cześć chłopaki
własnie pokonałem u siebie wymianę paska i powiem tak
bez pneumata i specjalistycznego klucza też się da (i gwarantuje, że nic się nie urwie nie pęknie itp.) sorki za zdjęcia coś wyszły rozmazane
wystarczy mieć jakieś 14 zł
a wygląda to tak:
Odkręcamy 16 śrub pokrywy paska, ukazuje nam się wariator i pasek (nowy pasek ma wymiary 36x937mm) ja zakupiłem firmy gates G-force polecam ten sklep --->
http://www.moto-maniak.eu/pasek-napedowy-standardowy-gates-g-force-cf-moto-500-x5-600-x6-40g3569-0180-055000-p-8883.html u nich chyba najtaniej można dostać
Blokujemy koło wariatora. Następnie odkręcamy śrubę nasadką 32mm (minimum 7cm głębokości)
Po zdjęciu wariatora zdejmujemy pasek, koło od skrzyni można rozsunąć śrubą fi6 i łatwiej jest nałożyć pasek. Po chwili kombinacji pasek jest na swoim miejscu i zakładamy wariator, dokręcamy śrubkę. (ps polecam dobrze wyczyścić talerze wariatora).
Nakładamy pasek na wariator i dociągamy śrubę. Składamy pokrywę i cieszymy się nowym paskiem.