Autor |
Wiadomość |
Shezar
Rejestracja: 30.06.2017 18:55 Posty: 9
Imię: Bartłomiej
Quad: CF Moto 520
Poprzednie quady: Brak
|
Wysłany: 31.07.2017 10:39
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Ile płacicie za przeglądy? Części + robota brutto?
|
|
|
|
CF Kraków
Rejestracja: 10.05.2017 20:18 Posty: 21
|
Wysłany: 31.07.2017 16:59
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Koledzy proponuję nie spierać się gdy się nie wie na pewno - w CF 520 od rocznika 2016 ze skrzynią biegów bezstopniową CVT jest suche sprzęgło odśrodkowe - Tylko!!! . Dla niewierzących lub niewiedzących proponuję tel. do najbliższego serwisu lub importera.........
-- dodano 31.07.2017 16:59 --
Ja za przegląd na 100 km zapłaciłem 310 za wszystko w tej cenie był zawarty filtr i olej.
Ostatnio zmieniony przez CF Kraków, 31.07.2017 16:59, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
kubisekg
Rejestracja: 22.06.2015 11:11 Posty: 63 Miejscowość: Pabianice
Imię: Jakub
Quad: CF Moto 500 X5
|
Wysłany: 31.07.2017 22:48
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Ja chyba płaciłem coś koło 400 zł, tylko nie pamiętam za który przegląd. O ile się nie mylę, to był ten przy 500 km, wtedy też postanowiłem zdjąć blokadę. Teraz dochodzę do wniosku że najlepiej robić to wszystko samemu, nawet kosztem gwarancji (szczególnie gdy trwa tylko rok przy zakupie na fakturę). Przynajmniej masz pewność co robisz, wiesz co wlewasz i możesz spać spokojnie. Nie, nie mam żadnych umiejętności mechanicznych, niestety w liceum nie uczą przydatnych rzeczy. Wszystko znajdziesz w instrukcji obsługi i w Service manual które znajdziesz w internecie. Z pomocą tych dwóch książeczek jesteś w stanie sam wiele zrobić i przy okazji poznasz swojego quada.
_________________ Pozdrawiam, Jakub
Szukam ludzi do wspólnych wypadów z okolic Pabianic, Łodzi, Rzgowa, Aleksandrowa Łódzkiego i Konstantynowa.
|
|
|
|
Shezar
Rejestracja: 30.06.2017 18:55 Posty: 9
Imię: Bartłomiej
Quad: CF Moto 520
Poprzednie quady: Brak
|
Wysłany: 06.08.2017 11:15
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Mnie po negocjacjach podliczyli na 500 zł i właśnie się zastanawiam co tak dużo. Chyba faktycznie trzeba samemu się tym zając...
|
|
|
|
kubisekg
Rejestracja: 22.06.2015 11:11 Posty: 63 Miejscowość: Pabianice
Imię: Jakub
Quad: CF Moto 500 X5
|
Wysłany: 06.08.2017 22:40
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
O ile masz nie masz quada na gwarancji i nic się z nim nie dzieje to jak najbardziej można to robić samemu. Jeżeli się CFke dobrze traktuje i nie katuje to jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie że nic się w niej nie powinno stać. Od czasu do czasu wymienić płyny, zerknąć na pasek, konserwacja hamulcy i w sumie tyle. Jak zacznie się nim uprawiać coś więcej niż turystykę lub "żwirowniostykę" ryzyko konieczności siedzenia przy quadzie i bawienie się w mechanika znacząco wzrasta.
_________________ Pozdrawiam, Jakub
Szukam ludzi do wspólnych wypadów z okolic Pabianic, Łodzi, Rzgowa, Aleksandrowa Łódzkiego i Konstantynowa.
|
|
|
|
Rafalski55
Rejestracja: 21.10.2016 14:54 Posty: 20 Miejscowość: Landek
Imię: Rafał
Quad: CFMoto 520L
|
Wysłany: 07.08.2017 08:32
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Małe pytanie. Do czego podłączyć dodatkowe halogeny ? Oraz czy jest możliwość odlaczenia świateł, Tak aby nie zapalaly się po przekreceniu kluczyka.
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 07.08.2017 09:10
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Dodatkowe halogeny możesz sobie podłączyć osobnym układem przez przekaźnik i osobny włącznik prosto np pod akumulator, możesz sobie podłączyć pod wiązkę drogowych i wtedy jak zapalisz drogowe to się halogen zapali razem z drogowymi w quadzie albo możesz drogowe wówczas odłączyć i po włączeniu seryjnym włącznikiem drogowych zapalą Ci się halogeny/halogen. Kombinacji jest kilka w zależności jak wolisz.
A co do gwarancji to jak kto woli. Ale chociaż na 100km bym poleciał. Jak wtedy przez w sumie prawie 500km nic nie padnie to już powinno działać. A jak coś dalej padnie to IMO w 99% zwalą to na kark użytkownika i nie zalicza do gwarancji - jak to było ze sprzęgłami np w 500-tce. Tylko wtedy regeneracja sprzęgieł z przesyłką ok 320-350 zł plus wymiana to będzie kosztować tyle samo co przegląd. A tych sprzęgieł aso nie chciało uznać mimo, ze wiadomo ze były do kitu fabrycznie. W CFce jedynie z elektryką/wtrysk/ECU- jak się coś wysra może być problem dla użytkownika poza gwarancją. Mechanicznie single zbudowane jest jak przysłowiowy cep, każdy mechanik amator sobie z nią poradzi.
_________________ V2.....sound of madness
Ostatnio zmieniony przez Robsson 07.08.2017 09:10, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
robertmuszka
Rejestracja: 20.09.2011 17:37 Posty: 3420 Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
|
Wysłany: 07.08.2017 15:36
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Sprzeglo chyba taniej i to sporo.
|
|
|
|
CF Kraków
Rejestracja: 10.05.2017 20:18 Posty: 21
|
Wysłany: 07.08.2017 23:14
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
ja też myślę podobnie jak koledzy, pojadę jeszcze na przegląd na 500 km i zaczynam robić sam. Maszyna jest bardzo prosta jedyne co może być problemem to samodzielna regulacja zaworów, ale tego się nie dotyka puki nie ma objawów rozregulowania, a to może być nawet parę tyś km więc jeśli nawet z tym trzeba by jechać do serwisu to i tak kupę kasy zostanie w kieszeni.
|
|
|
|
darekp
Rejestracja: 07.06.2015 11:02 Posty: 532 Miejscowość: kielce
Imię: Darek
Quad: brak
Poprzednie quady: cf500
|
Wysłany: 08.08.2017 08:02
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Kod: to może być nawet parę tyś km uwierz nie. Jeśli masz od nowości to pierwsza regulacja jest dość wcześnie a później to zależy od jazdy itp. Poza tym zawory to zrobi Ci nawet mechanik motocyklowy bez problemu. Większy będzie miał problem z dostaniem się do silnika i odkręceniem plastików. Nie jest to aż tak skomplikowane jak się wydaje.
|
|
|
|
Shezar
Rejestracja: 30.06.2017 18:55 Posty: 9
Imię: Bartłomiej
Quad: CF Moto 520
Poprzednie quady: Brak
|
Wysłany: 08.08.2017 09:51
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
A ile same części do przeglądu? Olej, filtr i co tam jeszcze trzeba wymienić? Póki co przy serwisie trzyma mnie gwarancja, trochę szkoda ją stracić za kilka stów.
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 08.08.2017 10:06
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Olej to ok 100zł za bańkę 4 litry - czyli na 2 zmiany, filtr 20-25 zł. Do dyfrów potrzeba ok pół litra łącznie w oba. Olej w cenie 20-50 zł/litr zależy co chcesz lać. No i o filtrze powietrza pamiętajcie - o natłuszczaniu (i praniu) bo "serwisy" tego nie robią.
-- dodano 08.08.2017 11:06 --
A regulacja zaworów na śrubkach to nie jest czarna magia. Jak ktoś lubi podłubać to są tu instrukcje krok po kroku i jak się czuje na siłach warto spróbować.
_________________ V2.....sound of madness
Ostatnio zmieniony przez Robsson 08.08.2017 10:06, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
kubisekg
Rejestracja: 22.06.2015 11:11 Posty: 63 Miejscowość: Pabianice
Imię: Jakub
Quad: CF Moto 500 X5
|
Wysłany: 08.08.2017 11:47
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
W czym najlepiej wyprać filtr? Woda i płyn do mycia naczyń się nada? Czy są jakieś specyfiki do tej czynności?
_________________ Pozdrawiam, Jakub
Szukam ludzi do wspólnych wypadów z okolic Pabianic, Łodzi, Rzgowa, Aleksandrowa Łódzkiego i Konstantynowa.
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 08.08.2017 12:11
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Ja piorę w benzynie zwykłej. Jak jest filtr klejony to unikaj rozpuszczalników. Benzyna ekstrakcyjna, może być gorąca woda z detergentem.
_________________ V2.....sound of madness
|
|
|
|
Shezar
Rejestracja: 30.06.2017 18:55 Posty: 9
Imię: Bartłomiej
Quad: CF Moto 520
Poprzednie quady: Brak
|
Wysłany: 09.08.2017 06:28
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Dzięki za odpowiedź Szukam też skrzynki, znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/solidna-skrzynka-na-q ... 88098.htmlWarta uwagi czy coś innego polecicie? Przydał by się też panel led, z tym, że nie wiem jak bardzo mogę "obciążyć" alternator i akumulator. Fajnie jeśli dało by radę 2 szt, przód i tył.
|
|
|
|