Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Modernizacja i ulepszenie Allroad 500 long jakieś porady?
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 20.04.2024 04:12



Odpowiedz  [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Modernizacja i ulepszenie Allroad 500 long jakieś porady? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 01.02.2017 21:39 
Re: Modernizacja i ulepszenie Allroad 500 long jakieś porady
Pisek napisał(a):
I pytanie z innej beczki o którym wspominałem wcześniej jestem z Mrągowa piękne tereny do jazdy ale okolica już mi się nudzi może coś podpowiecie albo jakieś zawody dla amatorów:) w tym roku?

A ja z Olsztyna, do Mrągowa mam kilka fajnych tras ;) z Mrągowa dalej na Kętrzyn również ;)


 
Profil

Rejestracja: 22.01.2017 19:12
Posty: 20
Imię: Mateusz
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Allroad 300 /500
PostWysłany: 09.02.2017 21:35 
Re: Modernizacja i ulepszenie Allroad 500 long jakieś porady
O fajnie było by się z nimi zapoznać bo chce na mały wypad w lato jechać na dwa quady ze spaniem pod namiotami tylko nie znam dalszych tras :(.

A spotkał się ktoś z czymś takim podczas podjazdu pod górę w zimę jak zaczął boksów na wolnym biegu nagle wyskakiwal mi bieg musiałem poczekać aż z obrotów zejdzie i znów to samo pod obciazeniem. Po prostej i zabawie na lodzie nic się nie działo.

-- dodano 09.02.2017 21:35 --

Panowie quad już prawie skrecony :) i w przyszłym tygodniu ruszam go przegapić. Ale mam jeszcze 2 pytanka

Chce zmienić oponki tylko czy wziąć ten sam rozmiar 25x10 i 25x8 czy większe jeśli tak to jakie i może jakieś namiary na tańszy sklep w necie :)

Druga sprawa to ten nieszczęsny hamulec postojow aby go zdemontować muszę odkręcić wal i tarcze czy nie ?


Ostatnio zmieniony przez Pisek, 09.02.2017 21:35, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.05.2015 20:17
Posty: 118
Miejscowość: Bartoszyce
Imię: Robert
Quad: CF Moto 500 Black Edition
PostWysłany: 11.02.2017 20:10 
Re: Modernizacja i ulepszenie Allroad 500 long jakieś porady
siema, co do biegów, masz po lewej stronie cięgło od skrzyni biegów do wajchy zmian biegów, na obu końcach masz gwint, odkręcasz kluczami jak dobrze pamiętam 12 i blokujesz 7/8 w środkowym miejscu cięgna, jak poluźnisz możesz zacząć od ustawiania pozycji, najlepiej na luzie ( N ), kręcisz w lewo albo w prawo na wyłączonym silniku ale na przekręconym kluczyku , słuchasz jak przeskakuje bieg i patrzysz się na wyświetlacz. Jak ustawisz poprawnie to przykreć nakrętkę, zrób małą przejażdżkę jeśli jest ok to można latać :)

na lodzie można cuda robić bo każda opona się ślizga i przyczepność traci, sprzęgło skrzynia napędy działają z bardzo małym obciążeniem.

ja oponki kupiłem 2 razy w sklepie ( OPONY LIPNO KARINA ) i polecam, szybki kontakt i potwierdzenie wysłania, sprzedają pojedyncze sztuki w razie przedziurawienia jednej opony ,z czego już skorzystałem :)

większe koła to waga większa i felgi mogą nie pasować, zawieszenie całe w d...pe dostanie bardziej, a moc quada spadnie a cfka 500 ich wcale tak dużo nie ma, wiem bo też mam 500 :)

u mnie postojowy nie działa, i za groma nie mogłem go ponownie uruchomić, odpuściłem sobie go.


 
Profil

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 11.02.2017 22:32 
Re: Modernizacja i ulepszenie Allroad 500 long jakieś porady
Z oponami to oprócz przeznaczenia pod Twoją jazdę patrz na ich wagę. Do Cf warto np założyć zille 26. Są lekkie i robią robotę.

_________________
V2.....sound of madness


 
Profil

Rejestracja: 21.02.2017 23:12
Posty: 7
Imię: Kuba
Quad: CF Moto 500 2014
PostWysłany: 21.02.2017 23:24 
Re: Modernizacja i ulepszenie Allroad 500 long jakieś porady
Cześć! Czytałem cały wątek i ktoś coś wspomniał o gaźniku :D

I tu mam kilka pytań, jaki mniej więcej jest koszt takiego gaźnika, jak się do tego zabrać i czy faktycznie jest odczuwalna różnica? :kier:

Z góry dzięki za odpowiedź


 
Profil

Rejestracja: 22.01.2017 19:12
Posty: 20
Imię: Mateusz
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Allroad 300 /500
PostWysłany: 15.03.2017 15:49 
Re: Modernizacja i ulepszenie Allroad 500 long jakieś porady
Różnica jest ja mam zmieniony i jest bardziej zrywny i do 100 rozpędza się tylko trzeba przerobić troszkę Airbxa jaki jest zamontowany dam znać w tygodniu bo nie mam pojęcia co to za gaźnik:)

-- dodano 28.02.2017 20:44 --

Panowie mam problem zrobiłem te snorlaksy wszystko pięknie do póki nie wyjechałem do wody wszystko na uszczelka i opaska chyba osłona na silikon a woda się dostała i to sporo :( jak sprawdzić szczelność może ktoś to robil

-- dodano 15.03.2017 15:49 --

Panowie chce kupić nowy kask i mam dylemat bo chce ls2 tylko nie wiem czy z szybką czy gogle do zwykłego może coś ) pomożecie?


Ostatnio zmieniony przez Pisek 15.03.2017 15:49, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.11.2015 20:33
Posty: 90
Imię: Daniel
Quad: Yamaha Grizzly 700
Poprzednie quady: CF Moto 500
PostWysłany: 15.03.2017 18:18 
Re: Modernizacja i ulepszenie Allroad 500 long jakieś porady
ja mam kask ls2 jest wygodny ale nie kupił bym drugiego ,paruje mi szybka i gwizda wiatr ,nie mam podwójnej szybki może dlatego paruje ,kup sobie kask z okularami chociaż opinie są podzielone zależnie od tego jak i gdzie jezdzisz, jak w cieżkim terenie to wziął bym kask crossowy z daszkiem, ale przy wyciąganiu Quada z błota można się niezle wymęczyć dlatego dobry jest kask z szczękową bledą cieżko powiedziec musisz sam wiedziec jak bedziesz używal i do czego .


 
Profil

Rejestracja: 22.01.2017 19:12
Posty: 20
Imię: Mateusz
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Allroad 300 /500
PostWysłany: 15.03.2017 18:39 
Re: Modernizacja i ulepszenie Allroad 500 long jakieś porady
Jeżdżę w terenie w terenie legitymacji i błotnistym kask ls2 cross owy to na bank tylko jak gogle to jakiej firmy?


 
Profil

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 16.03.2017 14:40 
Re: Modernizacja i ulepszenie Allroad 500 long jakieś porady
Pisek napisał(a):

Panowie mam problem zrobiłem te snorlaksy wszystko pięknie do póki nie wyjechałem do wody wszystko na uszczelka i opaska chyba osłona na silikon a woda się dostała i to sporo :( jak sprawdzić szczelność może ktoś to robil



Wiem, że chwile minęło od tego wpisu ale sprawdzić snorkle (zwłaszcza zasys do airboxa) można dmuchając mocno w "komin" - robiąc w rurkach i airboxie nadciśnienie. W tym momencie kolega/koleżanka niech psika na wszelkich połączeniach np wodą z płynem i bąble pokażą przedmuchy.
W przypadku CVT trzeba zasłonić wylot i dmuchać we wlot (albo odwrotnie) i popsikać tu i tam.

_________________
V2.....sound of madness


Ostatnio zmieniony przez Robsson, 16.03.2017 14:40, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.