyczailes, mi udalo się to skasowac, jak jestes zainteresowany jak to daj znac, opisze szczegołowo,
pozdr


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.01.2008 14:51
Posty: 8
Miejscowość: Świerklaniec, Tarnowskie Góry
Quad: ATV Allroad 300
PostWysłany: 10.04.2008 09:32 
Podpowiedz jak to skasowałeś, powoli zaczynam wyczuwać luz w swoim allroadzie ... ://


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.10.2007 20:44
Posty: 129
Miejscowość: Łeba
Quad: Allroad CHALLANGER 300 ,SP 800 Touring
PostWysłany: 10.04.2008 12:56 
Dołączam się do kolegi ... informacji nigdy za wiele

_________________
Filmiki
http://pl.youtube.com/ptak060188

Mój team WWW
http://www.quadowisko.pc-help.pl/


 
Profil Tlen Gadu-Gadu

Rejestracja: 18.02.2008 20:12
Posty: 28
Miejscowość: bytom
PostWysłany: 10.04.2008 14:04 
a wiec:
zajrzyjcie na link:
http://www.atvsweden.se/sv/category/163/steering_column
problem tkwi w elemencie nr 10, w nim osadzone jest łożysko, element ten zrobiony jest z aluminium wiec jest miekie i łożysko zaczyna w nim pracowac,
rozwiazanie jest proste, albo dorobic na wzor taki element tylko ze stali lub (tak jak u mnie) w serwisie napawali mi przy gornej części dodatkowy kołnierz tak ze łozysko nie ma mozliwosci się podniesc(nie wiem czy pisze jasno) i sprawa załatwoina,
mateusztg - w Twoim przypadku nie bedziesz mial problemu, bo robili mi to w T.G na Gliwickiej, wiec tylko powiedz im o co chodzi i Ci zrobia, koszt 50 zl,
pozdr


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2008 07:56
Posty: 257
Miejscowość: Kraków
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
PostWysłany: 10.04.2008 15:57 
Arek, jesteś pewien, że ten element nr 10 jest u Ciebie w Challengerze aluminiowy? W Linhaiu jest stalowy ocynkowany, wycięty z blachy o grubości ok. 3 mm z wytłoczonym wywiniętym do góry kołnierzem usztywniającym. Zadaniem tego elementu jest - tak jak piszesz - ustalanie łożyska od góry, aby nie podnosiło się w swoim gnieździe w ramie. Nie słyszałem żeby w Linhaiach był z tym jakiś problem. Jeśli w Challengerze zastosowano jakiś inny patent, to wynika z tego, że niezbyt udany, na szczęście prosty do naprawienia. Pozdrawiam.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.