Autor |
Wiadomość |
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
|
Wysłany: 01.02.2016 09:26
Re: Cf force 450 EFI EPS
DKfan napisał(a): jak uważasz
wiesz jak jeżdżę - do takiej jazdy właśnie jest ten quad Pod fotelem fajnie to wygląda, spoko że główny bezpiecznik jest na wierzchu i nie trzeba nic robić po omacku jak w 800 No i dostęp do airboxa o wiele lepszy niż w 500 chodź równie nisko jest sam airbox. darekp napisał(a): Ciekawe czy jak 500 się skończą jak będzie z częściami czy nie podrożeją albo nie znikną. Będą przez jakiś czas a później znikną. Ktoś kupi kontener albo dwa bezpośrednio od ryżowców i zrobi sobie "monopol".
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 01.02.2016 09:40
Re: Cf force 450 EFI EPS
_X_8_ napisał(a): Pod fotelem fajnie to wygląda, spoko że główny bezpiecznik jest na wierzchu i nie trzeba nic robić po omacku jak w 800 No i dostęp do airboxa o wiele lepszy niż w 500 chodź równie nisko jest sam airbox. darekp napisał(a): Ciekawe czy jak 500 się skończą jak będzie z częściami czy nie podrożeją albo nie znikną. Będą przez jakiś czas a później znikną. Ktoś kupi kontener albo dwa bezpośrednio od ryżowców i zrobi sobie "monopol". Rzeczywiście wygląda to ładniej, ale IMO estetycznie głównie. Łukasz, IMO dostęp jest taki sam. Airbox jest węższy i widać jest miejsce na porządne ekranowanie wydechu Ale montowanie samego filtra wewnątrz w 500tce IMO jest lepiej rozwiązane niż ta opaska tu. Generalnie wygląda to ładnie. Mnie najbardziej ciekawi jak to jeździ vs 500? Może kolega kiedyś będzie miał okazje dosiąść 500tki i porównać to wtedy proszę napisz swoje odczucia. Generalnie widać spora poprawę w estetyce i wykonaniu. CF500 nie pasuje już do nowych CFek ale ciekawe jak z dzielnością i awaryjnością. Bo z tym w CF500 jest całkiem dobrze. darekp jeszcze przez 4-5 lat nie ma co martwić się o graty. A potem trzeba zmieniać na lepsze
_________________ V2.....sound of madness
|
|
|
|
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
|
Wysłany: 01.02.2016 09:53
Re: Cf force 450 EFI EPS
Robsson napisał(a): Ale montowanie samego filtra wewnątrz w 500tce IMO jest lepiej rozwiązane niż ta opaska tu. Niby tak ale musisz ten wspornik zdemontować, żeby dostać się do filtra, tu widać nie. Robsson napisał(a): Może kolega kiedyś będzie miał okazje dosiąść 500tki i porównać to wtedy proszę napisz swoje odczucia. Może kolega poleci z nami na jakąś wyprawę i będzie okazja sprawdzić jak to chodzi
|
|
|
|
darekp
Rejestracja: 07.06.2015 11:02 Posty: 532 Miejscowość: kielce
Imię: Darek
Quad: brak
Poprzednie quady: cf500
|
Wysłany: 01.02.2016 10:48
Re: Cf force 450 EFI EPS
co do stelaża to można porobić trochę modyfikacji by łatwiej zdejmować ale i tak trzeba się bawić nadal w jego odkręcanie. Ładnie ułożone ale i tak widać, że woda się dostaje. Ekranowanie airboxa jest fajne, ciekawe czy cały wydech jest zawinięty lub zaizolowany czy tylko ta część przy filtrze powietrza. Wydaje mi się, że w cf 500 lepsze było mocowanie filtra ponieważ był stelaż tutaj może się ruszać / naprężać / obijac mimo opaski. Druga rzecz to, że pudełko między akumlatorem a airboxem nie dochodzi do tego plastiku pomarańczowego i woda spod kół będzie tam chlapać. Ja u siebie między to zrobiłem uszczelkę z dętki rowerowej i jest sucho. Dla mnie te kable nie poukładane ja bym tak nie mógł. Ma być równo i szczelnie. Aha w cf 500 pod kablami są 4 spore dziury i woda spod kół prosto leci na kable i kostki. Silikon i po sprawie. Nie ważne, że to quad ale u mnie musi być równo i ładnie Ale ogólnie fajnie tak czysto i ładnie. Podoba mi się rozwiązanie z airboxem i oddzieleniem od tłumnika. Ciekawe jak będzie się sprawować.
|
|
|
|
mis_
Rejestracja: 24.01.2016 17:54 Posty: 35
Quad: king
|
Wysłany: 05.02.2016 07:31
Re: Cf force 450 EFI EPS
Tomek7788 - powiedz czy nie masz wrażenia że bardzo nagrzewa się prawa strona i siedzenie od dołu od wydechy/silnika czy tak jest tylko na początku czy ja mam tylko takie wrażenie. Plastiki nie mają nidzie otworów wentylacyjnych tak jak np w 500
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 05.02.2016 09:46
Re: Cf force 450 EFI EPS
darekp napisał(a): co do stelaża to można porobić trochę modyfikacji by łatwiej zdejmować ale i tak trzeba się bawić nadal w jego odkręcanie.
Ładnie ułożone ale i tak widać, że woda się dostaje. Ekranowanie airboxa jest fajne, ciekawe czy cały wydech jest zawinięty lub zaizolowany czy tylko ta część przy filtrze powietrza. Wydaje mi się, że w cf 500 lepsze było mocowanie filtra ponieważ był stelaż tutaj może się ruszać / naprężać / obijac mimo opaski.
W can amie mam tak samo mocowany filtr powietrza TwinAir i nic się nie obija. Kolega miał identycznie w X8 i wszystko jest ok. NIe ma się czym martwić.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
bomba-polak
Rejestracja: 29.03.2015 06:30 Posty: 254 Miejscowość: Czernichów
Imię: Zmora
Quad: Bomba
Poprzednie quady: Bombowe :)
|
Wysłany: 05.02.2016 11:46
Re: Cf force 450 EFI EPS
Przyznam szczerze że nie rozumiem polityki CF Moto.... Zamiast skupić się na dwóch produktach np. 550 i 800 i rozwijać na wersje długie i krótkie oraz poprawiać, poprawiac i jeszcze raz poprawiać to fundują praktycznie 3 szt na tej samej ramie z tymi samymi problemami od lat i 800 z drobnymi zmianami. Rozumiałbym jeszcze jakby zrobili 450, 550 na Vce ale tak? dziwna polityka
To tak z punktu widzenia obserwatora i byłego posiadacza CFki
_________________ ZMORA ZaZu Quad Team Quadowa Grupa Południe
|
|
|
|
mis_
Rejestracja: 24.01.2016 17:54 Posty: 35
Quad: king
|
Wysłany: 07.02.2016 20:31
Re: Cf force 450 EFI EPS
powiedz mi jeszcze ile 450 leciała przed odblokowaniem
|
|
|
|
darekp
Rejestracja: 07.06.2015 11:02 Posty: 532 Miejscowość: kielce
Imię: Darek
Quad: brak
Poprzednie quady: cf500
|
Wysłany: 09.02.2016 15:10
Re: Cf force 450 EFI EPS
widzę po zdjęciach, że kolega ma wersję długą (stopnie). Tutaj mamy wersję krótką: http://allegro.pl/show_item.php?item=5967786277dość fajnie wygląda, tylko, że ta krótka waży 360 kg chyba trochę za dużo jak na krótkiego quada..... fajnie, że kierunki wbudowane w światła, mniej elementów odstaje. Jakby dawali za darmo to i tak bym brał. Cf ze wspomaganiem i wtryskiem. Myślałem, że takie coś będzie miało tylko x8 a tu proszę...
Ostatnio zmieniony przez darekp 09.02.2016 15:10, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
|
Wysłany: 09.02.2016 15:23
Re: Cf force 450 EFI EPS
Kierownica wysoko jak w japońcach. darekp napisał(a): fajnie, że kierunki wbudowane w światła, stary trik
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 09.02.2016 16:21
Re: Cf force 450 EFI EPS
darekp napisał(a): dość fajnie wygląda I na tym bym zakończył achy. Oczekiwałem poprawy parametrów a jest kontynuacja złych proporcji a nawet regres. Jeśli to co napisane jest faktycznie to jest cięższy od CF500 krótkiej..... o 10kg ale cięższy, moc ma podobną. Do tego wg tego co napisane i wydaje się z fotek ma mniejszy prześwit. CF 500 (moja zmierzona) ma 28 cm choć podają w ogłoszeniach 29 cm Jeśli tu podobnie tendencja jest w dół to z 25 zrobi się mniej.... Napiszę tak - oczywiście to moje prywatne zdanie. Z opisu ten quad nadaje się do wożenia lasek pod remizą. Nawet w turystykę poważną nie podejdzie. W teren wole moją 500tkę bo, o dychę ale jednak lżejsza, ma lepszy prześwit no i jest brzydsza - nie żal mi jej i mogę się bez stresu przeciskać. Darek widze w Twoich postach, że wtrysk jest dla Ciebie ważnym argumentem. Ale przez wtrysk ten quad nie będzie dzielniejszy w terenie, ani szybszy, ani silniejszy ani ...ani Powiem więcej - OBYM SIĘ MYLIŁ - ale jeśli utrzymany został trend to strach to upalać bo pojawienie się komputera, wtrysku, sond i całej otoczki elektrycznej nie wychodzi CFkom na dobre. Zarówno pojedyncze przypadki Cforce 550 jak i wiele X8 ma problemy "z prądem" i komunikacją elektryki. Zwłaszcza te "orane" i "topione". Stąd dobre/satysfakcjonujące* to one są ale w suche. Ale o ile X8 można zapierdzielać bo ma moc i jest szybka i się dobrze prowadzi (podobno) o tyle 450... szału nie zrobi "na prostej". Za mała moc. Dlatego patrząc na to piękne cacko jeśli trend się nie odwróci i nie będzie poprawy...wolę tę siermiężną, prostą (prostota jest dla mnie jej ogromną zaletą), na gaźniku, CF500. Obym się mylił a żeby te modele utarły nosa hejterom , którzy mają trochę racji bo nowsze konstrukcje mogły by być lepiej dopracowane. Mam nadzieję, że autor posta z radością za jakiś czas obwieści, że jest wreszcie lepiej -- dodano 09.02.2016 17:21 --Dobra. Żeby nie było że wszystko jest beee. Wspomaganie. Jak dobrze działa jest dla mnie mega zaletą. Bo czasami kręcenia kierą na niskich prędkościach zwłaszcza w grząskim piachu mam dosyć. Tu DUŻY plus
_________________ V2.....sound of madness
Ostatnio zmieniony przez Robsson 09.02.2016 16:21, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
darekp
Rejestracja: 07.06.2015 11:02 Posty: 532 Miejscowość: kielce
Imię: Darek
Quad: brak
Poprzednie quady: cf500
|
Wysłany: 09.02.2016 17:28
Re: Cf force 450 EFI EPS
ja na gaźnik nie narzekam, ale wiem ile może przysporzyć kłopotów (motocykl czy samochód). Jeśli zacznie się coś dziać to mechanizmów różnych jest sporo i jedno coś poprawisz to drugie się popsuje / rozreguluje. Np w takim Grizzly wtrysk dość fajnie działa ale np w cf nie za bardzo. Więc wtrysk w quadzie quadowi nie równy. Co do wagi. Dziwne to jest. Kopiują rozwiązania z innych quadów ale dlaczego nie zrobią tego z wagą? A może to ich sposób aby nie jeździć bo błocie i by było mniej serwisów. Kto ich tam wie. Jednak wychodzi nowy model wszystko fajnie ale dlaczego waga i prześwit jest gorszy jak zauważyłeś. Niedługo cf 500 to będzie taki biały kruk bo w tych pieniądzach nic innego lepszego się nie znajdzie. Jak się wzorować to na najlepszych bo nawet jak coś nie wyjdzie za bardzo to i tak w miarę to będzie powiedzmy średnie a nie tandetne na maxa. Myślałem, że ta waga będzie uszczuplana a tu jednak nie... Wiem, że na wygląd się nie patrzy ale cf mi się podobają z wyglądu tylko parametry mogły by dorównać trochę do niego. To czekamy na dalsze info co i jak z 450 oraz jak się sprawuje.
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 09.02.2016 17:53
Re: Cf force 450 EFI EPS
darekp napisał(a): ja na gaźnik nie narzekam, ale wiem ile może przysporzyć kłopotów (motocykl czy samochód). Jeśli zacznie się coś dziać to mechanizmów różnych jest sporo i jedno coś poprawisz to drugie się popsuje / rozreguluje. Np w takim Grizzly wtrysk dość fajnie działa ale np w cf nie za bardzo. Więc wtrysk w quadzie quadowi nie równy. W każdym quadzie dizała oprócz takiego który ma sondy lambda czyli system w wąskim paśmie samo-uczący się. W większości quadów problem z wtryskiem to czyszczenie wtryskiwacza raz na kilka lat. Jeżeli ta 450 ma sondę to będzie podobny problem jak w X8 darekp napisał(a): Co do wagi. Dziwne to jest. Kopiują rozwiązania z innych quadów ale dlaczego nie zrobią tego z wagą? A może to ich sposób aby nie jeździć bo błocie i by było mniej serwisów. Kto ich tam wie. Jednak wychodzi nowy model wszystko fajnie ale dlaczego waga i prześwit jest gorszy jak zauważyłeś. Niedługo cf 500 to będzie taki biały kruk bo w tych pieniądzach nic innego lepszego się nie znajdzie. Waga jest jaka jest z prostej przyczyny, materiał jest podły więc trzeba tego dać wystarczająco dużo aby wytrzymało. Dlaczego nowy model nie rokuje? Widocznie badania rynkowe wykazują że tego quada nie kupuje się do poważnejjazdy w terneie tylko jak RObsson napisał do jazdy pod remizę, odśnieżania, na działkę. Marketing wyszedł z założenia (niejako słusznego) że w tym segmencie quady sprzedaje wygląd i cena. Niestety w tej cenie można kupić G450 tyle że używane. Więc masz do wyboru ważące 270kg G450 ale używka lub nowy CForce 450 ważacy 360kg. [/quote] -- dodano 09.02.2016 18:53 --ps. Wizualnie quad mi się też podoban, z boku świetna sylwetka, tył też bardzo fajny, przód nieco mniej ale w skali 1-10 dałbym 7. Patrzac na wysokosc podnóżka nad gruntem jakoś tak niewysoko rzeczywiscie.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
Ostatnio zmieniony przez DKfan, 09.02.2016 17:53, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
darekp
Rejestracja: 07.06.2015 11:02 Posty: 532 Miejscowość: kielce
Imię: Darek
Quad: brak
Poprzednie quady: cf500
|
Wysłany: 09.02.2016 20:27
Re: Cf force 450 EFI EPS
Cytuj: Jeżeli ta 450 ma sondę to będzie podobny problem jak w X8 akurat 450 są tylko na gaźniku. dopiero 550 ma wtrysk. Ale chyba nie ma sond z tego co pamiętam bo gdzieś na nieci widziałem porówania Grizzly 450,550, cf500 i x8 Cytuj: poważnejjazdy w terneie tylko jak RObsson napisał do jazdy pod remizę, odśnieżania, na działkę. Marketing wyszedł z założenia (niejako słusznego) że w tym segmencie quady sprzedaje wygląd i cena. ale i tak mogli by się postarać. Wiem, że kasa i inny stop metali itp. Ale patrząc na przykład samochodów. Fiat (nie ma znaczenia czy ktoś lubi czy nie) zrobił model Panda (nie ważne czy się podoba czy nie, wielkość itp). W stosunku do innych podobnych był tani ale dobrze zrobiony. Pewnego czasu to większość firm to flota pand. Sąsiad też kupił nową i do dziś jeździ bez naprawy. Jeżeli by komuś bardziej zależało, to można zrobić lepiej (ideału nie będzie) i napędzić sobie sprzedaż. W momencie wypuszczenia pandy na rynek tak naprawdę ten model zdaniem większości uratował fiata. ok, koniec offtopu
|
|
|
|
Tomek7788
Rejestracja: 30.12.2015 22:32 Posty: 10 Miejscowość: Śląsk
Imię: Tomasz
Quad: Cf force 450
Poprzednie quady: Brak
|
Wysłany: 02.03.2016 21:50
Re: Cf force 450 EFI EPS
450 ma wtrysk
|
|
|
|