Autor |
Wiadomość |
paszczak
Rejestracja: 01.11.2004 21:19 Posty: 178 Miejscowość: Luboń k.Poznania
Quad: TRX450R 05'
|
Wysłany: 08.08.2005 10:57
I co? Wyjasniła się sprawa awarii ?
_________________ -=No Pain... No Gain=-
|
|
|
|
Kwinto
Rejestracja: 06.08.2005 11:20 Posty: 214 Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 500 FE 4x4
|
Wysłany: 08.08.2005 12:05
Rano zawlokłem go busem do serwisu o 9:00 i jeszcze tam stoi. Na razie nie wiadomo o co chodzi bo nikt nie miał czasu się za niego zabrać - ja to rozumiem bo przecież jest kolejka a ja nie jestem VIP-em. Jak bedą wieści to Wam powiem.
_________________ Quad do tylko dodatek a nie sposób na życie...
|
|
|
|
Kwinto
Rejestracja: 06.08.2005 11:20 Posty: 214 Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 500 FE 4x4
|
Wysłany: 08.08.2005 17:21
No więc jeszcze go nie odebrałem ale ponoć jest zrobiony bo dzwoniłem do serwisu. Powiedzieli, że przcyczyną była świeca, którą wymienili i musieli wyregulować gaźnik. Oby tak rzeczywiście było.
Ja powiem tak o AEONIE 220, że na początek jest wystarczający pod względem mocy ale jak się szybko uczysz to za chwilę może być mało. Ja tam lubię adrenalinę i czasami na prostych (szuter, leśna droga) to 70-80km/h mi nie wystarcza. Ale: dobrze się trzyma drogi i jak na mój początek powiedzmy, że wystarczy.
Jak odbiorę sprzęta z serwisu to się podzielę wrażeniami. Może ta świeca i gaźnik dużo zmieni ???
_________________ Quad do tylko dodatek a nie sposób na życie...
|
|
|
|
Kwinto
Rejestracja: 06.08.2005 11:20 Posty: 214 Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 500 FE 4x4
|
Wysłany: 09.08.2005 13:57
No więc odebrałem Cobrę z serwisu ale była straszna ulewa i nie jeździłem. Ponoć świeca była do bani i miała przebicie. Ja mam wrażenie a raczej jestem pewien, że ten AEON nigdy nie poleci 100 km/h jak to ktoś stwierdził no chyba, że bagsztagiem (to taki wiatr) . Ale nie o to chodzi. Spróbuję sprzęta porobić ale bez ekstrawagancji może układ wydechowy i parę drobiazgów, zobaczymy co to zmieni. Na razie szukam odpowiedniego układu.
Jak pojeżdże to podzielę się uwagami.
Może macie jakieś informacje o tuningu przeznaczonym do Aeona 220 COBRA???
Bardzo proszę o informacje. Zresztą ten temat poruszyłęm w dziale TUNING.
_________________ Quad do tylko dodatek a nie sposób na życie...
|
|
|
|
terminator12
Rejestracja: 30.09.2005 12:51 Posty: 1 Miejscowość: POLSKA
Quad: mam zamiar kupiÄ :/
|
Wysłany: 01.10.2005 19:21
_________________ POCZĄTKUĄCY
|
|
|
|
mhr
Rejestracja: 06.11.2005 16:26 Posty: 5 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: Aeon Cobra220
|
Wysłany: 06.11.2005 22:45
witam, jak się sprawuje quadzik od tamtej pory??? pozdrawiam
|
|
|
|
Kwinto
Rejestracja: 06.08.2005 11:20 Posty: 214 Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 500 FE 4x4
|
Wysłany: 07.11.2005 13:06
Jak to bywa z nowym sprzętem chcesz żeby był najlepszy i najszybszy. Cobra ma swoje wady (głównie prędkośc max tylko 70 km/h) ale ma też zalety jest stabilna na zakr etach, dość dobrze wykonana i przejechała prawie 600 km bez protestu. Oczywiście dbam o sprzęt jak Pan Bóg przykazał a on jest mi wdzięczny. Decydując się na Cobrę pamiętaj, że nie rozbujasz jej powyżej 70 km/h. Możesz zmieniać zębatki itd.. ale po co? Starci na dynamice i mocy.
Ja jestem zadowolony z zakupu ale gdyby miała z 10KM więcej co za przyjemność.
P.S.
Zmodyfikowałem kilka elementów jak tłumik (wolny przelot), dysze, filtr powietrza. Jeżdzi dużo lepiej ale rewelacji nie ma. Taki sprzęt powinien legitymować się minimum 30-40 KM.
Jdno jest pewne daje na pewno dużo przyjemności i to mogę zagwarantować.
_________________ Quad do tylko dodatek a nie sposób na życie...
|
|
|
|
mhr
Rejestracja: 06.11.2005 16:26 Posty: 5 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: Aeon Cobra220
|
Wysłany: 21.11.2005 15:57
no wiec zamowilem Aeona 220 Odbior pod koniec tygodnia. Wczoraj bylem w Czechach i widzialem tam kogos na Linhaiu 260 - fakt ze to quad przeprawowy ale bardzo mi się spodobal. Przez chwile zastanawialem się nawet czy dobrze zrobilem, ale Linhai jest duzo ciezszy no i ma 3KM mniej Jestem bardzo ciekawy jak się Aeon sprawdzi... Jezdzilem przed zakupem Polarisem Phoenix 200 i sprzedawca zapewnial mnie ze jesli chodzi o silnik to beda identczne, ale... .zoabczymy
|
|
|
|
mhr
Rejestracja: 06.11.2005 16:26 Posty: 5 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: Aeon Cobra220
|
Wysłany: 01.12.2005 15:32
no i odebralem... pojezdzilem i.... jestem mile zaskoczony, szczerze mowiac po tym co tu slyszalem myslalem ze będzie duzo mniej dynamiczny. Co mnie zdziwilo, to to ze jest sztywno zawieszony no i ma trochę duzy promien skretu. Poza tym ok
|
|
|
|
Kwinto
Rejestracja: 06.08.2005 11:20 Posty: 214 Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 500 FE 4x4
|
Wysłany: 01.12.2005 18:56
Pokrywa od filtra powietrza blokuje w połowie jego przepływ tak, że zasysa tylko 1/2 swojej powierzchni. Zdejmij pokrywę i odetnij piłką do metalu wystające ograniczenie. Będzie trochę lepiej. Możesz zmienić dysze na 15% większą i musisz wyregulować gaźnik. Możesz pokusić się o zmianę tłumika najlepiej z dorobieniem całej końcówki od kolektora to poprawi znacznie parametry. Moduł zapłonowy jest największym problemem bo to on właśnie ogranicza obroty i po osiągnięciu 70 KM/h zaczyna przerywać i strzelać z tłumika. Ja miałem wolny przelot w Aeonie (dość głośna praca i ogień na 20 cm przy odpuszczeniu gazu).
Tłumik zamocowałem jak w hondzie z lewej strony pod błotnikiem a tablicę rej. zmodyfikowałem tak, że znajdowała się 15 cm wyżej na oryginalnych mocowaniach (musisz zdjąć osłonę wydechu). Bardzo ładnie to wygląda.
Fotki mogę wysłąć zainteresowanym na e-mail.
Pozdrawiam
|
|
|
|
piow
Rejestracja: 08.01.2006 20:30 Posty: 5 Miejscowość: Poznań
Quad: Aeon Cobra 220
|
Wysłany: 08.01.2006 20:39
Właśnie kupiłem Cobre 220. Mam pytanie o skrzynie biegów. Tzn wiem że automat, tylko czy do przodu jest tylko jedno przełożenie? Bo nie ma żadnej zmiany na wyższy bieg (przynajmiej do 50 km/h - bo jeździłem tylko po terenie). I druga sprawa. Słychać takie dzwonienie w silniku, gdy jest zimny przez dobre 10-15 minut, i potem przy hamowaniu silnikiem - cały czas. Czy to normalne? I to wszystkie zastrzeżenia co do niego. Poza tym - bomba!
|
|
|
|
kamien
Rejestracja: 17.06.2006 21:25 Posty: 1
|
Wysłany: 17.06.2006 21:31
Aeon 220
Witam! Mam zamiar kupić aeona 220. Orientuje się może ktoś z Was czy jest on chłodzony cieczą? Dzwoniłem do jednego serwisu i powiedziano mi, że są tylko chłodzone powietrzem. Miałem okazję jeździć w wypożyczalni aeonem 220 chłodzonym cieczą. Możliwe że była to wersja limitowana? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
|
|
|
|
Arjen
Rejestracja: 05.03.2006 12:20 Posty: 124 Miejscowość: Słubice
Quad: Renadka
|
Wysłany: 18.06.2006 11:51
Jak patrze na Cobre 220 to widze: zeberka na cylindrze, ale zadnych wezy ani chlodnicy.
Opisy sprzedawcow mowia ze chlodzi go powietrze i olej - raczej ten w silniku.
A tu proszę opis producenta:
http://www.aeonmotor.com.tw/products/20 ... T18-39G-01)-e2.html
mozesz również porownac z Polaris:
http://www.polarisindustries.com/en-gb/ ... ations.htm
Jak się tak przygladam, to oba te modele wygladaja jak blizniaki (dwu jajowe)
Mozliwe, ze jest to tak, jak Arctic Cat DVX250 i Kymco KXR250
|
|
|
|
arturoleksik
Rejestracja: 24.06.2006 14:00 Posty: 20 Miejscowość: Kielce
Quad: Aeon Cobra 220
|
Wysłany: 24.06.2006 17:33
Witam
Chce kupić Aeon-a Cobra 220, moje pytanie dotyczy gwarancji, dealer powiedzial mi ze jest na niego 1 rok a kolega Kwinto pisze ze ma 2 lata. Jak to jest z ta gwarancja?
|
|
|
|
karter
Squad 3miasto
Rejestracja: 07.10.2004 17:24 Posty: 520 Miejscowość: Gdynia
Quad: Renia X2
|
Wysłany: 25.06.2006 19:58
Witam!
Idź do dealera, weź od niego gwarancję i sobie przeczytaj.
Pozdrawiam
_________________ Szpagat
Karter Team
|
|
|
|