|
Autor |
Wiadomość |
Duchu_ATV
Rejestracja: 31.05.2018 07:06 Posty: 114 Miejscowość: Żukowo woj. Pomorskie
Imię: Sebastian
Quad: Yamaha Grizzly 550
|
Wysłany: 31.05.2018 11:30
CForce 850
Temat zakładam w związku z tym, iż na aukcjach pokazała się wersja 850 CForce -- dodano 31.05.2018 07:37 --Witam, Jestem nowy na forum, więc stopień mojego wtajemniczenia w zasady techniczne forum jest na poziomie "raczkującym" Temat założyłem gdyż na początku przyszłego roku zamierzam kupić sobie nową X8 CForce 850. Czekam na opinie posiadaczy tej wersji. Pozdrawiam serdecznie. -- dodano 31.05.2018 07:41 ---- dodano 31.05.2018 11:30 --Znalazłem film, na którym porównują 850 z bodajże 820. Nie znam języka rosyjskiego, więc jakby ktoś potrafił wymienić różnice między tymi modelami to byłbym wdzięczny. link na youtube link: https://www.youtube.com/watch?v=ru-08ROeabc
Załączniki:
01c90bd742b6b49128b7fdbc0864.jpeg [ 850.39 KiB | Obejrzany 14228 razy ]
_________________ Zapraszam na kanał na Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC6xEFi ... irmation=1
Ostatnio zmieniony przez Duchu_ATV 31.05.2018 11:30, edytowano w sumie 3 razy
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 31.05.2018 12:54
Re: CForce 850
W zachodnich językach też są testy na YT. To kolejna wariacja X8. Na rynku wschodnim widze opisywana X8 HQ Obstawiam ze ma ten sam silnik co X8 bo wskazywac na to może moc obu w ok 62 koni podawana. Widac różnice w konstrukcji tylnego zawieszenia. Generalnie chyba wzorowanie na canamie, plasikowe oslony bagażników. Na jakimś teście widzialem kola z beadlockami ale to chyba extra bylo posa serią. Ciekawe co pozmieniali jeszcze co może być plusem oprócz wygladu do X8. Masa podobna bo gdzieś widzialem chyba 380 pare kilo. Ogólnie sprzęcik wyglada fajne. Sam jestem ciekaw jak jeździ. Tylko ta stacyjka co przyświecalo autorowi pomysłu żeby tam ją zamontować? Nie mam pojęcia. Ta sama linia stylistyczna i pewnie konstrukcyjna z litrem wydaje się. -- dodano 31.05.2018 13:54 --Precyzyjniej byloby traktowac (siebie mam na mysli) to jako rozwinięcie 820 a nie wyjsciowej X8. Bo to kolejne ewolucje starej X8. Bo chyba w 820 np kazde kolo ma tarczę a nie tył na wale tylko jak w X8. Dlugość widzę jest identyczna z 820 ale 850 jest o 5 cm szersza z tego co czytam.
_________________ V2.....sound of madness
Ostatnio zmieniony przez Robsson 31.05.2018 12:54, edytowano w sumie 3 razy
|
|
|
|
danielski
Rejestracja: 24.06.2012 07:00 Posty: 177 Miejscowość: Zachodniopomorskie
Imię: Daniel
Quad: Odes 800
Poprzednie quady: Honda TRX 300 FW, Outlander 800 maxXT
|
Wysłany: 31.05.2018 17:16
Re: CForce 850
jakos w lutym bylem u dilera cf, mowil ze pod koniec kwietnia ma pojawic się cf 850. silnik ma powiekszony do 850 cm3 i tyle ma wspolnego z x8, rama z pochodzi z prototypowej wersji 1000 i jest zupelnie inna niz w x8. cena miala być ok 45000 zl.
|
|
|
|
robertmuszka
Rejestracja: 20.09.2011 17:37 Posty: 3420 Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
|
Wysłany: 31.05.2018 20:21
Re: CForce 850
No to cena kosmiczna, choć jako zastępstwo canama za 80 tys, ale tylko zastępstwo.
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 31.05.2018 21:50
Re: CForce 850
_________________ V2.....sound of madness
Ostatnio zmieniony przez Robsson 31.05.2018 21:50, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
robertmuszka
Rejestracja: 20.09.2011 17:37 Posty: 3420 Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
|
Wysłany: 31.05.2018 21:57
Re: CForce 850
Robsson Kurna, ale to inna liga niż to, co masz i co jest dobre dla Twego zdrowia, choć może fascynacja pozostaje.
|
|
|
|
Duchu_ATV
Rejestracja: 31.05.2018 07:06 Posty: 114 Miejscowość: Żukowo woj. Pomorskie
Imię: Sebastian
Quad: Yamaha Grizzly 550
|
Wysłany: 01.06.2018 09:42
Re: CForce 850
Czy wg Was te otwory technologiczne na bagażnikach służą do zamontowania dedykowanych dodatków np. kufra? -- dodano 01.06.2018 08:23 ---- dodano 01.06.2018 09:42 --..a z tym zbiorniczkiem to dziwna sprawa. Oglądałem różne filmiki i się z nim nie spotkałem. Dla przykładu : https://www.youtube.com/watch?v=bNLsNfrd0Pk&app=desktop
Załączniki:
8cabaa5945e19c616b32efb3c518.jpeg [ 580.97 KiB | Obejrzany 14151 razy ]
_________________ Zapraszam na kanał na Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC6xEFi ... irmation=1
Ostatnio zmieniony przez Duchu_ATV 01.06.2018 09:42, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
rychu4x4
Rejestracja: 18.01.2017 23:31 Posty: 25 Miejscowość: Gorzów Wlkp
Imię: Piotr
Quad: CF 820
|
Wysłany: 01.06.2018 15:23
Re: CForce 850
Wina zbiornika wynika z homologacji. Wersja ciągnik ma taki właśnie wielki i brzydki a wersja samochód ma mniejszy. Tak mam w 820. Ja owinelem czarna taśma i nie rzuca się tak w oczy,choc fakt nie jest to rozwiązanie.
|
|
|
|
Duchu_ATV
Rejestracja: 31.05.2018 07:06 Posty: 114 Miejscowość: Żukowo woj. Pomorskie
Imię: Sebastian
Quad: Yamaha Grizzly 550
|
Wysłany: 01.06.2018 15:35
Re: CForce 850
..i już się wyjaśniło ze zbiorniczkiem. Dzięki
_________________ Zapraszam na kanał na Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC6xEFi ... irmation=1
Ostatnio zmieniony przez Duchu_ATV, 01.06.2018 15:35, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 01.06.2018 19:48
Re: CForce 850
robertmuszka napisał(a): No to cena kosmiczna, choć jako zastępstwo canama za 80 tys, ale tylko zastępstwo. Zawsze można wybrać Stelsa w tej kasie Chyba nie 80 tylko letko <60 kupisz outa 850 w maxie widze w aukcjach. Znaczy kilkanaście tysia zaledwie (albo aż) różnicy
_________________ V2.....sound of madness
Ostatnio zmieniony przez Robsson 01.06.2018 19:48, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
robertmuszka
Rejestracja: 20.09.2011 17:37 Posty: 3420 Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
|
Wysłany: 01.06.2018 20:15
Re: CForce 850
RobssonE no ale jak, ludzie kupują nowe cf za 45, to nie kupią u prywatnego canama, tylko w ASO, a tam..... Ja szukalbym outa 650 do podobnych celów co cf znacznie lepszy, ale to moje zdanie. A na poparcie jego taki wywodzi. Śmigam Renia 800 xxc, wykorzystuje 60, 65 %jej możliwości, brat ma 570, dociaga do 80-85, więc aktualnie 650 to w zupełności by wystarczyło dla mnie. Cena 650 jest trochę większa niż cf850, ale canamow jest opór, sprzęt ogarnięty przez wielu użytkowników, a nie jakieś niewiadomą co, do tego chory serwis, oby częściej nic co 400 km, Renia brat był na pierwszym przeglądzie, no bo tak warto, teraz po 6 miechach 2000 km, serwis zrobiliśmy na 1500 żeby było prościej pamiętać 8 śmigam, moja Renia a 4 tyskie, serwis co tysiaczek, quady smigaja i jest zabawa a nie cfmoto. Wniosek z tego mam taki, szkoda kasy na te cfke, -- dodano 01.06.2018 21:15 --robertmuszka napisał(a): Robsson E no ale jak, ludzie kupują nowe cf za 45, to nie kupią u prywatnego importera , tylko w ASO, a tam..... Ja szukalbym outa 650 do podobnych celów co cf znacznie lepszy, ale to moje zdanie. A na poparcie jego taki wywodzi. Śmigam Renia 800 xxc, wykorzystuje 60, 65 %jej możliwości, brat ma 570, dociaga do 80-85, więc aktualnie 650 to w zupełności by wystarczyło dla mnie. Cena 650 jest trochę droższy niż cf850, chyba nie znam cen, ale canamow jest opór, sprzęt ogarnięty przez wielu użytkowników, a nie jakieś niewiadomą co, do tego chory serwis, oby zadziej nic co 400 km, Renia brat był na pierwszym przeglądzie, no bo tak warto, teraz po 6 miechach 2000 km, serwis zrobiliśmy na 1500 żeby było prościej pamiętać i śmigamy, moja Renia ma 4 tysie serwis co tysiaczek, quady smigaja i jest zabawa a nie cfmoto. Wniosek z tego mam taki, szkoda kasy na te cfke,
Ostatnio zmieniony przez robertmuszka, 01.06.2018 20:15, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Duchu_ATV
Rejestracja: 31.05.2018 07:06 Posty: 114 Miejscowość: Żukowo woj. Pomorskie
Imię: Sebastian
Quad: Yamaha Grizzly 550
|
Wysłany: 02.06.2018 10:02
Re: CForce 850
Reasumując, z doświadczenia odradzacie zakup nowego cforce 850 na rzecz: http://allegro.pl/2018-can-am-outlander ... 50052.html
_________________ Zapraszam na kanał na Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC6xEFi ... irmation=1
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 02.06.2018 13:10
Re: CForce 850
Ja nie odradzam bo doswiadczenia z w/w nie mam. Kanam w podobnej mocy to jednak już inna kasa. 40 pare kawalków za to cfmoto wydaje mi się ofertą OK. Zależy co i kto potrzebuje/oczekuje od quada. A sam ten quad co jest wart to musimy poczekać aż więcej tego zacznie jeździć. Trzeba jednak zauważyć że cfmoto się rozwija cały czas dokladając, modernizując palete. Nigdy nie będą to topowe maszyny dla najbardziej wymagających bo nie taki firma obrała sobie cel. Ma to być ciekawy i rozsądny cenowo sprzęt bardziej turystyczno-rekreacyjny niż przeprawowy dla amatora. I taki wg mnie jest.
_________________ V2.....sound of madness
Ostatnio zmieniony przez Robsson, 02.06.2018 13:10, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Duchu_ATV
Rejestracja: 31.05.2018 07:06 Posty: 114 Miejscowość: Żukowo woj. Pomorskie
Imię: Sebastian
Quad: Yamaha Grizzly 550
|
Wysłany: 02.06.2018 15:17
Re: CForce 850
Dzięki za wypowiedź Robsson. Jestem właśnie takim amatorem a quada będę używał na wycieczki z żoną lub z dziećmi. Nie mam zamiaru topić go każdego dnia w błocie po kierownice a tylko przejechać spokojnie szlakiem turystycznym po niedzielnym obiadku
_________________ Zapraszam na kanał na Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC6xEFi ... irmation=1
|
|
|
|
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
|
Wysłany: 06.06.2018 12:43
Re: CForce 850
Umówmy się, że fabryczny kaman też nie służy do tego aby zaraz wjechać nim w bagno. Może zniesie to lepiej ale kilka przeróbek należy wykonać.
Wersja XTP 650 zaczyna się od 59 klocków więc bagatela 14 tysi drożej. Dla jednych to nic, dla innych bariera nie do przeskoczenia bo i 45 za CF to nie jest mało. Ja za 800 w 2013 roku płaciłem 31 tysięcy, skąd skok aż o 14? Chyba nie z powodu wspomagania wartego 3-4 tysie max a i tak większość na to wspomaganie narzeka. Nawet i sprzedawcy mówią, że są z nim problemy.
62 km to jak w 800
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 35 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|