Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - LINHAI 300 4x4 jak zdiąć blokadę prędkości-obrotów?
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 29.04.2024 02:08



Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
LINHAI 300 4x4 jak zdiąć blokadę prędkości-obrotów? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.05.2007 07:38
Posty: 39
Miejscowość: Nowy Sącz, Nawojowa
Quad: CF Moto 500 LONG
PostWysłany: 01.11.2007 14:35 
LINHAI 300 4x4 jak zdiąć blokadę prędkości-obrotów?
Wiem że w różnych zakładkach temat był poruszany. Nigdzie jednak nie odnalazłem konkretnego opisu jak to zrobić samemu. Nie chodzi mi o speed limiter na wstecznym biegu tylko jak zwiększyć prędkość jadąc do przodu. Bo momentami blokada obrotów mnie dobija. Proszę o konkrety. Kto ma taką modyfikację u siebie i jak ją przeprowadzić albo gdzie w małopolsce.
Pozdrawiam,
DB


 
Profil Gadu-Gadu
Free Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.11.2006 22:06
Posty: 5363
Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
PostWysłany: 01.11.2007 18:46 
Zostaw to tak jak jest nie martw się że jedzie tylko 75 km/h jeśli chcesz mieć mocniejszy sprzęt to pomyśl nad zmianą wariatora a nie nad przesuwaniem maksymalnej prędkości obrotowej silnika....

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów

ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY

Fotosy


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 01.11.2007 21:19 
Sanol napisał(a):
nie nad przesuwaniem maksymalnej prędkości obrotowej silnika....


Posłuchaj Sanol'a. Bezawaryjność sprzetu może dotyczyć tylko tych obrotów, do których dokręca się fabrycznie. Zdjecie ogranicznika, czy przestawienie go o 1000 w górę może spowodować iż tłok zrobi ci dodatkową dziurę w zadku, wydostając się na wolność najkrótszą drogą czyli przez głowicę. Uwierz, nie jest to przyjemne ;)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.05.2007 07:38
Posty: 39
Miejscowość: Nowy Sącz, Nawojowa
Quad: CF Moto 500 LONG
PostWysłany: 03.11.2007 14:30 
problem jest taki
mój nie idzie 75 tylko 60. Moc ma ogromną dwóch 100 kg gości pod stromą górę tylko na drodze 60 i odcięcie zapłonu. Napiszcie czy może jest jakaś drobna regulacja na dyszy w gaźniku czy coś. Wężyk odpowietrzenia baku drożny kolanko łączące air box z qaźnikiem ok. Sam gaźnik czyściłem specjalnym środkiem do paliwa dodałem też oczyszczacz i uszlachetniacz. no nie wiem co to może być. Wszystkie dotychczasowe Wasze rady na nic. Proszę o konkretną pomoc


 
Profil Gadu-Gadu
Free Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.11.2006 22:06
Posty: 5363
Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
PostWysłany: 03.11.2007 18:38 
Może Ci licznik oszukuje ??

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów

ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY

Fotosy


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.05.2007 07:38
Posty: 39
Miejscowość: Nowy Sącz, Nawojowa
Quad: CF Moto 500 LONG
PostWysłany: 03.11.2007 19:09 
Dzięki kolego
Właśnie do diabła nie oszukuje przy fabii pokazuje 60 przy passacie ok 58
przy e 36 poniżej 60. proszę napiszcie jak się ściąga blokadę na moje ryzyko i odpowiedzialność.


 
Profil Gadu-Gadu
Free Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.11.2006 22:06
Posty: 5363
Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
PostWysłany: 03.11.2007 19:28 
aXid pomóż koledze ja się tylko trochę na tym znam i nie mam zielonego pojęcia co to może być

może mu się wariator do końca nie zaciska ??

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów

ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY

Fotosy


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 03.11.2007 20:06 
Hmmm... można to sprawdzić tylko w jeden sposób. Zdjąć obudowę skrzyni pasowej, i przejechać się po ustronnym (by w nikogo nie przyłoić) asfalcie patrząc na zachowanie skrzyni. Jeśli sprzęgło napędzane (tylne) otworzy się tak że pasek dojdzie do końca talerza (do środka wałka na którym osadzone jest sprzęgło) a sprzegło napędowe/wariator (to z przodu) otworzy się tak że pasek będzie pracował praktycznie na samej końcówce sprzęgła (blisko górnej krawedzi) to jest w porzadku. Jak nie - to coś nie tak ze skrzynią.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Free Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.11.2006 22:06
Posty: 5363
Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
PostWysłany: 03.11.2007 20:46 
Ślepy nie widzę innej opcji tylko weź sprzęt'a i przejedź się do Piotra

p.s.
nie chce tu reklamować kogokolwiek bo jestem tu małym robaczkiem ale mam sentyment do Linhai'a za to co mnie nauczył i wiem że to dobra maszynka jeśli tylko się o nią dba.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów

ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY

Fotosy


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 03.11.2007 21:05 
Jest jeszcze jeden, bardzo prosty sposób bez ingerencji w konstrukcję, a do zrobienia skoro piszesz że kopa ma dużego, tylko prędkosc nie ta. Załóż większe opony. Miałem ostatnio ten sam problem, w Kawasaki Bayou 220. Sprzęt ekstra, tylko jak brat jeździ z 660 i więcej, to utrzymać te 60 km/h cały czas na pełnym gazie to katorga dla silnika. Oponki powiększyłem, z 22 do 25 - i problem zniknął. Przybyło ponad 10 km/h, róznicy w mocy praktycznie się nie wyczuwa, zwłaszcza tam gdzie potrzebujesz szybkości, a nie zrywności.

Aczkolwiek sprawdź najpierw to co napisałem powyżej.

EDIT : Bym zapomniał - postaraj się zdobyć miernik z możliwością pomiaru częstotliwości/prędkości obrotow silnika. Sprawdz do jakiego momentu się dokręca, da ci to miarodajny odczyt czy coś jest nie tak z samym silnikiem, czy z przeniesieniem napędu.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.09.2007 01:28
Posty: 491
Quad: Grizzly
PostWysłany: 04.11.2007 18:10 
Mój chall..300 śmiga 80-85 max km/h na prostej. Ciekawe dlaczego Twój tylko 60-65. Ja nie słyszałem o żadnej blokadzie

_________________
Pozdrawiam


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 26.02.2008 21:05
Posty: 130
Miejscowość: Dolnoslaskie
Quad: Yamaha Grizzly 700 FI EPS
PostWysłany: 05.03.2008 11:22 
Jaki dystans potrzebujesz kolego aby napedzic go do 80 km/h ?
I mam jeszcze jedno pytanie jakie sa najlesze obroty chodzi mi o jakis przedzial może obrotow w ktorych się nie katuje L300 czy może chodzic na 2000 obrotow i na 7000 czy jest to dla niego meczarnia?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28.07.2006 08:55
Posty: 239
Miejscowość: Kraków
Quad: Linhai 300 4x4
PostWysłany: 05.03.2008 11:45 
w Linhaiu jest bezstopniowa skrzynia automatyczna więc wysokość obrotów zależy od prędkości jazdy
jedyna rada to staraj się używać reduktora do ostrych podjazdów oraz taplania w błocie, na pewno w ten sposób zaoszczędzisz silnik i sprzegło


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2008 07:56
Posty: 257
Miejscowość: Kraków
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
PostWysłany: 05.03.2008 11:46 
Przy 2000 obr/min nie pojedziesz, ponieważ przy takich obrotach sprzęgło odśrodkowe jeszcze nie chwyta.


 
Profil

Rejestracja: 26.02.2008 21:05
Posty: 130
Miejscowość: Dolnoslaskie
Quad: Yamaha Grizzly 700 FI EPS
PostWysłany: 05.03.2008 11:52 
Czyli jak Jadę po drodze np asfaltowej to mimo ze będzie 6000 czy 7000 to nic mu to nie szkodzi?
Jedynie na podjazdach uzywac reduktora no i 4x4 ?


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.