Autor |
Wiadomość |
Sławek J.
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 18.03.2004 20:42 Posty: 80 Miejscowość: Śrem
|
Wysłany: 04.03.2008 21:18
Kasowanie inspekcji w Arctic Cat 650
Proszę o pomoc w skasowaniu inspekcji w Arctic Cat 650. Nie ma kostek do przepięcia i stoimy w miejscu. Może ktoś miął styczność z tym sprzętem. Proszę o pomoc.
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 04.03.2008 23:41
może się uda?
Mam dziś dobry dzień (wieczór?noc?) więc poszperałem i proszę:
1.Odkręcić pokrywę paska (stacyjka w pozycji OFF)
2.Odłączyć czujnik paska (2 przewody-płaski konektor) i złączkę z 4 przewodami (kwadratowy konektor obok)
3.Zmostkować przewody pomarańczowy/zielony z szarym (lub szaro/zielonym)
4.Włączyć stacyjkę ON. Lampka kontroli powinna zacząć mrugać szybko i po chwili wolniej. Odczekać około 10 sekund (aż zacznie mrugać wolno)
5. Wyłączyć stacyjkę OFF
6.Zdjąć mostek, podłączyć wtyczki jak były.
7. Ponownie włączyć stacyjkę ON w celu weryfikacji procedury.
UWAGA! W niektórych rocznikach (prawdopodobnie od 2006 w górę) ta wtyczka jest z 5przewodami. Wtedy należy poszukać wtyczki z 4 przewodami w okolicach CDI i tam zewrzeć przewody o podanych kolorach
PS. Podaję tłumaczenie za stroną NYROC. Podają tam też informacje, że może być kwestia resetu CDI a to już może tylko serwis. Trzymam kciuki, żeby wystarczyło to co przetłumaczyłem.
NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA EWENTULANE USZKODZENIA
Tutaj są manuale:
http://www.snowbuzzard.com/acmanuals/
W razie czego służę pomocą w tłumaczeniu.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
Sławek J.
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 18.03.2004 20:42 Posty: 80 Miejscowość: Śrem
|
Wysłany: 05.03.2008 09:39
Dzięki Waldo .
|
|
|
|
nufry
Rejestracja: 04.03.2008 17:24 Posty: 8
Quad: Arctic Cat 650
|
Wysłany: 05.03.2008 20:19
zrobiłem tak jak pisałes i nie chodzi kto może to zrobic ?
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 05.03.2008 21:56
druga metoda!
Niektóre źródła podają troszkę inną metodę.
Podaję różnice w porównaniu do tego co pisałem powyżej:
2. Nie odłączać czujnika paska.
4. Po stacyjce na ON lampka mruga szybko. Teraz odłączyć czujnik paska - lampka mruga wolno.
Odczekać minimum 10 sekund.
Może tak pomoże?
Z moich obserwacji wynika, że silnik jest bliźniaczy z Kawasaki BF650.
Może coś będzie wiedział ktoś od tego modelu?
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
nufry
Rejestracja: 04.03.2008 17:24 Posty: 8
Quad: Arctic Cat 650
|
Wysłany: 05.03.2008 22:37
Jestem załmany nikt nie wie jak to zrobic
|
|
|
|
nufry
Rejestracja: 04.03.2008 17:24 Posty: 8
Quad: Arctic Cat 650
|
Wysłany: 05.03.2008 22:43
Waldo a która to kostka co trzeba z mostkowac ta przy module czy ta co wychodzi druga z pokrywy co ma szesc pinów a ma 5 kabli .
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 06.03.2008 19:08
z uwagą
nufry nie ulegaj panice
Pisałem, że kostka musi być 4 pinowa i w Twoim przypadku wynika, że trzeba jej szukać w okolicach CDI.
Zwierać trzeba kable o podanych kolorach a prawdopodobnie takie są tylko na jednej kostce.
Swoją drogą jeżeli ponoć zrobiłeś już jakieś zworki na wtyczce z 5 przewodami to nie jestem pewien czy czegoś już nie zjeb.... znaczy popsułeś
Nie mam AC i nigdy na żywo nie widziałem. Piszę tylko to co uda mi się wyczytać w sieci (forum NYROC) i ewentualnie z serwisówki
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
nufry
Rejestracja: 04.03.2008 17:24 Posty: 8
Quad: Arctic Cat 650
|
Wysłany: 07.03.2008 23:17
Waldo jestes najlepszy działa ,tylko zeby to zrobic to musi być przykrecona pokrywa i w tedy mostkowac
,bardzo ci dziekuje za pomoc ,tylko Ty jedyny wiedziałes i mi pomogłes.
dla Sławka równiez podziekowanie ,jeszcze raz dzięki Wam obu pozdrawiam.
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 08.03.2008 06:57
kolorowy świat
..no i pięknie. Nigdzie nie było napisane, że pokrywa ma być przykręcona ale dobrze, że eksperymentowałeś.
Podziękuj Sławkowi bo tylko dlatego, że to on napisał pierwszy post chciało mi się szukać.
Będąc szczerym muszę przyznać, że przy innym autorze nawet oka bym nie zawiesił na temacie
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 08.03.2008 07:11
ups...
Jak już mam być tak szczery to przyznam się do pomyłki.
Tłumaczyłem na szybko (a później już do tego nie wracałem) i walnąłem gafę.
Na forum NYROC wyraźnie piszą, że czynność wykonywać przy założonej pokrywie
Dałem ciała ....na szczęście się udało....
PS.
Gdyby, któryś z modów przeedytował pierwszy mój post dla potomnych było by łatwiej
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
Sławek J.
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 18.03.2004 20:42 Posty: 80 Miejscowość: Śrem
|
Wysłany: 08.03.2008 22:26
W imieniu kolego dzięki za pomoc. Ja kombinowałem biorąc procedurę z Kawasaki jednak poza silnikiem instalacja jest inna niż w k. nie dało rady. Jeszcze raz dzięki.
|
|
|
|