Autor |
Wiadomość |
pomak
Rejestracja: 09.03.2010 08:47 Posty: 78 Miejscowość: Będzin
Quad: KQ 750 CAMO
|
Wysłany: 09.03.2010 09:22
CF 500 -nowy użytkownik
Witam wszystkich! wczoraj stałem się posiadaczem nowego quada CF500 z racji tego że nigdy nie miałem doczynienia z takim sprzętem mam kilka pytań(wybaczcie jak będą bezsensowne..) na co zwrócić szczególną uwagę na początku? chodzi mi co posprawdzać samemu teraz żeby później uniknąć jakiś problemów, wprawdzie był sprawdzany u dilera ale wole wszystko sam posprawdzać dla pewności macie jakieś pewne miejsca w które warto zajrzeć? mam ten pierwszy przegląd po 100km to pewnie też coś popatrzą najważniejsza sprawa to uszczelnienie: czytałem na forum że większość z Was uszczelnia przewody itp. moje pytanie jest czym to robicie? myślałem o silikonie a później taśną izolacyją zakleić ale silokon na mrozie robi się twardy, macie jakieś sprawdzone metody?? Maciek
|
|
|
|
maciekDKL
Rejestracja: 28.04.2009 12:16 Posty: 126 Miejscowość: Kłodzko
Quad: Nie mam nad czym mocno ubolewam... ;(
|
Wysłany: 09.03.2010 15:16
Re: CF 500 -nowy użytkownik
Pamiętaj o tym, że na początek należy dotrzeć silnik. Jako, że quad jest nowy musisz na początku jeździć nim spokojniej, nie katować silnika. Ile km lub mh powinieneś zrobić żeby dobrze dotrzeć silnik to już chyba powiedzieli Ci przy zakupie. Jeżeli nie to zapytaj na forum lub u swojego dealera. Napisz skąd jesteś to może ktoś poleci Ci jakieś tereny do jazdy.
_________________ sanitas animalium pro salute homini...
|
|
|
|
krzys-jeruzal
Rejestracja: 10.01.2010 11:22 Posty: 17
Quad: SHINEREY XY 300ST - 4E
|
Wysłany: 09.03.2010 19:12
Re: CF 500 -nowy użytkownik
pomak napisał(a): myślałem o silikonie a później taśną izolacyją zakleić ale silokon na mrozie robi się twardy, macie jakieś sprawdzone metody?? Jak wezmiesz sylikon dekarski np SOUDAL bezbarwny to nawet jak -10 będzie miękki.... Ja też przymierzam się do cF 500 ile dałes ???
|
|
|
|
pomak
Rejestracja: 09.03.2010 08:47 Posty: 78 Miejscowość: Będzin
Quad: KQ 750 CAMO
|
Wysłany: 09.03.2010 19:26
Re: CF 500 -nowy użytkownik
zobacze ten silikon dekarski o którym mówisz, dzięki
ja zapłaciłem 20000 plus dwie torby dostałem na przód i tył (rocznik 2009)
|
|
|
|
ali20
Rejestracja: 07.01.2009 19:25 Posty: 175 Miejscowość: Piotrków I okolice
Quad: Miś700
Poprzednie quady: Cf500
|
Wysłany: 09.03.2010 19:40
Re: CF 500 -nowy użytkownik
Proponuje izolacje samowulkanizacyjna do przewodow.Dobrze też starannie uszczelnic przednie lampy zeby nie parowaly.wyjmij wentylator rozbierz i zloz na silikon(ja zozylem na czerwony) jest to niezbedne jesli zamierzasz jeździć po mokrym a tego raczej nie unikniesz. Poizoluj kable dochadzace do przedniego napędu.Polecam też zainwestowac w aluminiowa oslone spodu.Kapitalnie się to sprawdza. Ja po przejechaniu 300km zdjalem blokade z gaznika.Na forum poszukaj pisze jak sciagnac zeby nie stracic gwarancji. Olej wymieniam co 500-600km bo po 1000km byl mocno czarny przepalony. pozdrawiam oby sluzyl bezawaryjnie.
|
|
|
|
krzys-jeruzal
Rejestracja: 10.01.2010 11:22 Posty: 17
Quad: SHINEREY XY 300ST - 4E
|
Wysłany: 09.03.2010 19:44
Re: CF 500 -nowy użytkownik
pomak napisał(a): ja zapłaciłem 20000 plus dwie torby dostałem na przód i tył (rocznik 2009) wersja krótka czy L Ja w jednym miejscu wytargowałem 17500 bez oparcia , na stalowych felgach , bez haka . i gratisowego kasku bo i tak go mam ... ciekawy jestem czy stanieją teraz jeszcze czy nie bardzo.... bo w sumie sezon się zaczynał będze....
|
|
|
|
REVOLVER
Rejestracja: 08.03.2007 09:12 Posty: 1673 Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
|
Wysłany: 09.03.2010 19:54
Re: CF 500 -nowy użytkownik
17500 to masz pewnie na myśli tą wersję "black" czyli właśnie felgi stalowe, bez wyciągarki, haka, oparcia i z analogowym zegarem?
_________________ mniej znaczy więcej
|
|
|
|
pomak
Rejestracja: 09.03.2010 08:47 Posty: 78 Miejscowość: Będzin
Quad: KQ 750 CAMO
|
Wysłany: 09.03.2010 20:01
Re: CF 500 -nowy użytkownik
mam wersje tą długą L mam na aluminiowych felgach, wyciągarke, dodatkowe oparcie, cyfrowe zegary itd - wszystko co ma być zgodnie z katalogiem
teraz weszła do sprzedaży wersja BLACK -czyli trochę "okrojona" -bez wyciągarki, na stalowych felgach tak jak mówi REVOLVER i ona kosztuje ok 17000
|
|
|
|
REVOLVER
Rejestracja: 08.03.2007 09:12 Posty: 1673 Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
|
Wysłany: 09.03.2010 20:14
Re: CF 500 -nowy użytkownik
pomak jak masz wyciągarkę to ją uszczelnij i silniczek zmiany napędów też o wentylatorze już pisał ali20
_________________ mniej znaczy więcej
|
|
|
|
krzys-jeruzal
Rejestracja: 10.01.2010 11:22 Posty: 17
Quad: SHINEREY XY 300ST - 4E
|
Wysłany: 09.03.2010 21:18
Re: CF 500 -nowy użytkownik
mi jakoś podchodzi analogowy licznik , tylko on nie jest na jakaś Linke tylko na silniczku krokowym pewnie??? wyciągarkę bym dokupił sobie za jakiś czas , i chyba oparcie wezmę od razu bo dokupić je później to koszt ok 500zł... a felgi mnie specjalnie nie obchodzą
|
|
|
|
REVOLVER
Rejestracja: 08.03.2007 09:12 Posty: 1673 Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
|
Wysłany: 09.03.2010 21:27
Re: CF 500 -nowy użytkownik
Uważam wersję "black" za bardziej trafioną, odjęli coś za co nie warto IMO płacić 2K zł a wystarczy dokupić lepszą niż seryjną wyciągarkę DW za 600zł i quad gotowy do jazdy a 1400zł w kieszeni na akcesoria czy choćby paliwo
_________________ mniej znaczy więcej
|
|
|
|
pomak
Rejestracja: 09.03.2010 08:47 Posty: 78 Miejscowość: Będzin
Quad: KQ 750 CAMO
|
Wysłany: 10.03.2010 06:28
Re: CF 500 -nowy użytkownik
REVOLVER napisał(a): pomak jak masz wyciągarkę to ją uszczelnij i silniczek zmiany napędów też o wentylatorze już pisał ali20 przy wyciągarce to tylko te kable uszczelnić? czy coś jeszcze? czytałem na forum o tym wentylatorze że często się psuje, przyczyną tego jest właśnie nieszczelność czy poprostu "ten typ tak ma"? w którym miejscu jest ten silniczek zmiany napędów?
|
|
|
|
karta1906
Rejestracja: 01.09.2008 10:53 Posty: 361 Miejscowość: Natura 2010
Quad: CAN-AM
|
Wysłany: 10.03.2010 09:29
Re: CF 500 -nowy użytkownik
kolego a tą CF brałeś może od kolesia z Będzina? właściciela stacj diagnostycznej?? On sam lata na bombardierach ale taką CF sprzedawał..
_________________ CAN-AM + ROTAX= ZAJEBISTA JAZDA
KARTA ATV RACING TEAM
Ukraina,Can-am Litwa, Can-am CUP, Kaszubski Z , Wyścig lodowy, Rajad PP, CC Góra.K
http://picasaweb.google.pl/atvzabiezki
|
|
|
|
pomak
Rejestracja: 09.03.2010 08:47 Posty: 78 Miejscowość: Będzin
Quad: KQ 750 CAMO
|
Wysłany: 10.03.2010 16:22
Re: CF 500 -nowy użytkownik
karta1906 napisał(a): kolego a tą CF brałeś może od kolesia z Będzina? właściciela stacj diagnostycznej?? On sam lata na bombardierach ale taką CF sprzedawał.. nie, kupowałem w tarnowskich górach
|
|
|
|
wodzu_wo
Rejestracja: 21.02.2008 18:37 Posty: 593 Miejscowość: Mazowieckie
Quad: 4X4
|
Wysłany: 10.03.2010 19:58
Re: CF 500 -nowy użytkownik
pomak napisał(a): przy wyciągarce to tylko te kable uszczelnić? czy coś jeszcze? czytałem na forum o tym wentylatorze że często się psuje, przyczyną tego jest właśnie nieszczelność czy poprostu "ten typ tak ma"? w którym miejscu jest ten silniczek zmiany napędów? Przy wyciągarce to trzeba by byłą ją wymontować, po rozebraniu mechanizmu gdzie jest nawijana lina trzeba by było do środka gdzie znajdują się zębatki w układzie satelitarnym nakłaść do środka dużo smaru ponieważ woda w większości dostaje się nie po przewodach tylko od strony właśnie tego napędu do nawijania liny.Silniczek do załączania napędów znajduje się przy moście przednim od strony lewego przedniego koła.Jest to plastikowa czarna obudowa przykręcona właśnie do mostu przedniego.Ale tam zasadniczo to nie ma za bardzo co uszczelniać.
|
|
|
|