Autor |
Wiadomość |
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 28.06.2007 17:01
Na pewno wkrótce pojawią się jakieś używane Lucky Stary od osób, które chcą czegoś więcej niż 250 ccm. Jednak zadziwiające jest to, że większość nabywców i użytkowników LS nie dokonała zbycia swoich pojazdów w pierwszym okresie tylko planuje to zrobić w jakiejś dalszej przyszłości. Świadczy to o tym, że ten pojazd spełnił ich oczekiwania. Przy tej ilości sprzedanych LS-ów nie ma prawie wcale używanych na rynku.
Jeśli chodzi o "przekalibrowanie" rozmiaru quada i zbyt wczesny zakup większego pojazdu to zdarza się to większości z nas. Jeśli nic się nie wydarzy co mogłoby zniechęcić do jazd w ogóle, to prędzej czy później się go opanuje. Na LS 250 też można zrobić sobie krzywdę i wtedy nie chce się quada tylko miękką kanapę żeby nic nie bolało.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
zielony-zi
Rejestracja: 24.06.2007 21:53 Posty: 2
|
Wysłany: 04.07.2007 20:07
Ja jednak podtrzymuję zdanie kolegi, lepiej odkręcić gaz niż ma później zabraknąć mocy, krzywdę można sobie zrobić na rowerku z trzema kołami z tyłu!!! hi hi
|
|
|
|
soraj
Rejestracja: 15.02.2006 02:25 Posty: 16
Quad: prawdopodobnie LTR 450
|
Wysłany: 27.12.2007 23:25
Moim pierwszym quadem był ltr 450 i mocy brakowało mi od początku. Moja pierwsza jazda to było rozczarowanie brakiem mocy, ale powyjmowałem kryzy z tłumika, a potem to już poszło z górki (czytaj tuning na maxa).
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 28.12.2007 08:28
soraj napisał(a): Moim pierwszym quadem był ltr 450 i mocy brakowało mi od początku. Moja pierwsza jazda to było rozczarowanie brakiem mocy, ale powyjmowałem kryzy z tłumika, a potem to już poszło z górki (czytaj tuning na maxa).
Świetnie, ale w drodze o bezpieczeństwo nie polecałbym "twojej drogi" rozwoju wszystkim początkującym Naprawdę sprzęt powinno się dobierać do umiejętności i... zakładać pewien margines na rozwój - moja opinia
|
|
|
|
Ł-y-S-y
Rejestracja: 14.10.2007 08:02 Posty: 277 Miejscowość: Pruszcz Gdański
Quad: LTR 450
|
Wysłany: 30.12.2007 18:59
A ja jeżdżę LS-em 300 i uważam, że w terenie jest mocny aż nadto dla początkujcych Bo jeżeli chodzi o asfalt to nawet dziecko 12 letnie potrafi odkręcić manetkę na prostej na maxa i z czasem też powie, że mu mocy brakuje
|
|
|
|
bialykk
Rejestracja: 10.12.2007 21:41 Posty: 18 Miejscowość: Kędzierzyn-Kożle
Quad: LS300S, Renegade 800 X
|
Wysłany: 30.12.2007 19:31
Dwóch moich znajomych, którzy kupili LS300 miało połamane plastiki w ten sam dzień bo na drugi zamawiali już nowe komplety, trzeci po 3 dniach zamawiał. I nie były to młokosy tylko dorośli ludzie także uważam, że dla początkujących albo takich co ekstremalnych wrażeń nie potrzebują to mocy w LS-ie jest pod dostatkiem. A jazda quadem, który nie ma mechanizmu różnicowego w ośce może być zgubna na pierwszym zakręcie, nawet przy małym silniku dla kogoś kto jedzie pierwszy raz albo ma małe doświadczenie - wtedy o wywrotkę nie trudno.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 30.12.2007 20:03
bialykk napisał(a): A jazda quadem który nie ma mechanizmu różnicowego w ośce może być zgubna na pierwszym zakręcie nawet przy małym silniku dla kogoś kto jedzie pierwszy raz albo ma małe doświadczenie- wtedy o wywrotkę nie trudno
A jaki inny ma mechanizm różnicowy zwłaszcza w ośce?
|
|
|
|
bialykk
Rejestracja: 10.12.2007 21:41 Posty: 18 Miejscowość: Kędzierzyn-Kożle
Quad: LS300S, Renegade 800 X
|
Wysłany: 31.12.2007 10:35
Mechanizmy różnicowe mają samochody tych gości którzy wykoziołkowali i jak taki wsiądzie na quada to jego brak jest szybko odczuwalny
|
|
|
|
EmBe
Rejestracja: 07.03.2006 15:00 Posty: 1275 Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
|
Wysłany: 31.12.2007 11:40
To też muszą zasuwać autkami , że im się na quady udzieliło mnie się wydaje , że jazda autkiem z mechanizmem różnicowym, z jazdą na quadzie nic wspólnego nie ma. Po prostu nie wystarczający balans ciałem, przesadzenie czyt. niedostosowanie umiejętności do prędkości i się stało Bardziej o posiadaniu mechanizmu i różnicy w jeździe wypowie się posiadacz takiego quada po zmianie z ośki. Tutaj dostrzegam jakieś wytłumaczenie ewentualnej wywrotki, ale co u licha ma hulajnoga do roweru. Autko , a quad to zupełnie inne pojazdy i niech tak pozostanie
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 31.12.2007 12:07
Chcieli zatem poznać quada z tylnym mechanizmem różnicowym...
|
|
|
|
bialykk
Rejestracja: 10.12.2007 21:41 Posty: 18 Miejscowość: Kędzierzyn-Kożle
Quad: LS300S, Renegade 800 X
|
Wysłany: 31.12.2007 12:32
Ale mnie nie interesuje kto ode mnie quada kupuje i jak jeżdzi chodzi o to, że jak takiemu kozakowi dasz od razu coś mocnego to się zabić może I tak jak EmBe napisał jazda auta i quada
ma nie wiele wspólnego ale nie którzy tego nie zauważają
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 15.02.2008 19:04
Ja mialem kupić LS ale zdecydowalem się na mocniejsza maszynę bo jezdzilem LS i w terenie trochę brakowalo mi mocy wiec postanowilem kupić cos co mi wystarczy na dluzszy okres czasu i wybor padl na Kawasaki. Mimo tego ze maszyna jest mocna a ja jestem poczatkujacym to jakos sobie radze wszystko jest kwestia rozsadku.
_________________ Pozdrawiam, Radek KFX700 V-Twin Renegade 800 x W460 230GE 86'
|
|
|
|
Remus
Rejestracja: 07.09.2004 13:29 Posty: 477 Miejscowość: Konstancin k.WAWY
Quad: Był R700 jest G700 ehh starzeje się :]
Poprzednie quady: LS300 Raptor 700
|
Wysłany: 15.02.2008 19:41
KFX jest konkretnym sprzetem,ale jesli ktoś chce cos kupić za niezbyt duze pieniadze to wydaje mi się ze lepiej zrobi kupujac nowego LSa niz uzywke,bo ciezko o taka w dobrym stanie(chcociaz zdarzaja się wyjatki).Sportcoupe porownaj ceny części zamiennych LSa i Kawy,a wtedy nie będzie już tak wesolo .
_________________ Pozdro
|
|
|
|
xpak
Rejestracja: 10.06.2008 13:58 Posty: 15
Quad: Polaris Sportsman 335
|
Wysłany: 16.07.2008 17:27
Witam, wlasnie też mysle nad kupnem uzywanego lsa coby miec czym pojezdzic po miescie i szutrach. Czy ten quad ma jakies slabe punkty, na ktore trzeba zwrocic szczegolna uwage? Czy ktoś ma takowego quada z duzym przebiegiem i miewal z nim powazne problemy? Ogolnie tematyka quadowa mi nie obca, wiec jak to będzie jakas padlina to z pewnoscia nie wezme, ale jak ktoś ma cos ciekawwego do napisania (cos czego jescze nie bylo na forum) to chetnie wyslucham i podziekuje
_________________ Kupię sporta - tani, do poszalenia - cokolwiek, może być do remontu, propo na maila
|
|
|
|
Ł-y-S-y
Rejestracja: 14.10.2007 08:02 Posty: 277 Miejscowość: Pruszcz Gdański
Quad: LTR 450
|
Wysłany: 16.07.2008 22:19
Remus napisał(a): KFX jest konkretnym sprzetem,ale jesli ktoś chce cos kupić za niezbyt duze pieniadze to wydaje mi się ze lepiej zrobi kupujac nowego LSa niz uzywke,bo ciezko o taka w dobrym stanie(chcociaz zdarzaja się wyjatki).Sportcoupe porownaj ceny części zamiennych LSa i Kawy,a wtedy nie będzie już tak wesolo .
ja napisze tak - balem się trochę o koszt części jak kupwalem Yamahe
Ale moje obawy okazaly się bzepodstawne - koszt części bardzo zblizony jak nie tanszy niz graty do LSa
|
|
|
|