Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Cf force 450 EFI EPS
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 26.04.2024 15:21



Odpowiedz  [ 113 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Cf force 450 EFI EPS 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 01.02.2016 09:26 
Re: Cf force 450 EFI EPS
DKfan napisał(a):
jak uważasz

wiesz jak jeżdżę - do takiej jazdy właśnie jest ten quad ;)

Pod fotelem fajnie to wygląda, spoko że główny bezpiecznik jest na wierzchu i nie trzeba nic robić po omacku jak w 800 :(
No i dostęp do airboxa o wiele lepszy niż w 500 chodź równie nisko jest sam airbox.
darekp napisał(a):
Ciekawe czy jak 500 się skończą jak będzie z częściami czy nie podrożeją albo nie znikną.

Będą przez jakiś czas a później znikną.
Ktoś kupi kontener albo dwa bezpośrednio od ryżowców i zrobi sobie "monopol".


 
Profil

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 01.02.2016 09:40 
Re: Cf force 450 EFI EPS
_X_8_ napisał(a):

Pod fotelem fajnie to wygląda, spoko że główny bezpiecznik jest na wierzchu i nie trzeba nic robić po omacku jak w 800 :(
No i dostęp do airboxa o wiele lepszy niż w 500 chodź równie nisko jest sam airbox.
darekp napisał(a):
Ciekawe czy jak 500 się skończą jak będzie z częściami czy nie podrożeją albo nie znikną.

Będą przez jakiś czas a później znikną.
Ktoś kupi kontener albo dwa bezpośrednio od ryżowców i zrobi sobie "monopol".

Rzeczywiście wygląda to ładniej, ale IMO estetycznie głównie.
Łukasz, IMO dostęp jest taki sam. Airbox jest węższy i widać jest miejsce na porządne ekranowanie wydechu :okok:
Ale montowanie samego filtra wewnątrz w 500tce IMO jest lepiej rozwiązane niż ta opaska tu.
Generalnie wygląda to ładnie. Mnie najbardziej ciekawi jak to jeździ vs 500?
Może kolega kiedyś będzie miał okazje dosiąść 500tki i porównać to wtedy proszę napisz swoje odczucia.
Generalnie widać spora poprawę w estetyce i wykonaniu. CF500 nie pasuje już do nowych CFek ale ciekawe jak z dzielnością i awaryjnością. Bo z tym w CF500 jest całkiem dobrze.


darekp jeszcze przez 4-5 lat nie ma co martwić się o graty. A potem trzeba zmieniać na lepsze ;)

_________________
V2.....sound of madness


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 01.02.2016 09:53 
Re: Cf force 450 EFI EPS
Robsson napisał(a):
Ale montowanie samego filtra wewnątrz w 500tce IMO jest lepiej rozwiązane niż ta opaska tu.

Niby tak ale musisz ten wspornik zdemontować, żeby dostać się do filtra, tu widać nie.
Robsson napisał(a):
Może kolega kiedyś będzie miał okazje dosiąść 500tki i porównać to wtedy proszę napisz swoje odczucia.

Może kolega poleci z nami na jakąś wyprawę i będzie okazja sprawdzić jak to chodzi :)


 
Profil

Rejestracja: 07.06.2015 11:02
Posty: 532
Miejscowość: kielce
Imię: Darek
Quad: brak
Poprzednie quady: cf500
PostWysłany: 01.02.2016 10:48 
Re: Cf force 450 EFI EPS
co do stelaża to można porobić trochę modyfikacji by łatwiej zdejmować ale i tak trzeba się bawić nadal w jego odkręcanie.

Ładnie ułożone ale i tak widać, że woda się dostaje. Ekranowanie airboxa jest fajne, ciekawe czy cały wydech jest zawinięty lub zaizolowany czy tylko ta część przy filtrze powietrza. Wydaje mi się, że w cf 500 lepsze było mocowanie filtra ponieważ był stelaż tutaj może się ruszać / naprężać / obijac mimo opaski.

Druga rzecz to, że pudełko między akumlatorem a airboxem nie dochodzi do tego plastiku pomarańczowego i woda spod kół będzie tam chlapać. Ja u siebie między to zrobiłem uszczelkę z dętki rowerowej i jest sucho.

Dla mnie te kable nie poukładane :pop: :wizi: ja bym tak nie mógł. Ma być równo i szczelnie. Aha w cf 500 pod kablami są 4 spore dziury i woda spod kół prosto leci na kable i kostki. Silikon i po sprawie. Nie ważne, że to quad ale u mnie musi być równo i ładnie :DDD: :pop: :^^D:

Ale ogólnie fajnie tak czysto i ładnie. Podoba mi się rozwiązanie z airboxem i oddzieleniem od tłumnika.

Ciekawe jak będzie się sprawować.


 
Profil

Rejestracja: 24.01.2016 17:54
Posty: 35
Quad: king
PostWysłany: 05.02.2016 07:31 
Re: Cf force 450 EFI EPS
Tomek7788 - powiedz czy nie masz wrażenia że bardzo nagrzewa się prawa strona i siedzenie od dołu od wydechy/silnika czy tak jest tylko na początku czy ja mam tylko takie wrażenie. Plastiki nie mają nidzie otworów wentylacyjnych tak jak np w 500


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 05.02.2016 09:46 
Re: Cf force 450 EFI EPS
darekp napisał(a):
co do stelaża to można porobić trochę modyfikacji by łatwiej zdejmować ale i tak trzeba się bawić nadal w jego odkręcanie.

Ładnie ułożone ale i tak widać, że woda się dostaje. Ekranowanie airboxa jest fajne, ciekawe czy cały wydech jest zawinięty lub zaizolowany czy tylko ta część przy filtrze powietrza. Wydaje mi się, że w cf 500 lepsze było mocowanie filtra ponieważ był stelaż tutaj może się ruszać / naprężać / obijac mimo opaski.


W can amie mam tak samo mocowany filtr powietrza TwinAir i nic się nie obija. Kolega miał identycznie w X8 i wszystko jest ok. NIe ma się czym martwić.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.03.2015 06:30
Posty: 254
Miejscowość: Czernichów
Imię: Zmora
Quad: Bomba
Poprzednie quady: Bombowe :)
PostWysłany: 05.02.2016 11:46 
Re: Cf force 450 EFI EPS
Przyznam szczerze że nie rozumiem polityki CF Moto....
Zamiast skupić się na dwóch produktach np. 550 i 800 i rozwijać na wersje długie i krótkie oraz poprawiać, poprawiac i jeszcze raz poprawiać to fundują praktycznie 3 szt na tej samej ramie z tymi samymi problemami od lat i 800 z drobnymi zmianami.
Rozumiałbym jeszcze jakby zrobili 450, 550 na Vce ale tak? dziwna polityka

To tak z punktu widzenia obserwatora i byłego posiadacza CFki

_________________
ZMORA
ZaZu Quad Team
Quadowa Grupa Południe


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 24.01.2016 17:54
Posty: 35
Quad: king
PostWysłany: 07.02.2016 20:31 
Re: Cf force 450 EFI EPS
powiedz mi jeszcze ile 450 leciała przed odblokowaniem


 
Profil

Rejestracja: 07.06.2015 11:02
Posty: 532
Miejscowość: kielce
Imię: Darek
Quad: brak
Poprzednie quady: cf500
PostWysłany: 09.02.2016 15:10 
Re: Cf force 450 EFI EPS
widzę po zdjęciach, że kolega ma wersję długą (stopnie). Tutaj mamy wersję krótką:

http://allegro.pl/show_item.php?item=5967786277

dość fajnie wygląda, tylko, że ta krótka waży 360 kg :| chyba trochę za dużo jak na krótkiego quada.....

fajnie, że kierunki wbudowane w światła, mniej elementów odstaje. Jakby dawali za darmo to i tak bym brał. Cf ze wspomaganiem i wtryskiem. Myślałem, że takie coś będzie miało tylko x8 a tu proszę...


Ostatnio zmieniony przez darekp 09.02.2016 15:10, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 09.02.2016 15:23 
Re: Cf force 450 EFI EPS
Kierownica wysoko jak w japońcach.
darekp napisał(a):
fajnie, że kierunki wbudowane w światła,

stary trik ;)


 
Profil

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 09.02.2016 16:21 
Re: Cf force 450 EFI EPS
darekp napisał(a):
dość fajnie wygląda


I na tym bym zakończył achy.
Oczekiwałem poprawy parametrów a jest kontynuacja złych proporcji a nawet regres.
Jeśli to co napisane jest faktycznie to jest cięższy od CF500 krótkiej..... o 10kg ale cięższy, moc ma podobną.
Do tego wg tego co napisane i wydaje się z fotek ma mniejszy prześwit.
CF 500 (moja zmierzona) ma 28 cm choć podają w ogłoszeniach 29 cm
Jeśli tu podobnie tendencja jest w dół to z 25 zrobi się mniej....
Napiszę tak - oczywiście to moje prywatne zdanie. Z opisu ten quad nadaje się do wożenia lasek pod remizą. Nawet w turystykę poważną nie podejdzie.
W teren wole moją 500tkę bo, o dychę ale jednak lżejsza, ma lepszy prześwit no i jest brzydsza - nie żal mi jej i mogę się bez stresu przeciskać.
Darek widze w Twoich postach, że wtrysk jest dla Ciebie ważnym argumentem. Ale przez wtrysk ten quad nie będzie dzielniejszy w terenie, ani szybszy, ani silniejszy ani ...ani
Powiem więcej - OBYM SIĘ MYLIŁ - ale jeśli utrzymany został trend to strach to upalać bo pojawienie się komputera, wtrysku, sond i całej otoczki elektrycznej nie wychodzi CFkom na dobre. Zarówno pojedyncze przypadki Cforce 550 jak i wiele X8 ma problemy "z prądem" i komunikacją elektryki. Zwłaszcza te "orane" i "topione".
Stąd dobre/satysfakcjonujące* to one są ale w suche. Ale o ile X8 można zapierdzielać bo ma moc i jest szybka i się dobrze prowadzi (podobno) o tyle 450... szału nie zrobi "na prostej". Za mała moc.
Dlatego patrząc na to piękne cacko jeśli trend się nie odwróci i nie będzie poprawy...wolę tę siermiężną, prostą (prostota jest dla mnie jej ogromną zaletą), na gaźniku, CF500.
Obym się mylił a żeby te modele utarły nosa hejterom , którzy mają trochę racji bo nowsze konstrukcje mogły by być lepiej dopracowane.
Mam nadzieję, że autor posta z radością za jakiś czas obwieści, że jest wreszcie lepiej :okok:

-- dodano 09.02.2016 17:21 --

Dobra. Żeby nie było że wszystko jest beee.
Wspomaganie. Jak dobrze działa jest dla mnie mega zaletą.
Bo czasami kręcenia kierą na niskich prędkościach zwłaszcza w grząskim piachu mam dosyć. Tu DUŻY plus :brawo1:

_________________
V2.....sound of madness


Ostatnio zmieniony przez Robsson 09.02.2016 16:21, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil

Rejestracja: 07.06.2015 11:02
Posty: 532
Miejscowość: kielce
Imię: Darek
Quad: brak
Poprzednie quady: cf500
PostWysłany: 09.02.2016 17:28 
Re: Cf force 450 EFI EPS
ja na gaźnik nie narzekam, ale wiem ile może przysporzyć kłopotów (motocykl czy samochód). Jeśli zacznie się coś dziać to mechanizmów różnych jest sporo i jedno coś poprawisz to drugie się popsuje / rozreguluje. Np w takim Grizzly wtrysk dość fajnie działa ale np w cf nie za bardzo. Więc wtrysk w quadzie quadowi nie równy.

Co do wagi. Dziwne to jest. Kopiują rozwiązania z innych quadów ale dlaczego nie zrobią tego z wagą? A może to ich sposób aby nie jeździć bo błocie i by było mniej serwisów. Kto ich tam wie. Jednak wychodzi nowy model wszystko fajnie ale dlaczego waga i prześwit jest gorszy jak zauważyłeś. Niedługo cf 500 to będzie taki biały kruk bo w tych pieniądzach nic innego lepszego się nie znajdzie.

Jak się wzorować to na najlepszych bo nawet jak coś nie wyjdzie za bardzo to i tak w miarę to będzie powiedzmy średnie a nie tandetne na maxa.

Myślałem, że ta waga będzie uszczuplana a tu jednak nie...
Wiem, że na wygląd się nie patrzy ale cf mi się podobają z wyglądu :) tylko parametry mogły by dorównać trochę do niego.

To czekamy na dalsze info co i jak z 450 oraz jak się sprawuje.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 09.02.2016 17:53 
Re: Cf force 450 EFI EPS
darekp napisał(a):
ja na gaźnik nie narzekam, ale wiem ile może przysporzyć kłopotów (motocykl czy samochód). Jeśli zacznie się coś dziać to mechanizmów różnych jest sporo i jedno coś poprawisz to drugie się popsuje / rozreguluje. Np w takim Grizzly wtrysk dość fajnie działa ale np w cf nie za bardzo. Więc wtrysk w quadzie quadowi nie równy.

W każdym quadzie dizała oprócz takiego który ma sondy lambda czyli system w wąskim paśmie samo-uczący się. W większości quadów problem z wtryskiem to czyszczenie wtryskiwacza raz na kilka lat. Jeżeli ta 450 ma sondę to będzie podobny problem jak w X8
darekp napisał(a):
Co do wagi. Dziwne to jest. Kopiują rozwiązania z innych quadów ale dlaczego nie zrobią tego z wagą? A może to ich sposób aby nie jeździć bo błocie i by było mniej serwisów. Kto ich tam wie. Jednak wychodzi nowy model wszystko fajnie ale dlaczego waga i prześwit jest gorszy jak zauważyłeś. Niedługo cf 500 to będzie taki biały kruk bo w tych pieniądzach nic innego lepszego się nie znajdzie.

Waga jest jaka jest z prostej przyczyny, materiał jest podły więc trzeba tego dać wystarczająco dużo aby wytrzymało.
Dlaczego nowy model nie rokuje? Widocznie badania rynkowe wykazują że tego quada nie kupuje się do poważnejjazdy w terneie tylko jak RObsson napisał do jazdy pod remizę, odśnieżania, na działkę. Marketing wyszedł z założenia (niejako słusznego) że w tym segmencie quady sprzedaje wygląd i cena. Niestety w tej cenie można kupić G450 tyle że używane. Więc masz do wyboru ważące 270kg G450 ale używka lub nowy CForce 450 ważacy 360kg.

[/quote]

-- dodano 09.02.2016 18:53 --

ps. Wizualnie quad mi się też podoban, z boku świetna sylwetka, tył też bardzo fajny, przód nieco mniej ale w skali 1-10 dałbym 7. Patrzac na wysokosc podnóżka nad gruntem jakoś tak niewysoko rzeczywiscie.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


Ostatnio zmieniony przez DKfan, 09.02.2016 17:53, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 07.06.2015 11:02
Posty: 532
Miejscowość: kielce
Imię: Darek
Quad: brak
Poprzednie quady: cf500
PostWysłany: 09.02.2016 20:27 
Re: Cf force 450 EFI EPS
Cytuj:
Jeżeli ta 450 ma sondę to będzie podobny problem jak w X8

akurat 450 są tylko na gaźniku. dopiero 550 ma wtrysk. Ale chyba nie ma sond z tego co pamiętam bo gdzieś na nieci widziałem porówania Grizzly 450,550, cf500 i x8

Cytuj:
poważnejjazdy w terneie tylko jak RObsson napisał do jazdy pod remizę, odśnieżania, na działkę. Marketing wyszedł z założenia (niejako słusznego) że w tym segmencie quady sprzedaje wygląd i cena.


ale i tak mogli by się postarać. Wiem, że kasa i inny stop metali itp. Ale patrząc na przykład samochodów. Fiat (nie ma znaczenia czy ktoś lubi czy nie) zrobił model Panda (nie ważne czy się podoba czy nie, wielkość itp). W stosunku do innych podobnych był tani ale dobrze zrobiony. Pewnego czasu to większość firm to flota pand. Sąsiad też kupił nową i do dziś jeździ bez naprawy.
Jeżeli by komuś bardziej zależało, to można zrobić lepiej (ideału nie będzie) i napędzić sobie sprzedaż.
W momencie wypuszczenia pandy na rynek tak naprawdę ten model zdaniem większości uratował fiata.
ok, koniec offtopu :)


 
Profil

Rejestracja: 30.12.2015 22:32
Posty: 10
Miejscowość: Śląsk
Imię: Tomasz
Quad: Cf force 450
Poprzednie quady: Brak
PostWysłany: 02.03.2016 21:50 
Re: Cf force 450 EFI EPS
450 ma wtrysk


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 113 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.