Glaca napisał(a):
Czyli tak jak podejrzewałem
Panowie spokojnie, kolo nosa się nam pojawil bardzo ciekawy pojazd
Po pierwsze jakosc tajwanskich produktow wcale nie jest be o czym swiadczy chocby i Kymco.
Po drugie maszynka jest co najmniej inna niz wszystkie
Wersja terenowa:
500 ccm z wtryskiem o mocy 40km, bardzo ladna moc.
Naped jeszcze ciekawszy :
Drivetrain: Maintenance free Non-centrifugal clutch CVT system with engine braking function. Four-way drive selector system (FDS) lets you go from 2WD to 2WD/ Diff Lock to 4WD to 4WD/ Diff Lock.
Czyli mamy do wyboru 2wd lub 2wd z blokada(dyfer z tylu!) do asfaltu super, rozwiazanie obecnie tylko u Polarisa. 4wd i 4wd z blok, czyli jak w duzych japonach.
Waga suchego 330kg, czyli raczej kloc i raczej na tereny lekkie, przeswit 260mm wiec jest ok i w srodku stawki dla por Eiger 250mm kq 270mm, pojazd widac nietypowy, ale za to może być dobry na trawersy i jak go też reklauja, na szutry.
Wersja drogowa:
Moc ta sama, ale inny program wtrysku.
Duze wentylowane tarcze z przodu.
Naped tylko na tyl, z rozlanczna blokada. Typowo na asfalt co widac po oponach i nazwie pojazdu . Hmm.. może być calkiem fajnie, bo jazda zwyklym atv, na oponach terenowych i ze zblokowanym napędem tylu, to porazka dla mnie i gehenna.
Waga; 310kg, czyli o naped na przod lzej, na asfalcie taki niski klocek może i nawet być stabilniejszy ze 137mm przeswitem
Do obu jako opcja, zawias gazowo olejowy, standardowo zawias olejowy z regulacja, jak w przecietnym atv. U nas pewno lepszych wersji nie będzie.