Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - C-Force 500 czy C-Force 800 ?
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 18:34



Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
C-Force 500 czy C-Force 800 ? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 28.07.2017 10:32 
Re: C-Force 500 czy C-Force 800 ?
paulus71 napisał(a):
kawa pali olej stara czy nowa???? kto takie bzdury rozpowiada????

Bzdury? Kumpel dolewa co wyjazd olej bo mu przepala.
Ty nie dolewałeś? Bedyś nie dolewał? Z tego co pamiętam to wspomniał chyba o 4 czy 6 litrach oleju wlanych na Maroko.
Nie trzeba było wymieniać bo i po co skoro kawa spaliła :)
Robsson napisał(a):
Łukasz móglbys napisac kilka słów konkretnego porównania ze swoich jazd między X8 a outem.

Co tu porównywać. Out jest zwinniejszy, szybszy, ma lepsze zawieszenie, wspomaganie, moc, prześwit i jakość wykonania jest zdecydowanie lepsza.
X8 ma słaby zawias po 3 tyś km (praktycznie do wywalenia (chodzi o amory bo reszta jest ok)), brak nawet głupich kalamitek, skręca jak tir w zestawie tandem. Ale za to jest wygodny, bardzo dobrze wygląda, dobrze się prowadzi, dwie osoby jadą bez problemu, pakowny, bezawaryjny (powieszą mnie za to niektórzy :lol: ) dobrze wyposażony fabrycznie i ma bardzo dobrą cenę.
Do "delikatnej" ale i też "hardkorowej" turystyki nadają się obydwa chociaż z przewagą dla Outa bo chociażby wspomaganie ma tu ogromny plus. Jazda przez dziesiąt km w rzece w skalistym korycie to udręka dla rąk i sprzętu.

Widzę spore różnice i w jeździe i w jakości wykonania między jednym i drugim ale i CF ma swoje plusy i minusy i BRP tak samo. To dobre sprzęty ale czy różnica dwukrotna ma sens? Na to każdy odpowiedzieć musi sobie sam ;)

No i X8 nie nadaje się do błota bo to każdy wie bo po pierwsze waga, po drugie lichy prześwit, po trzecie fabryczne opony nie nadają się do błota, po czwarte sondy lambda mogą zdechnąć od wody.
Out lepiej znosi wodę na pewno ale też trzeba go do tego przygotować. Ja quadów nie topię bo mnie to nie kręci więc może i dlatego ich żywotność u mnie jest zdecydowanie dłuższa ;) dbam jak należy (tak mi się wydaje) to i sprzęt odwdzięcza się bezawaryjnością (tfu! nie chce krakać) .


Ostatnio zmieniony przez _X_8_ 28.07.2017 10:32, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.05.2016 18:54
Posty: 27
Miejscowość: Tarnobrzeg
Quad: CFMoto500, X8
PostWysłany: 28.07.2017 13:30 
Re: C-Force 500 czy C-Force 800 ?
Bardzo dobrze napisane Łukasz.....zresztą ja też wody nie lubię a do turystyki i nawet tej hardkorowej idealnie się nadaje. Nie miałem przyjemności śmigać ze wspomaganiem ale mój z 2014r jakoś nie sprawia mi trudności w manewrowaniu (pewnie nie wiem co to wspomaganie w quadzie :)) Według mnie w tej cenie to jest najlepszy quad na rynku w tej chwili (oczywiście mówię o nowych)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2011 17:37
Posty: 3420
Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
PostWysłany: 28.07.2017 15:06 
Re: C-Force 500 czy C-Force 800 ?
Wszystko fajnie, tylko te przeglady w cf.,
Niestety kawka troszke może nie spala ale olej przelewa się do airboxa i ubywa go poprostu.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 31.07.2017 09:40 
Re: C-Force 500 czy C-Force 800 ?
Przeglądy to dramat niestety.

Dodatkowo za kawą nie przemawia jej spalanie paliwa.

Nasze kamany palą 10-11 litrów gdzie kawa pali ich 15-16 przy zdecydowanie mniejszej mocy


 
Profil

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 31.07.2017 10:02 
Re: C-Force 500 czy C-Force 800 ?
Byłem ciekaw co sądzisz po jakimś już tam nalocie.
Ja jednak pozostaję przy zdaniu, że markowe to jednak markowe - u mnie konkretnie czytaj japonia.
CFki dopóki lata się lajtowo są OK. Upalane i jeżdżone w trudnym terenie zaczynają pokazywać swoje słabości konstrukcji lub jakości. W końcu za te kasę nie może być idealnie. Zależy co komu potrzebne tak musi zdecydować.
Ale mnie to nie dziwi.

_________________
V2.....sound of madness


Ostatnio zmieniony przez Robsson, 31.07.2017 10:02, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.11.2014 20:42
Posty: 96
Miejscowość: Leszno
Imię: Cezar
Quad: Can Am Outlander 800
Poprzednie quady: CF Moto 550
PostWysłany: 31.07.2017 11:25 
Re: C-Force 500 czy C-Force 800 ?
Robsson - masz rację. Wczoraj był u mnie znajomy z CF 550.(moja była) Miał nakulane 8500 km. i to nadal jeździ. A dlaczego? Chyba z tego powodu, że on przyjechał nią z Niemiec. Dopiero tutaj po raz pierwszy używał wyciągarki.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 31.07.2017 12:26 
Re: C-Force 500 czy C-Force 800 ?
Robsson napisał(a):
CFki dopóki lata się lajtowo są OK. Upalane i jeżdżone w trudnym terenie zaczynają pokazywać swoje słabości konstrukcji lub jakości.

od dawna wiadomo, że to nie jest quad do tego.

Wyrobiłem już sobie zdaniem na temat kamana.
Przejechałem nim już w tym roku ponad 3 tyś km z czego ponad 500 w Rumunii gdzie naprawdę łatwo tam nie jest.
Sprzęt nie zawiódł a dostawał nieraz mocno w tyłek.
Ale i CF800 na której był kolega też nie zawiodła.
Jedyna różnica jest taka, że zjeżdżał dość wyczerpany na nocleg bo jednak masa, manewrowość i brak wspomagania dawały o sobie znać.
Ale i z tym trzeba się objeździć bo jednak moc, prześwit i visco daje o wiele więcej możliwości niż w 800 - takie odnoszę wrażenie.
Ale chwalił CF będę zawsze bo to dobry quad i bardzo dobrze zainwestowane pieniądze w hobby.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 01.08.2017 13:11 
Re: C-Force 500 czy C-Force 800 ?
Łukasz owszem dolewałem olej ale w ostatnie fazie przed wymianą uszczelniaczy czyli w trzecim roku uzytkowania. Bedyś dolewał dłużej bo mu się nigdy nie chciało robić góry ale jego kawa koniec końca miała już wtedy 18000 przebiegu.

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 01.08.2017 13:47 
Re: C-Force 500 czy C-Force 800 ?
paulus71 napisał(a):
Bedyś dolewał dłużej bo mu się nigdy nie chciało robić góry ale jego kawa koniec końca miała już wtedy 18000 przebiegu

Przy sprzedaży bo jadąc na Maroko około 4 tyś km ;)


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 33 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.