Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 15:22



Odpowiedz  [ 145 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna
Przygody z nowym CF 520 EPS EFI 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 05.06.2017 10:30 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
I dodatkowo wygląda to ohydnie.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil

Rejestracja: 10.05.2017 20:18
Posty: 21
PostWysłany: 05.06.2017 18:30 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
zgoda nie wyglada najlepiej ale nie chlapie błotem na wszystkie strony. Coś by się przydało wymyślić.......

Zrobiłem przegląd na 100 km jest już 126 narazie wszystko działa coraz lepiej oby tylko nie zapeszyć:)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 07.06.2017 14:11 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
126 to jak puszczenie bąka ;)


 
Profil

Rejestracja: 10.05.2017 20:18
Posty: 21
PostWysłany: 26.06.2017 16:18 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Jasne, ale po pierwszej załamce jest ok i to cieszy. :)

-- dodano 18.06.2017 13:51 --

Nabiłem już ponad 200 km narazie wszystko chodzi jak trzeba. W poniedziałek wysyłam do Łodzi moduł do odblokowania zobaczymy co to da........

-- dodano 26.06.2017 16:18 --

Garść informacji po odblokowaniu:

Spalanie na 100km / 100-200 km/ czyl na dotarciu i z blokadą 11,5l.
Z blokadą jeździł maks 65 km/h dało się wyczuć brak płynności w reakcji na gaz.
Po zdjęciu blokady na razie udało mi się pojechać 80 km/h ale był jeszcze duży zapas mocy więc zakładam, że pójdzie kolo 100 km/h - spróbuję jak będą warunki.

Jeśli chodzi o odczucia mocy to jeździ płynniej i czuć te pare koni więcej.

Ponieważ jestem jednym z pierwszych którym odblokowano CF 520 L to info jak to wygląda, wysyłka do Łodzi modułu zapłonowego Bosh i przeprogramowanie jeśli kupiony od dealera to bezpłatnie!!.

Dla 520 i 550 to jedyna forma zdjęcia blokady nie ma zabezpieczeń mechanicznych tak jak w 500-ce.

Jak widać z moich doświadczeń bardzo się to opłaca maszyna naprawdę jeździ super i czuć te 40 KM mocy.


Ostatnio zmieniony przez CF Kraków 26.06.2017 16:18, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil

Rejestracja: 21.10.2016 14:54
Posty: 20
Miejscowość: Landek
Imię: Rafał
Quad: CFMoto 520L
PostWysłany: 05.07.2017 07:29 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Ja przy zakupie mojego 520 zapytałem sprzedawcę, czy go odblokuje i odpowiedział, że Tak. Na drugi dzień odebrałem swojego CF520 i leciał już 100km/h :)


 
Profil

Rejestracja: 10.05.2017 20:18
Posty: 21
PostWysłany: 05.07.2017 22:18 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Może miał odblokowany na stanie.


 
Profil

Rejestracja: 21.10.2016 14:54
Posty: 20
Miejscowość: Landek
Imię: Rafał
Quad: CFMoto 520L
PostWysłany: 11.07.2017 11:19 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Zastanawiam się nad faktem przeniesienia serwisowania quada do Polarisa. Firma większa z dużym warsztatem. Jakby to powiedzieć, nie jestem zadowolony z autoryzowanego serwisu. Pogodze się z utratą gwarancji bo przynajmniej będzie prawidłowo serwisowany. No i wymagane przeglądy co 400km żeby utrzymać gwarancję. Śmiech na sali.


 
Profil

Rejestracja: 10.05.2017 20:18
Posty: 21
PostWysłany: 11.07.2017 22:43 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
To chyba dobre rozwiązanie tym bardziej, że nie słychać żeby coś na gwarancji poważnego się działo jak ją dali to nie po to żeby mieć kłopot....
Ja też nie serwisuje w Krakowie tylko 30 km pod w Głogoczowie / narazie super /jest serwis CF Moto i tylko dlatego tam jeżdżę inaczej poszukałbym prywatnego serwisu no i ceny u mnie są rewelacyjne więc narazie tam będę robił.
Po odblokowaniu spalanie pomiędzy 200 - 300 km 10,2 L więc nic się nie zmieniło za to max V jaką rozwija to 100 km/h, ale najlepiej jeździ w przedziale 60 - 80 km/h.


 
Profil

Rejestracja: 21.10.2016 14:54
Posty: 20
Miejscowość: Landek
Imię: Rafał
Quad: CFMoto 520L
PostWysłany: 17.07.2017 11:15 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
10L na 250KM ??? O.O Mój ledwo 100km przejedzie za tyle....


 
Profil

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 17.07.2017 11:20 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
10,2 na 100km przy przebiegu miedzy 200 a 300 km - tak to czytam. Na 250 km to zwyczajnie niemożliwe :blagam: Poniżej pewnie 9 litrów zejść jest raczej nierealne przy delikatnym obchodzeniu się.

_________________
V2.....sound of madness


Ostatnio zmieniony przez Robsson, 17.07.2017 11:20, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 18.07.2017 09:03 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Wszystkie palą podobnie (chyba, że masz brut force) - przedział między 10-12 litrów to norma i niezależnie czy to 500, 800 czy 1000.
W Rumunii quady paliły nam 15/16 litrów ale to góry, sporo jazdy na biegu L i bagaż na przodzie i tyle.


 
Profil

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 18.07.2017 09:25 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Tak jak piszesz. Cfka jak na swoje możliwości (osiągi/moc) pali sporo vs. mocniejsze quady jednocylindrowe , że potrafi spalić więcej niż canam (V2) lepiej nie pisać. Ale tak jak Łukasz pisze. Dycha w miarę spokojnie trzeba liczyć.
Ale nie problem żeby spaliła też 20-25 l/100 jak się chce ;)

_________________
V2.....sound of madness


 
Profil

Rejestracja: 30.06.2017 18:55
Posty: 9
Imię: Bartłomiej
Quad: CF Moto 520
Poprzednie quady: Brak
PostWysłany: 22.07.2017 07:29 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
U mnie po przyejechaniu pierwszych 65 km poszło już 15 l :nieeeee:

-- dodano 22.07.2017 07:29 --

Swoją drogą to na pierwszym przeglądzie będę miał kilka pytań do dealera.
Poza standardowo zgrzytaniem przy wpinaniu L i czasami niemożliwością włączenia P to wskaźnik paliwa poniżej połowy baku pokazuje, że jest ostatnia "kreska", po krótkiej przejażdżce jest strasznie gorąco w uda i nogi. Po ponad dniu postoju nie chce zapalić, muszę go dwukrotnie podlać benzyną przekręcając kluczyk.
Nie wiem czy też tak macie, ale przy ruszaniu coś stuka, skrzynia, przekładnia?!
Dodatkowo mam wrażenie, że lekko na prawo ściąga.
Poza tym jeździ fajnie, ma moc (jeszcze zablokowany).


Ostatnio zmieniony przez Shezar, 22.07.2017 07:29, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2011 17:37
Posty: 3420
Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
PostWysłany: 22.07.2017 08:11 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Najlepsze ostatnie zdanie.
No swoja droga 65 km to sporo.


 
Profil

Rejestracja: 08.03.2015 08:56
Posty: 205
Imię: Szymon
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: Kawasaki 750, CF Moto 500
PostWysłany: 22.07.2017 13:26 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Wydał ponad 20tyś na Quada i klima nie działa, pali jak ciężarówka a wskaźniki paliwa źle poustawiane . Skandal jak tu żyć.


Ostatnio zmieniony przez GRIZZLY-XXX, 22.07.2017 13:26, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 145 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 39 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.