kamyk, trochę się pogubiłem w konstrukcji twojego posta, sorki ale nie do końca go pojąłem
Osobiście latam mocno zrobionym LTR'em (opis tu w dziele: "tuning") i miałem okazję polatać KTM 505 w serii, oto moje spostrzeżenia:
- mocny (porównywalny do mojego, trudno oceniać który dynamiczniejszy ze względu na różnice w prowadzeniu),
- węższa obudowa zbiornika paliwa i bliżej środka umieszczone lewary biegów i hamulca nożnego, wywołują skojarzenia z motocyklem crossowym,
- dużo lepszy zawias Ohlinsa od KYB'a w LTR-e,
- bardzo ciężko pracujący cyngiel gazu (niestety ale kciuk się bardziej męczy)
- bajecznie przyjemne we współpracy sprzęgło hydrauliczne
Trudno rozważyć cenę podstawową w KTM vs. LTR + dodatki - > według mnie decyzja mocno indywidualna, bo jest jeszcze ten cały ....marketing, serwis, dostęp do zmienników i akcesorii z poza oferty producenta sprzętu