Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Przygotowanie CFmoto300/Linhai na głębszą wodę [PORADNIK]
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 22:17



Odpowiedz  [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Przygotowanie CFmoto300/Linhai na głębszą wodę [PORADNIK] 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 07.02.2010 12:45
Posty: 191
Miejscowość: Racławówka
Quad: CFmoto300
PostWysłany: 21.04.2010 20:56 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
fabiq
Witaj! Kiedyś pisałeś o uszczelnianiu allroad300 jakiego silikonu użyłeś do cewki o jaki prosić w sklepie bo jestem zielony


 
Profil

Rejestracja: 07.06.2010 18:59
Posty: 3
Quad: Allroad 300 is 4x4
PostWysłany: 08.06.2010 18:11 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
dzięki jestes bossem jak ino zakupie przekazniki ziiany biegow biore się do pracy zrobię go identyznie tak jak Ty mam nadzieje ze mi wyjdzie jeszcze raz dzięki aa jzu to druguje


 
Profil

Rejestracja: 07.02.2010 12:45
Posty: 191
Miejscowość: Racławówka
Quad: CFmoto300
PostWysłany: 08.06.2010 18:16 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
Teraz jak były powodzie to coś mi dławiło quada przy dużej wodzie ale mimo zmiany fajki kabla i uszczelnieniu silikonem połączeń między nimi ale wydaje mi się że przyczyna jest w nieszczelnych kostkach instalacji lub tych czujników od zmiany biegów


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.02.2009 11:24
Posty: 673
PostWysłany: 10.06.2010 22:36 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
Czas podsumowania zmian.
Zrobiłem tak jak kolega fabiq napisał dla mojego Allroad300 - uszczelnienie przekładni, wyprowadziłem odpowietrzenia, generalnie cały przegląd z wymianami wszystkich płynów.
Pojechałem na głębszą wodę, wjechałem po koła i co - zgasł.
Wyciągnęli mnie grizlakiem i żeby było mało utopili go przy okazji po sama kierownicę.
Wyjechaliśmy za pomocą Patrola 4x4 i liny holowniczej, po wyjeździe na suchy ląd grizlak spuścił wodę z paska, mój CF300 się dławił i nawet nie myślał o odpaleniu.
Koledzy z Grizzli i Kingquad750 dalej się bawili, mój CF300 się dławił, oni pojechali a ja po 2h w końcu go odpaliłem - już myślałem że czeka mnie pchanie do domu CF300.

Jaki był wynik tych upgrade-ów CF300 ?
Dnia następnego sprzedałem CF300 i kupiłem nowego KQ750 AXi.

Wniosek osobisty wniosek - z syrenki mercedesa nie zrobisz.

Koledzy, nie żebym się czepiał, bo znam to z autopsji, wszystko należy robić w miarę możliwości i realnej aktywności maszyny - stosunku mocy do wykonania.
Też chciałem mieć taki pojazd jak znajomi i chciałem go zrobić z CF300 - niestety nie wyszło.
Po zakupie KQ750 AXi spalanie wzrosło mi x2 ale teraz więcej czasu spędzam na quadzie niż pod nim.
W kwestii jazdy, to jednak jest przeskok jakościowy. Zdaje sobie sprawę że ten zakup to 2 / 3 krotność koszta zakupu CF300, ale jak ktoś złapie tego bakcyla to prędzej czy później zakupi coś lepszego.
Jedno co dało mi CF300 oprócz doświadczenia z jazdy - to ogromna wiedza w kwestii eksploatacji i obsługi, bo więcej przy nim "grzebałem" naprawiałem niż na nim jeździłem.
Każdy z was musi podjąć własną decyzję co dalej i czy czas na zmiany.

P.S Z tego co wiem, kolega fabiq też wymienił maszynę na coś innego.

Powodzenia.

_________________
Valkien
ATV-IRBIS-SQUAD


 
Profil

Rejestracja: 07.02.2010 12:45
Posty: 191
Miejscowość: Racławówka
Quad: CFmoto300
PostWysłany: 11.06.2010 16:53 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
Koledzy czy jest ktoś kto drążki kierownicze zastąpił zamiennikami lepszej jakości proszę o pomoc bo na oryginałach zrobiłem tylko 500km i są bardziej wybite niż poprzednie


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2009 19:06
Posty: 1552
Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
PostWysłany: 17.09.2010 21:05 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
same koncowki drazkow kierowniczych pasuja od Polarisa Sportsmana 500-800, wszystkie sa takie same mozesz dostac je w wielu miejscach

co do samego sprzetu typu CF300 czy też blizniaczej konstrukcji Linhai to co tu duzo gadac, swietny Sprzęt do pojezdzenia w lekkim terenie, przy odrobinie fantazji można nawet jeździć na grubsze przeprawy z wiekszymi kolegami pod warunkiem ze ma się czas i sily na opieke nad sprzetem

psuja się wszystkie jesli sa uzytkowane w ciezkich warunkach czy to japonce czy też chinczyki albo nawet amerykanczyki

ja przesiadlem się na wiekszy Sprzęt który za niewiele wiecej oferuje lepsza zabawe w terenie jednak również wymaga opieki http://atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=21186 jak kazdy inny Sprzęt

_________________
Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq :)
MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl


 
Profil WWW

Rejestracja: 07.02.2010 12:45
Posty: 191
Miejscowość: Racławówka
Quad: CFmoto300
PostWysłany: 21.09.2010 18:02 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
Dzięki za info kolego mudmarker :P Mam pytanie skoro końcówki od Polarisa pasują to czemu w swoim miałeś od mercedesa bo to chyba Ty pisałeś że takie posiadałeś?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2009 19:06
Posty: 1552
Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
PostWysłany: 16.11.2010 10:42 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
montowalem cale drazki kierownicze od BMW to fakt, nie bylo to do konca dobre rozwiazanie jednak przy cenach koncowek ktore można pozniej zastosowac oplaca się trochę poglowkowac, jednak trzeba w takim wypadku trochę inwencji tworczej a koncowki Polarisa pasuja bez przerobek

_________________
Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq :)
MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl


 
Profil WWW

Rejestracja: 07.02.2010 12:45
Posty: 191
Miejscowość: Racławówka
Quad: CFmoto300
PostWysłany: 16.11.2010 10:50 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
Kolejne pytanie może głupie ale czy końcówki drążków od Polarisa są z lepszego materiału? Bardziej twardego?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.11.2010 00:18
Posty: 6
Miejscowość: Warszawa
Quad: Allroad 300
PostWysłany: 08.12.2010 02:33 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
Image
Witam , wymieniłem świecę , fajkę , przewody , to coś od bezpieczników , blablabla , ogólnie rzecz biorąc wymieniłem całą elektrykę chińską , wszystko działa bez problemów , uszczelniłem wlot powietrza , zrobiłem rury i kominy wlotu i wylotu powietrza skrzyni pasowej . I tutaj mam problem :na tym zdjęciu koła pasowe są już zdjęte jak je zdjąć ? widzę (patrząc od przodu quada ) mniejsze koło , pasek większe koło , nakrętka na tylnym kole pasowym jak ją ruszam to kręci się całość , nie chcę nic popsuć , jak to zdjąć żeby przykleić tą czarną plastikową osłonę widzianą na zdjęciu do skrzyni ? czy użyć siły (klucz pneumatyczny udarowy ) , jak zablokować to koło ? Mistrzu pomóż a na pewno odwdzięczę się gdzieś na bezdrożach . mam bazę 30 km od Olsztyna . BUYANG RZĄDZI .

_________________
BrudnyHarry


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.09.2007 01:28
Posty: 491
Quad: Grizzly
PostWysłany: 08.12.2010 10:35 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
klucz pneumatyczny rozwiąże problem , nie radzę brać się za to ze zwykłą grzechotką bo zniszczysz wariator a szkoda.

_________________
Pozdrawiam


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.11.2010 00:18
Posty: 6
Miejscowość: Warszawa
Quad: Allroad 300
PostWysłany: 02.02.2011 20:08 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
użyłem klucza pneumat , udało się , zrobiłem wszystko wegług twojego opisu . złożyłem wszystko i tu pojawił się metaliczny stuk na kole pasowym sprzęgła . kręci się ten dzwon pod śrubą mocującą sprzęgło na jałowym biegu mimo że nie powinien , nie wchodzi bieg zgrzyt przy wrzucaniu , zmniejszyłem obroty nic to nie daje . pomocy , co robić ?

_________________
BrudnyHarry


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2009 10:47
Posty: 115
Miejscowość: Cedry Wielkie
Quad: SKRADZIONY :[
PostWysłany: 02.02.2011 20:55 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
kolego to koło pasowe jak Ty to nazywasz patrząc od przodu quada to wariator, w środku znajduje się 8 wałków które najprawdopodobniej Ci się rozsypały podczas demontażu wariatora, odkręć ten wariator i od tył będzie taka blaszka na 4 śróbki na wkrętaka krzyżaka odręć je i zdemontuj tą blaszkę zobaczysz wałki które będziesz musiał ładnie poukładać w bieżniach, potem wszystko poskładaj uważając by znowu wałki się nie rozsypały i z głowy
pozdrawiam


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.11.2010 00:18
Posty: 6
Miejscowość: Warszawa
Quad: Allroad 300
PostWysłany: 06.02.2011 16:25 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
dziękuje pomogło , pozdro

_________________
BrudnyHarry


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.01.2010 19:58
Posty: 458
Miejscowość: OKOLICE POZNANIA
Quad: TAKI MAŁY CZERWONY TYLKO 52KM
Poprzednie quady: LINHAI 300 4X4
PostWysłany: 27.02.2011 19:28 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
koledzy powiedzcie mi dokładnie w którym miejscu jest to odpowietrzenie gaźnika bo na tych zdjęciach to nie widać a mam chyba ze 2 miejsca gdzie mogę wężyk zamontować pomocy bo tylko to mi zostało do zrobienia a mam linhai 300

_________________
paliwo 50zł, opony szt 250zł, frajda z jazdy quadem bezcenna :D

FILMY BY KRYSTIANO

JEST NOWA BESTIA :) JUPIIII


 
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.