Autor |
Wiadomość |
Ślepy
Rejestracja: 20.05.2007 07:38 Posty: 39 Miejscowość: Nowy Sącz, Nawojowa
Quad: CF Moto 500 LONG
|
Wysłany: 01.11.2007 14:35
LINHAI 300 4x4 jak zdiąć blokadę prędkości-obrotów?
Wiem że w różnych zakładkach temat był poruszany. Nigdzie jednak nie odnalazłem konkretnego opisu jak to zrobić samemu. Nie chodzi mi o speed limiter na wstecznym biegu tylko jak zwiększyć prędkość jadąc do przodu. Bo momentami blokada obrotów mnie dobija. Proszę o konkrety. Kto ma taką modyfikację u siebie i jak ją przeprowadzić albo gdzie w małopolsce.
Pozdrawiam,
DB
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 01.11.2007 18:46
Zostaw to tak jak jest nie martw się że jedzie tylko 75 km/h jeśli chcesz mieć mocniejszy sprzęt to pomyśl nad zmianą wariatora a nie nad przesuwaniem maksymalnej prędkości obrotowej silnika....
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 01.11.2007 21:19
Sanol napisał(a): nie nad przesuwaniem maksymalnej prędkości obrotowej silnika....
Posłuchaj Sanol'a. Bezawaryjność sprzetu może dotyczyć tylko tych obrotów, do których dokręca się fabrycznie. Zdjecie ogranicznika, czy przestawienie go o 1000 w górę może spowodować iż tłok zrobi ci dodatkową dziurę w zadku, wydostając się na wolność najkrótszą drogą czyli przez głowicę. Uwierz, nie jest to przyjemne
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
Ślepy
Rejestracja: 20.05.2007 07:38 Posty: 39 Miejscowość: Nowy Sącz, Nawojowa
Quad: CF Moto 500 LONG
|
Wysłany: 03.11.2007 14:30
problem jest taki
mój nie idzie 75 tylko 60. Moc ma ogromną dwóch 100 kg gości pod stromą górę tylko na drodze 60 i odcięcie zapłonu. Napiszcie czy może jest jakaś drobna regulacja na dyszy w gaźniku czy coś. Wężyk odpowietrzenia baku drożny kolanko łączące air box z qaźnikiem ok. Sam gaźnik czyściłem specjalnym środkiem do paliwa dodałem też oczyszczacz i uszlachetniacz. no nie wiem co to może być. Wszystkie dotychczasowe Wasze rady na nic. Proszę o konkretną pomoc
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 03.11.2007 18:38
Może Ci licznik oszukuje ??
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
Ślepy
Rejestracja: 20.05.2007 07:38 Posty: 39 Miejscowość: Nowy Sącz, Nawojowa
Quad: CF Moto 500 LONG
|
Wysłany: 03.11.2007 19:09
Dzięki kolego
Właśnie do diabła nie oszukuje przy fabii pokazuje 60 przy passacie ok 58
przy e 36 poniżej 60. proszę napiszcie jak się ściąga blokadę na moje ryzyko i odpowiedzialność.
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 03.11.2007 19:28
aXid pomóż koledze ja się tylko trochę na tym znam i nie mam zielonego pojęcia co to może być
może mu się wariator do końca nie zaciska ??
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 03.11.2007 20:06
Hmmm... można to sprawdzić tylko w jeden sposób. Zdjąć obudowę skrzyni pasowej, i przejechać się po ustronnym (by w nikogo nie przyłoić) asfalcie patrząc na zachowanie skrzyni. Jeśli sprzęgło napędzane (tylne) otworzy się tak że pasek dojdzie do końca talerza (do środka wałka na którym osadzone jest sprzęgło) a sprzegło napędowe/wariator (to z przodu) otworzy się tak że pasek będzie pracował praktycznie na samej końcówce sprzęgła (blisko górnej krawedzi) to jest w porzadku. Jak nie - to coś nie tak ze skrzynią.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 03.11.2007 20:46
Ślepy nie widzę innej opcji tylko weź sprzęt'a i przejedź się do Piotra
p.s.
nie chce tu reklamować kogokolwiek bo jestem tu małym robaczkiem ale mam sentyment do Linhai'a za to co mnie nauczył i wiem że to dobra maszynka jeśli tylko się o nią dba.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 03.11.2007 21:05
Jest jeszcze jeden, bardzo prosty sposób bez ingerencji w konstrukcję, a do zrobienia skoro piszesz że kopa ma dużego, tylko prędkosc nie ta. Załóż większe opony. Miałem ostatnio ten sam problem, w Kawasaki Bayou 220. Sprzęt ekstra, tylko jak brat jeździ z 660 i więcej, to utrzymać te 60 km/h cały czas na pełnym gazie to katorga dla silnika. Oponki powiększyłem, z 22 do 25 - i problem zniknął. Przybyło ponad 10 km/h, róznicy w mocy praktycznie się nie wyczuwa, zwłaszcza tam gdzie potrzebujesz szybkości, a nie zrywności.
Aczkolwiek sprawdź najpierw to co napisałem powyżej.
EDIT : Bym zapomniał - postaraj się zdobyć miernik z możliwością pomiaru częstotliwości/prędkości obrotow silnika. Sprawdz do jakiego momentu się dokręca, da ci to miarodajny odczyt czy coś jest nie tak z samym silnikiem, czy z przeniesieniem napędu.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
Adam72
Rejestracja: 16.09.2007 01:28 Posty: 491
Quad: Grizzly
|
Wysłany: 04.11.2007 18:10
Mój chall..300 śmiga 80-85 max km/h na prostej. Ciekawe dlaczego Twój tylko 60-65. Ja nie słyszałem o żadnej blokadzie
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
martinluterking
Rejestracja: 26.02.2008 21:05 Posty: 130 Miejscowość: Dolnoslaskie
Quad: Yamaha Grizzly 700 FI EPS
|
Wysłany: 05.03.2008 11:22
Jaki dystans potrzebujesz kolego aby napedzic go do 80 km/h ?
I mam jeszcze jedno pytanie jakie sa najlesze obroty chodzi mi o jakis przedzial może obrotow w ktorych się nie katuje L300 czy może chodzic na 2000 obrotow i na 7000 czy jest to dla niego meczarnia?
|
|
|
|
Bold
Rejestracja: 28.07.2006 08:55 Posty: 239 Miejscowość: Kraków
Quad: Linhai 300 4x4
|
Wysłany: 05.03.2008 11:45
w Linhaiu jest bezstopniowa skrzynia automatyczna więc wysokość obrotów zależy od prędkości jazdy
jedyna rada to staraj się używać reduktora do ostrych podjazdów oraz taplania w błocie, na pewno w ten sposób zaoszczędzisz silnik i sprzegło
|
|
|
|
Mark
Rejestracja: 23.01.2008 07:56 Posty: 257 Miejscowość: Kraków
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
|
Wysłany: 05.03.2008 11:46
Przy 2000 obr/min nie pojedziesz, ponieważ przy takich obrotach sprzęgło odśrodkowe jeszcze nie chwyta.
|
|
|
|
martinluterking
Rejestracja: 26.02.2008 21:05 Posty: 130 Miejscowość: Dolnoslaskie
Quad: Yamaha Grizzly 700 FI EPS
|
Wysłany: 05.03.2008 11:52
Czyli jak Jadę po drodze np asfaltowej to mimo ze będzie 6000 czy 7000 to nic mu to nie szkodzi?
Jedynie na podjazdach uzywac reduktora no i 4x4 ?
|
|
|
|